Legger inn et par forslag som jeg syns fortjener litt oppmerksomhet..
Aller først må vi klare og lage tekst til Christoffer Andersson..
Vi har allerede en genial melodi i "Rosa på Ball" Finnes det ingen hobby-poeter der ute som kan knake ut en god tekst..? Jeg har prøvd flere ganger, men det har liksom ikke tatt helt av..
Et annet forslag var en sang til Frode Kippe tuftet på melodien til "Pelle Politibil" Dog litt pjatt og barnslig, men egentlig syns jeg den var rimelig genial..
"Hans navn det er Frode, Frooode Kippe
Han er svart og gul, og en fir-og-nitti lang..
La-la-lalalalla
La-lala-lallala
La-la-lallallalalaaaa..."
Ellers vil jeg kommentere bruken av gasshorn på feltet..
Dette syns jeg er en uting og at det har like mye og gjøre på en tribune som trommer og banjo.. Gasshorn er og blir døllt..
Ha en ellers god natt og vær klare om 17 timer til å banke Sogndal både på banen og tribunen..
McGuffy
Aller først må vi klare og lage tekst til Christoffer Andersson..
Vi har allerede en genial melodi i "Rosa på Ball" Finnes det ingen hobby-poeter der ute som kan knake ut en god tekst..? Jeg har prøvd flere ganger, men det har liksom ikke tatt helt av..
Et annet forslag var en sang til Frode Kippe tuftet på melodien til "Pelle Politibil" Dog litt pjatt og barnslig, men egentlig syns jeg den var rimelig genial..
"Hans navn det er Frode, Frooode Kippe
Han er svart og gul, og en fir-og-nitti lang..
La-la-lalalalla
La-lala-lallala
La-la-lallallalalaaaa..."
Ellers vil jeg kommentere bruken av gasshorn på feltet..
Dette syns jeg er en uting og at det har like mye og gjøre på en tribune som trommer og banjo.. Gasshorn er og blir døllt..
Ha en ellers god natt og vær klare om 17 timer til å banke Sogndal både på banen og tribunen..
McGuffy
Kommentar