Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00
Æsj. Æsj, æsj, æsj.
Fortjent bedre i dag, røkkelaget var ræva. Synd det kladder på sistepasningen, noe som også gjelder dødballer. (det burde være mulig å trene seg opp til å slå godt når ballen ligger stille!)
Det er noe så inni helvete uforløst med dette laget, jeg er stolt av LSK!!!
Helt klart,men vi trenger til neste sesong en god spiller i hver lagdel,som kan styrke laget og ikke bare være på nivå med dem vi har,og bare være spillere for fremtiden.
Kippe er STOR idag, Karim får stolpe a meg idag, ene og alene for at han rett slett ikke hadde en corner eller ett frispark som var no annet enn polere inn i boks, det er for dårlig på dette nivået! Med en god frispark fot idag, hadde vi hatt hvertfall 1 muligens 3 poeng idag.
LKE syns jeg også spiller en god kamp, ruben har en dårlig dag, men det skal han få lov til mot kanjse den beste midtbanen i norge! EK er igang igjen og det gleder jeg meg over og se. Gleder meg tell bolly er skadefri også, de gutta løper gjennom "lynraske" Gatt:P
Jeg hadde ikke håp om poeng idag, og er optimistisk til fortsettelsen! For vi gjør en god bortekamp!
Må også si no om Solskjær, faen for en type! Likte han som spiller og liker han faktisk som trener også, og jeg er ikke Manufan!
Jeg synes faktisk at både Karim og LKE skal få godkjent for sitt spill i dag ,Karim får slakt for sine dødballer i dag men spillemessig syns jeg han greide seg bra...
Kippe var en gigant, Obi var til tider god, og Fredrik får godkjent. Resten var litt under pari. Savnet kreativiteten til Nosa i dag desverre! Synes også det kladder veldig på siste tredjedel av banen. Synd at vi ikke får rasket med oss ett eller tre poeng når Molde spiller så dårlig, tho'. Håpløs dømming, som ventet. At han fyren der får dømme tippeliga er skandale! Straffa til Kippe er soleklar, men han gjør også flere feilvurderinger som vitner om lav forståelse for spillet (fordel/ikke fordel avgjørelser f.eks)
Synes vi hang godt med mot sannsynligvis den beste motstanderen i år, men mener det skyldes mer et dårlig Molde-lag enn at vi selv spilte godt. Derfor er det litt irriterende at vi ikke fikk med poenget vi fortjente. Vi gjorde det vi "skulle", og var ganske kompakte bakover og var absolutt "med", men ikke noe mer. Gabrielsen og Obiefule blir litt for like og temposenkende på midten. Gabrielsen hadde dessuten en uvanlig høy feilprosent sammen med Ohi i første omgang, som forærte Molde noen kontringer. Tror Obiefule, som i mine øyne var banens beste i første omgang, vil ha mer nytte av en Bassey ut ifra omtalen av han. Fasongen på midtbanen kan bli bedre med de to. Det kan føre til at vi får "strekt" midtbanen litt og involvert Bergmann mer i "mellomrommet". Han ble satt opp i skuffende lite situasjoner i denne kampen, og det mener jeg har litt med hvordan den sentrale midtbanen vår opptrådde: Ingen offensive bidrag, og det går ikke. Alt i alt ingen tvil om at Kippe var BB, og er i fryktelig god form. Synd vi ikke fikk mer ut av kampen mot et for dagen tafatt Molde-lag, men ut fra forutsetningene før kampen er det en grei prestasjon og gjennomført kamp, som viser at det blir vanskelig å slå oss utover høsten, tross spilleravgangen i sommer.
Det er det ingen som helst tvil om. Nå snakket vi vel egentlig om midtbanespillere akkurat nå, men Frode var jo egentlig vår beste midtstopper, midtbanespiller og spiss i dag.
Enig i at Kippe er lagets og også banens beste, men FREDRIK GULBRANDSEN er vår beste spiss i dag. River, sliter og jobber i samtlige 90 minutter, kommer til drøssevis med sjanser , skudd og halvsjanser. Fortjener å sette minst et mål. BBS skuffet meg i dag, unntatt et bra raid der han ikke treffer FG med skudd/legg gjør han veldig lite bra utpå der. Altfor dårlig, fyren er bygd som the Hulk men virka nesten veik mot Moldes stoppere. Lite å frykte men litt feig i duellene og uvenn med ballen. Burde se en Heidar Helgusson - video ?
Synes at dette laget nå bør vinne 5-0 mot Sogndal hjemme. Hvis de bare får ut litt av potensialet.
Her ligger litt uforløst...
At dommeren driter seg ut med en ny stor feilavgjørelse på Kippes nedrivning/straffe i det 22. minutt og generelt dømmer 60-40 for hjemmelaget er bare kjennetegnende etter møkkakampen han hadde da LSK ble ranet mot Hønefoss. Sannelig ble vi ikke ranet mot Molde også. Nå har han dømt oss særdeles svakt i en kamp, og temmelig svakt i den neste. Ordet RENNSHITDOMMER ligger på tunga, men jeg spytter det ikke ut enda. En slik kamp, en slik megafeil til, så vil han ramle nedi det +/&%¤# isolatet der Tommy Skjerven lever sitt ynkelige liv i stusselig fotballhat.
Det skulle vært straffe. Vet det holdes mye i feltet, men det for være grenser Chima
PST -Har du ikke hørt det ennå? Siden det er Kippe, er det greit å holde.
Om bare litt, mye, eller sånn skikkelig lenge, gjerne også med begge hender for alle å se.
Det går greit. Fløyta forblir i lomma, fordi Kippe lar seg ikke falle.
Alle midler tillatt mot den sterke mann. Slik utlignes fysiske fordeler enkelt og ustraffet.
Om der er en Hæstad som løper så fort han kan inn i duellen og klipper han ned som en ljå, eller en Chima som prøver å klore han ned som en 100-kilos klase bananer, vi skal ikke blåse noen straffer for bautaen. Han får klare seg selv, ubeskyttet. Her gjelder et annet sett regler. Små teknikere som faller lett skal beskyttes, store bautaer som holder seg oppreist er fritt vilt.
Alle dommerne vet dette, visste ikke du?
Slik fremmer man den norske utgaven av fair play.
NB takk til Ole Gunnar Solskjær som ser fra 50 meter unna det dommeren ikke velger/evner å se fra 10 meter.
Jeg synes generellt det defensive var veldig bra i går. Vi renska unna det meste som var og slapp Molde til veldig få sjanser. Kan vi fortsette den trenden utover høsten og samtidig lage kalas fremover så kan det bli moro.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Har vel hørt flere fugler kvitre at det var nettopp babyface som saboterte den "banebrytende" draktsponsorpakka (les unicef) Lillestrøm nesten hadde i havn før sesongen.
Og han er jo tvunget til å gå ut å kritisere sin egen spiller for den åpenlyse sabotasjen etter utbruddet han hadde mot Rosenborg sist runde. Alt annet hadde blitt rekdalsk.
Kommentar