Jeg er ganske sikker på at jeg fikk den som vedlegg med Romerikes Blad på lørdag... Uansett sjokkerende at over 90 % får reklamen fra en såpass seriøs aktør en dag for seint!
Var det mange på Elkjøp i går.....? 14/08
Collapse
X
-
min dumpet også ned i postkassa i går...
til de som var der; hvilke spillere var det som møtte opp?
mye folk?Kommentar
-
Powell, Shane, Rambekk og Mato så jeg ihvertfall. Premier var kampbilletter og signert lsk-drakt.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkePowell, Shane, Rambekk og Mato så jeg ihvertfall. Premier var kampbilletter og signert lsk-drakt.
Petter
Vant drakt.....Kommentar
-
Forøvrig kan man ikke legge skylda på LSK eller KFL for dette. Elkjøp som har sendt denne utsendelsen.
Uansett, dette har stått på forsidene av lsk.no og kfl.no i lang tid, så man kan også skylde på seg selv.....
PetterKommentar
-
Men var det et vellykket arrangement ? Var det mange tilstede ?
Den eneste som vel taper på at det ikke kommer folk er jo Elkjøp, og når de står for utsendelsen av dm er det jo deres problem.
Nå skal det vel sies at tilbudene ikke var noe spesielle, og de gjelder vel kanskje enda...? Men det var vel en del som kunne tenke seg en tur dit av andre årsaker enn akkurat å handle.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KayNå skal det vel sies at tilbudene ikke var noe spesielle, og de gjelder vel kanskje enda...? Men det var vel en del som kunne tenke seg en tur dit av andre årsaker enn akkurat å handle.
Det var nok en del unge som dit for å få autografer også, men det kan de jo få ellers.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
de fleste i Lørenskog fikk det på Mandag ihvertfall... det irriterte meg, for jeg tenger en DVD spiller.. og med medlemskapet hadde jeg fått rabatt + at jeg får vennepris i kasssa 8) Jeg hadde tjent fett på det..
:twisted:
men, nei da, self. så av all drit reklame som kommer i postkassa, måte den komme forsentKommentar
Kommentar