Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00
Collapse
X
-
Solid kamp i dag, men vi er utrolig tannløse forran mål. Tror omtrent ikke vi fikk til noen ordentlig avslutning hele kampen, Bugge hadde vel én ordentlig reddning?
Blir vel kanskje slik når man selger målscorerne sine.
Skuffa over å ikke få se Bassey i dag, kanskje er rapportene overdrevne? Ellers kunne vi hatt bruk for han.
Obifule, Kippe og Eriksen gjør gode kamper, og det ser ut til at Fønix er tilbake.Kommentar
-
Ellers står vel prestasjonene godt til hva vi hadde utpå der. Bortsett fra en slapp og uinteressert Obiefule leverte de god innsats. Moro å se Knudtzon fullstendig pisse ned den genierklærte Gatt i alle løpsdueller, når Erling rykker og får et par meter ser Gatt bare latterlig ut.
Midtbanen vår er grusom i dag. Kunne med fordel droppet å stille med den lagdelen fra start. Langpasningene bakfra var vårt desidert beste trekk.Kommentar
-
Men han utfordrer jo så altfor sjelden, Berg må banke inn mer guts i gutten! Jævla frustrerende å se ham ha så liten tro på seg sjæl.Kommentar
-
Bra kamp av laget, bortsett fra en ting, jeg forstår ikke hvorfor Berg vil att essediri skal på død og liv ta alle cornere og frispark rundt 16 meteren??? Det må da være andre som har en litt bedre innleggsfot enn han. Essediri gjør mye rett ute på banen, den eneste feilen er alle de dårlige frisparkene og cornerene. Men Berg er sjefen, så jeg for vel spørre han en gang.
Og jeg glemte selvfølgelig att jeg synes vi skulle hatt straffe på holdingen av Kippe i første omgang.Kommentar
-
Tja, ser ikke helt at dette var en kamp å rive seg i håret over. Mye bra spill selv om det mangler endel på presisjonen(Ruben og tildels Erling hovedsyndere), masse store sjanser... Alt i alt vil jeg si at vi var hakket bedre enn Molde, og det er ingen tvil om at vi hadde fortjent MINST ett poeng her. Ken Henry var ræva igjen, snøt oss for to klare straffer på Kippe(den siste ble det ikke noe fokus på, men den var klar. Så ikke hvem det var, men Kippe fikk to underarmer i nakken og hadde ikke sjanse til å komme opp) og blåste generelt på ALT. Utrolig at man kan få betalt for å utføre jobben sin så dårlig, men sånn er det. Få tilbake de rumenske dommerne snarest!
Skullerud fremstod som kunnskapsløs, subjektiv og ikke så rent lite dum. Pussig at ingen har ansatt ham, gitt.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Ellers står vel prestasjonene godt til hva vi hadde utpå der. Bortsett fra en slapp og uinteressert Obiefule leverte de god innsats. Moro å se Knudtzon fullstendig pisse ned den genierklærte Gatt i alle løpsdueller, når Erling rykker og får et par meter ser Gatt bare latterlig ut.Kommentar
-
Kommentar
-
Huh? Obiifule var vår klart beste midtbanespiller i våre øyne. Erling hadde noen flotte initiativ, men traff vel ikke på en eneste pasning den første halvtimen. Ruben var skrekkelig dårlig og Ohi var nesten like ille i første omgang. Men ja, midtbanen var for dårlig totalt sett.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser at mange vil ha bytta ut Ruben idag, men trur Berg ville ha han igjen slik at han kunne dytte ned han som midtstopper når Kippe skulle opp mot slutten av kampen. Ser vi på benken idag er det veldig tynt på spissplass. Vi får håpe at denne Mezquida snart er klar.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Tjaaaa...
Stefan 5; Karim 4, Steinar 6, Kippe 7, LKE 5; Ohi 3 (Bolly 4), Ruben 3, Paul 5, Knudtzon 5; BBS 3; Fredrik 4
Skjønner ikke at ikke Bassey kom inn for Ruben, som ikke helt fikk det til. Nikken inn for Knudtzon skyldtes kanskje slitne bein. Erling løp vanvittig mye i dag. Ohi fikk det ikke helt til å stemme i dag, men ser gjerne at han starter mot Sogndal likevel. Det blir en kamp der vi kommer til å trøkke på i lange perioder, og da vil jeg ha den syke nærteknikken hans tilgjengelig.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar