Jeg hørte noe ble nevnt over speaker på lørdag, men i dag, en dag for sent kom informasjon i postkassen, da Elkjøp lokker med gode tilbud, lsk spillere, konkurranser og premier, vafler, saft og kaffe, og ikke minst kanarifansen.... alt dette på en søndag... i går...
Var det mange på Elkjøp i går.....? 14/08
Collapse
X
-
Re: Var det mange på Elkjøp i går.....? 14/08
Opprinnelig skrevet av KayJeg hørte noe ble nevnt over speaker på lørdag, men i dag, en dag for sent kom informasjon i postkassen, da Elkjøp lokker med gode tilbud, lsk spillere, konkurranser og premier, vafler, saft og kaffe, og ikke minst kanarifansen.... alt dette på en søndag... i går... -
Re: Var det mange på Elkjøp i går.....? 14/08
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg fikk det i posten for en uke siden, så du har nok bare vært uheldig.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Bor i Lier, jeg fikk det også i posten idag.
Men - Jeg var der igår og fikk brukt litt penger, mens Powell hamstra!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Da er det klart for dagens spørsmål: Når fikk jeg denne blekka med El-Kjøp tilbud i Postkassa?
Svar: Jo i ettermiddag (les: mandag 15/8), lå den i kassa mi. Jeg bor midt i Lillestrøm....Dette var en innertier, hvis dette gjelder fler enn meg....FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Samme her...men fikk noe info fra et annet hold for et par dager siden...husker ikke helt hva men.Dette er elendig uannsett!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg bor i alex`en, og fikk det for en uke siden.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av NordbyJeg bor i alex`en, og fikk det for en uke siden.
PetterKommentar
-
Jeg fikk 2 adresserte i dag 15/8... Litt seint, kanskje...
Men så bor jeg i Søpla-land også, da...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Kommentar