Lillestrøm Sportsklubb - Sarpsborg 08, Åråsen stadion, søndag 7. august 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Kamptråd Lillestrøm Sportsklubb - Sarpsborg 08, Åråsen stadion, søndag 7. august 18.00

    På tide å prestere gjennom en hel kamp igjen. Sarpsborg 08 har falt litt etter en god start og er et typisk hjemmelag. Uten Hoås så mister de litt av evnen til å bygge opp angrep og holde på ballen høyt i banen. Han er vel fortsatt skada regner jeg med. Her forventer jeg meg en hjemmeseier til. Rekken av tre-poengere på Åråsen begynner å se bra ut nå.

    Jeg vil se denne gjengen;

    -------------Logi----------------
    Steinar-Steffensen-Kippe-Ringstad
    ---------Gabrielsen-Paul----------
    --Ohi---------------------Nosa---
    -------------Bjørn----------------
    ------------Fredrik----------------

    Ohi hadde et veldig flott innhopp mot Tromsø og var en nøkkel i snuoperasjonen. Så pigg og spillesugen ut. Inn fra start, og så Erling eller Bolly inn etter 60-70 minutter. Paul blir enda bedre når han har fått noen treninger med laget, og Gabrielsen må spille. Søgård var ganske usynelig mot Tromsø. Forventer at vi klarer å legge litt press på Sarp, og styrer denne kampen. I og for seg kan det passe Søgård greit da han får tiden og rommet han behøver, men med tanke på at vi har sliti med balltempo og pasninger de siste to kampene så er det bedre å la Gabrielsen spille sentralt. Han har langt bedre tekniske ferdigheter enn Søgård.
    Last edited by RSP; 05.08.2011, 09:29. Begrunnelse: Tagget som kamptråd
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    #2
    Jeg håper på

    Logi; Eriksen, Steffensen, Kippe, Pedersen; Messediri, Obiefule, Nosa, Bolly; Bjørn; Fredrik.

    Eriksen er høyreback og nå syns jeg han fortjener en sjanse til å vise at han duger på riktig plass. Essediri er ingen back.
    Derimot er Essediri en dreven flankespiller. Innleggene og bredden han tilførte var faktisk veldig viktig i å snu skuta mot Tromsø, selv om flerparten av forumbrukerne ser ut til å ha lagt ham for hat. La Essediri starte der han er best.

    Resten av laget gir seg selv. Selv om Bolly ikke alltid lykkes, må han spille, for han tilfører spillet vårt bredde og bidrar til å strekke motstanderen. Sarpsborg er pesse svake på bortebane og bør være et lag vi kan valse over, men det betinger trøkk og bredde, og at vi klarer å variere mellom å angripe på høyre, venstre og i midten.

    Antakelig Nosas siste kamp for oss, og jeg håper han gir oss en skikkelig avskjed. Så
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #3
      Hvor jævla vanskelig er det å spille på backplassene??! Du er ikke en bra spiller hvis ikke du kan blekle forskjellige posisjoner i forsvaret og levere brukbart. Eriksen er en middelmådig spiller som etter min mening holder adecconivå.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #4
        Sarp spiller ganske smalt så det bör väre gode muligheter for å doble på kant. Om Essediri er i samme modus som han var de siste 15 mot Tromsö så kan det funke veldig bra med ham på back. Har ikke helt tro på ham som kant, da han spiller veldig bredt og blir lite involvert i spillet. Passer bedre som back, da det gir han muligheten til å spille på det han er god på.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Hadde Berg vært litt gal i toppen, hadde han testa 3-5-2. Så kan dere kalkulere dere frem til hva jeg tenker.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Hadde Berg vært litt gal i toppen, hadde han testa 3-5-2. Så kan dere kalkulere dere frem til hva jeg tenker.
            ------------Logi--------------
            ---Steinar-Steffensen-Kippe---
            Erling---Obiefule-Ruben---Bolly
            ------------Nosa-------------
            -----Björn---------Fredrik-----

            ?
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #7
              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Hvor jævla vanskelig er det å spille på backplassene??! Du er ikke en bra spiller hvis ikke du kan blekle forskjellige posisjoner i forsvaret og levere brukbart. Eriksen er en middelmådig spiller som etter min mening holder adecconivå.
              LKE er ikke Messi, nei.

              Men det er stor forskjell på å spille høyre- og venstreback. På høyresiden er jeg for eksempel veldig sikker på at han ville klart å bidra offensivt med dobling og innlegg, noe han ikke klarer på venstre.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Hvor jævla vanskelig er det å spille på backplassene??! Du er ikke en bra spiller hvis ikke du kan blekle forskjellige posisjoner i forsvaret og levere brukbart. Eriksen er en middelmådig spiller som etter min mening holder adecconivå.
                Det er faktisk stor forskjell på venstre og høyre back. Alt blir speilvendt, og man kan ha det gode beinet på feil sted.
                Dog etter min mening bør gode spillere ikke ha noe "godt" ben.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Lars2
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jul 2009
                  • 89

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Det er faktisk stor forskjell på venstre og høyre back. Alt blir speilvendt, og man kan ha det gode beinet på feil sted.
                  Dog etter min mening bør gode spillere ikke ha noe "godt" ben.
                  Taktisk så er det klin likt, og det er taktisk han etter min mening er svakest. Både posisjonering og støting defensivt og det å overlappe offensivt. Så med mindre han må konsentrere seg så mye om å treffe med venstrebeinet at han glemmer at han også skal spille uten ball, så har han ingen unnskyldning.
                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                  Kommentar

                  • TomLundby
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 616

                    #10
                    Jeg for min del kunne tenkt meg BBS og Nosa sammen på topp.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av iL
                      Det er faktisk stor forskjell på venstre og høyre back. Alt blir speilvendt, og man kan ha det gode beinet på feil sted.
                      Det er ingen unnskyldning for å stå å vinke til linjedommeren i stedet for å spille ball. Eller å ikke legge press på motspillere og la dem få tid og rom til å slå et innlegg eller skyte. Eller å gå inn halvhjerta i dueller og la motspillere få skyte uten å en gang stikke fram beinet for å blokkere skuddet. and so on. Det er ikke Eriskens offensive bidrag jeg gremmer meg over. Det er det pysete og hodelöse forsvarsspillet.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Uten Hoås så mister de litt av evnen til å bygge opp angrep og holde på ballen høyt i banen. Han er vel fortsatt skada regner jeg med.
                        Ser ikke bort fra at Hoås spiller, siden han spilte 20 minutter mot Haugesund sist. Sarpsborg 08 har for øvrig ingen karantener.
                        Last edited by Torolf; 05.08.2011, 13:19.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          ------------Logi--------------
                          ---Steinar-Steffensen-Kippe---
                          Erling---Obiefule-Ruben---Bolly
                          ------------Nosa-------------
                          -----Björn---------Fredrik-----

                          ?
                          Nei nei. Han mener helt sikkert Esse på høyre flanke. Ringo inn for Bolly på venstre kanskje... Ellers greit vel.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Ser ikke bort fra at Hoås spiller, siden han spilte 20 minutter mot Haugesund sist. Srapsborg 08 har for øvrig ingen karantener.
                            D'oh... trodde han var langtidsskada.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Lillestrøm Kirke
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 1470

                              #15
                              Stanley Chinedu Ihugba ble presentert som folkets spiller i ettermiddag



                              Den tidligere Lyn-spilleren skrev i dag under en kontrakt som binder han til Sarpsborg 08 ut neste sesong.
                              Lars-Erik Rolstad, som er en av initiavtakerne bak folkets spiller, er veldig glad for at en spiller har kommet på plass så tidlig i prosessen.
                              - Det er en spiller som kan gå rett inn på laget, og vil gi klubben en bedre bredde i troppen, sier Rolstad.
                              Starter på søndag
                              Spilleren selv er meget tilfreds med at alt er på plass, men er beskjeden i forhold til om han går rett inn på laget.
                              - Det er opp til treneren, sier Stanley Chinedu Ihugba.
                              Sportslig leder Bjørn Inge Nilsen er som alle andre fornøyd med å få Ihugba spilleklar.
                              - Han ble spilleklar i dag, og trener Roar Johansen sier at han skal spille fra start allerede på søndag, forteller «Bingen».
                              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                              Kommentar

                              • TheFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 374

                                #16
                                Dette er laget jeg vil se. Ringstad inn. Gabrielsen var dårlig mot tromsø, derfor gir jeg Ohi en sjanse! Nosa inn i midten, der han hører hjemme. Dette er forsåvidt siste kampen til Nosa, la oss gi han en verdig avskjed, synge sangen hans en ekstra gang etc. Det fortjener han, han har gjort veldig mye bra for klubben.

                                -------------Logi----------------
                                Essediri-Steinhard-Kippe-Ringstad
                                Ohi------Paul------Nosa-----Bolly
                                -------Fredrik---Bergmann-------

                                Kommentar

                                • Lars2
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jul 2009
                                  • 89

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                  Dette er laget jeg vil se. Ringstad inn. Gabrielsen var dårlig mot tromsø, derfor gir jeg Ohi en sjanse! Nosa inn i midten, der han hører hjemme. Dette er forsåvidt siste kampen til Nosa, la oss gi han en verdig avskjed, synge sangen hans en ekstra gang etc. Det fortjener han, han har gjort veldig mye bra for klubben.

                                  -------------Logi----------------
                                  Essediri-Steinhard-Kippe-Ringstad
                                  Ohi------Paul------Nosa-----Bolly
                                  -------Fredrik---Bergmann-------
                                  Gjør et par justeringer jeg, så vi kan få et litt mer offensivt lag:
                                  -------------Logi----------------
                                  Nico Solberg-Legenden-Kippe-Ringstad
                                  Erling------Ohi------Nosa-----Bolly
                                  -------Fredrik---Bergmann------

                                  Nico har jo tross alt bedre offensive egenskaper enn Essediri, så jeg regner med at han gjør en bedre jobb på høyrebacken. I tillegg så er nok Legenden grei å ha på offensive dødballer, selv om han kanskje ikke kan løpe så mye ellers. Kippe er jo rimelig konge, så han klarer seg nok fint aleine bakerst.
                                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Lars2
                                    Gjør et par justeringer jeg, så vi kan få et litt mer offensivt lag:
                                    -------------Logi----------------
                                    Nico Solberg-Legenden-Kippe-Ringstad
                                    Erling------Ohi------Nosa-----Bolly
                                    -------Fredrik---Bergmann------

                                    Nico har jo tross alt bedre offensive egenskaper enn Essediri, så jeg regner med at han gjør en bedre jobb på høyrebacken. I tillegg så er nok Legenden grei å ha på offensive dødballer, selv om han kanskje ikke kan løpe så mye ellers. Kippe er jo rimelig konge, så han klarer seg nok fint aleine bakerst.
                                    Nico back? Legenden midtstopper? Ohi sentralt? HVA har du drukket?

                                    Kommentar

                                    • Lars2
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jul 2009
                                      • 89

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Nico back? Legenden midtstopper? Ohi sentralt? HVA har du drukket?
                                      Har drukket to glass skummet melk og i underkant av en liter vann.
                                      "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Lars2
                                        Har drukket to glass skummet melk og i underkant av en liter vann.

                                        Kommentar

                                        Working...