Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Kamptråd Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00

    Litt tidlig å lage kamptråd kanskje, men skit samma...

    Vi har vunnet 5 av våre 6 siste kamper og tatt 5 hjemmeseire på rappen nå, med andre ord er vi inne i en bra stim. Med 3 poeng i denne er vi faktisk 4 poeng bak serielederen og en alvorlig medaljekandidat. At vi tar 3 poeng her er jeg derimot ikke så sikker på. Det vil faktisk være helt uvirkelig at vi for alvor blander oss inn i medaljestriden og hekter oss på serielederen. Røkkeløkka har vel heller ikke vært noen drømmearena for oss. Molde har vært i slag den siste tiden og det knytter seg litt usikkerhet til hvilke spillere vi har tilgjengelig. Mest sannsynelig er Nosa i Israel på det tidspunktet, samtidig som Søgård ønsker seg bort i sommervinduet. Om begge forsvinner så må vi ha inn to forsterkninger på midten. Effiom kommer vel ganske sikkert, men all fornuft tilsier at vi behøver enda en sentral midtbanespiller. Jeg har i utgangspunktet ikke veldig mye tro på 3 poeng i denne kampen, MEN, dette laget har gitt meg langt større overraskelser før. Vi må ta med oss selvtilliten og flyten inn i denne matchen, og er avhengig av et defensivt spill som holder brukbart nivå.

    -------------Logi--------------
    Karim-Steffensen-Kippe-Steinar
    ---------Ruben-Pæul-----------
    ---Ohi------------------Bolly--
    ------------Bjørn--------------
    -----------Fredrik-------------

    Åpen for endringer på sentral midtbane, litt avhengig av spillerlogistikken. Om Nosa mot formodning ikke har dratt til Tel-Aviv enda, så skal han selvfølgelig spille.
    Last edited by RSP; 08.08.2011, 08:53. Begrunnelse: Tagget som kamptråd
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    #2
    Håper både Bolly og Erling er klare for ordentlig belastning i denne kampen. hadde vært fint med en del fart utpå der, så kan man ta luven av bl.a Gatt som er drøyt rask.

    Er forøvrig en kamp der fugla har null å tape, men alt å vinne. I utgangspunktet et sikkert tap (vi ble rundspilt på hjemmebane), så her kan man slå undenfra, hvilket passer oss bra. Klarer vi å rive med oss poeng her, ser virkelig høsten lovende ut. Morsomt at gutta har dratt med 3-poengere i jevne kamper, det er en veldig hyggelig utvikling.

    På grunn av Moldes enormt sterke midtbane er det fristende å stille med noe tilnærmet en femmer på midten for å ødelegge for MFKs oppbyggende spill. Det vil sette ut Fredrik (hvilket ikke er fortjent, for han har levert veldig bra, men det blir da en taktisk justering)

    ------- Logi ----------
    Karim - PSA - Kippe - SP
    Erling/Ohi - Ruben - Espen (defensiv) - Paul - Bolly
    -------- BBS ----------

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #3
      Hørte noen rykter om boikott av denne kampen fra KFL på grunn av mandagskamp. Håper ikke det er tilfelle. Her bør alle krefter settes inn for å få et bra resultat. En 3-poenger ville virkelig lagt grunnlaget for en morsom høst. Seier her føles egentlig litt utopisk, men om vi hadde raska med oss 3 poeng fra røkkeløkka så ville vi virkelig blanda oss inn i toppstriden.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #4
        4-5-1 til denne. Men Björn ned på midtbanen, ikke Espen. Han har arbeidsradius mer enn god nok til å gjøre en kjempejobb der.

        Logi; Karim, PSA, Kippe, Pedersen; Knudtzon, Paul, Björn, Ruben, Bolly; Fredrik.

        Alt å vinne, ikke noe å tape. Perfekte forutsetninger for å påføre Molde sin andre smell på to kamper. Frrrrremad!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • gja
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2008
          • 302

          #5
          Det er nok sanne rykter. Kampen blir boikott av KFL og UFC.
          KFL og UFC er dritt lei mandagskamper. Tribunen blir sperret slik som i haugesund ifjor. Noen LSK supportere sitter på tribunen som nøytrale tilskuere. Fotball skal spælles i hælja!
          Årets supporter 2010!!

          ________________________________________________

          Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

          Kommentar

          • GulMakt
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2005
            • 115

            #6
            Med seier er vi plutselig hete medaljekandidater, men jeg har mine tvil om at vi drar i land denne. Det ville vært langt over mine forventninger. Vi har gode resultater de siste kampene, men tidvis har spillet vært dårlig. Likevel, vi har vist at vi kan være et svaært effektivt og godt kontringslag og med litt hell kan vi fort overraske.

            Defensiv styrke, med mulighet for kjappe overganger blir viktig.

            Logi
            Essediri, PSA, Kippe, Pedersen
            Ruben, Obifule
            Knudzon, BJØRN, Bolly
            Fredrik

            Alle disse (kanskje med unntak av Bolly?) er spillere som jobber hardt bakover for laget.
            Fredrik på topp er kjempeviktig i forhold til å true bakrom, samt presse Moldes bakre firer. Er ikke Knudzon matchklar kan plassen gå til Ohi som jeg syns gjorde en god kamp mot S08.

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #7
              Opprinnelig skrevet av GulMakt
              Alle disse (kanskje med unntak av Bolly?) er spillere som jobber hardt bakover for laget.
              Bolly er finfin på den defensive jobben. Ingenting å utsette på det.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #8


                Opprinnelig skrevet av Solskjär
                Ole Gunnar Solskjær vil nå legge saken bak seg.

                - Jeg ser at NFF vil se nærmere på saken, men den henvendelsen kommer ikke fra oss Molde. Det som skjedde på Lerkendal i går er ikke lenger noen sak hos oss. Vi jobber mot neste match mot Fredrikstad, sier han til TV 2 Sporten.
                Kalas! Tenker at Ole Gunnar blir tatt på senga når han kommer ut til oppvarming og Lilleström Sportsklubb står og varmer opp på andre banehalvdel. Walkover.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Kay
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 763

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...g-3554030.html



                  Kalas! Tenker at Ole Gunnar blir tatt på senga når han kommer ut til oppvarming og Lilleström Sportsklubb står og varmer opp på andre banehalvdel. Walkover.
                  Molde skal nok spille en cupkamp før de møter oss

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #10
                    God damnit! Her öynet jeg vår mulighet.

                    (pinlig berört)
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • brisbane-kanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 595

                      #11
                      en kamp der vi ikke har noe å tape. Vi har vel ikke en eneste seier på røkkeløkka såvidt jeg husker (??). Forventer at vi ligger dypt og satser på kontringer - håper å se både Bolly og Erling.

                      En defensiv 4-2-3-1 med Obiefule og Ruben dypt på midten

                      -------------Logi--------------
                      Esset---Kippe---PSA---Steinar
                      -----Ruben---Obiefule-------
                      Erling---Bergmann---Bolly
                      -----------Fredrik--------

                      Kommentar

                      • rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                        en kamp der vi ikke har noe å tape. Vi har vel ikke en eneste seier på røkkeløkka såvidt jeg husker (??).
                        Joda, vi har vunnet to ganger der, i 2000 (0-2) og i 2001 (1-2). 10 år siden sist, mao begynner det virkelig å bli på tide å vinne der igjen.
                        Custodes
                        I med og motgang

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #13
                          Tja... Stabæk, Særp og Oss-G er vel borteseierne vi har tatt i år. Alle sammen litt omstendelige lag som triller mye på tvers og prøver å spille motstander lave. Ditto burde vi vunnet mot søpla. Jeg oppfatter Molde som et mer direktespillende lag i lengderetningen, noe som ikke akkurat kledde oss på Åråsen. Dog vil vi ligge lavere på Kjøpeløkka,og Molde har sin primære svakhet i forsvaret, de vil neppe like hurtige kontringer i mot. Dessuten er det usikkert om de vil klare å få opp tenninga tilstrekkelig mot oss til å vinne duellene de trenger å vinne foran vår 16 meter. Vatshaug er vel benka også? Alt i alt avhengig at vi klarer å demme opp foran egen 16 og ikke gir for mye rom på kantene, da kan vi muligens gi dem et støkk.

                          Kommentar

                          • christoffer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 326

                            #14
                            Med tanke på heng i toppen er det veldig viktig å unngå tap, på tide å holde nullen spør du meg..

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #15
                              Ligg lavt som ei f***e! Angan må IKKE få rom, knuser våre backer (bakre fir'er som helhet) på fart. Men dette burde være innlysende. Hoseth, Thioune, Eikrem fy f... Björn må ned å hjelpe til. Ruben vet at det er taklinger og det defensive som gjelder for han.

                              0-0 vil være et kanon resultat her. Drit i å fri til tv2 og den gemene hop.

                              Kommentar

                              • ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

                                #16
                                i denne matchen er det vel bare for valgte keeper å være på tå hev fra start til slutt.... jeg blir rystet om ikke eikrem eller hoseth prøver seg på noen langskud.. vi er jo ikke kjent for å være gode når de kommer... tror at kampen blir vunnet på midten.. her er det bare for ruben og paul å takle de idiota i filler, muulig vi burde fått på fønix fra start som jo kan gjøre en særs god defensiv jobb bidra til å slite ut backen på tempo og dermed lage større rom for f.eks Ohi/Bolly ved et bytte i andre omgang..
                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                -RagnarRock-

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Syns vi kan stille med et sterkt lag mot Molde til tross for spillere som har forsvunnet.

                                  Logi

                                  Karim-Kippe-PSA-SP

                                  Knudtzon/Ohi-Obi-Ruben-Bolly

                                  Björn-Fredrik

                                  Sterkt lag ut i fra forholdene. Mulige jokere på vei inn også.

                                  Er Erling klar?
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #18
                                    Tipper Effiom starter denne. Berg har vist tidligere at han liker å slenge nye spillere rett inn på laget, og heller la dem spille seg ut av laget enn kreve at de spiller seg inn. De aller fleste nysigneringene våre har starta første kamp etter signering. Tipper vi ser denne midtbanen (avhengig av hvor fit Bolly er):

                                    Gabrielsen - Obi - Effiom - Knudtzon/Bolly

                                    Tipper vi ønsker å spille med tre sentrale her for å dekke opp for mode sin midtbanetreer. Dermed er Gabrielsen på høyre et naturlig valg.

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Tipper Effiom starter denne. Berg har vist tidligere at han liker å slenge nye spillere rett inn på laget, og heller la dem spille seg ut av laget enn kreve at de spiller seg inn. De aller fleste nysigneringene våre har starta første kamp etter signering. Tipper vi ser denne midtbanen (avhengig av hvor fit Bolly er):

                                      Gabrielsen - Obi - Effiom - Knudtzon/Bolly

                                      Tipper vi ønsker å spille med tre sentrale her for å dekke opp for mode sin midtbanetreer. Dermed er Gabrielsen på høyre et naturlig valg.
                                      Effiom er vel ikke signert ennå???
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                        Effiom er vel ikke signert ennå???
                                        neida, men to uker til kamp, og Berg har sagt at vi skal signere han.

                                        Kommentar

                                        Working...