Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • nebbjævel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2009
    • 511

<<<Her ville jeg tatt en tur til fastlegen om jeg var deg.<<<<
    Hadde time klokka 10 i dag, og ble sendt med ambulanse til Sanderud Sinnsykehus ved Hamar. Det første overpsykiateren spurte etter var adressen din. Hun sa hun hadde fulgt med litt på forumet vårt og mente at din skrekkslagne holdning til denne kampen overgås kun av dine paranoide forestillinger om dommeren. Jeg hadde nok ikke gitt henne adressen din om jeg så hadde visst hvor du bor. Det får da være måte på.
    Poenget mitt er som følger: Av og til ligger det en overraskelse i lufta. Jeg værer en sensasjon. Selvsagt deler jeg dine betraktninger om Moldelaget, det er ikke for ingenting de leder serien. Det som gjør det så moro denne gangen er at verken Solskjær eller Berg har sett vår nye midtbane i match ennå. Ingen forventer at vi skal ta dem i år heller. Derfor stiller vi med lave skuldre og høyt blodtrykk. På skjegghår nr 12369 har jeg fått inn ei melding om at dette kommer til å gå veien. Ta det fra en mann som før sesongstart sa at vi kom til å tape stort i gymsalen men knuse Brann i neste runde. Hi hi !

En annen sak er jo at hvis mitt tips ikke skulle gå inn denne gangen heller, vil Molde være så godt som seriemestere.
    Last edited by nebbjævel; 16.08.2011, 16:13. Begrunnelse: tillegg om eventuelt tap

Kommentar

• Cruz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 398

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Begrunnelse? Hvilke kamper har han dømt LSK tidligere?
      Håper vi kan få en fair dommer med litt stake som ikke lar publikum påvirke sine avgjørelser i denne.

Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

Dømmingen i Hønefoss-kampen var hårreisende dårlig. Egenhendig sørget dommeren for at det laget som skulle hatt 3, fikk 0 poeng. Enig, meget svakt. Men det var bare en kamp.

Bra at dommeren nå får sjansen til å vise at dette var et feilskjær, og regner med at kampen mot Solskjær blir dømt på et helt annet nivå (legg merke til nødrimet;-). Forventer fair dømming verdig en toppkamp, ikke hårreisende hjemmedømming slik Hønefoss fikk den ene gangen.

Har ikke inntrykk av at Johnsen er en notorisk LSK-hater tross store brølere i en kamp. Nå får han sjansen til å vise at han er en skikkelig dommer, og det i en kamp der det bør være litt fokus på hans prestasjoner - sett i lys av den meget svake dømmingen sist med påfølgende børs-terningkast 1 og det faktum at det er en meget viktig toppkamp.

Kall det gjerne dommer-eksamen eller en manndomsprøve. Klarer han å unngå hjemmedømming her ? Forventer topp innsats av Johnsen. Og enda bedre innsats av LSK.
        LSK Norges beste lag

Kommentar

• andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

Huet sier tap, magen sier seier.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• mo-bjer58
            Medlem
            Møteplager
            • Nov 2010
            • 73

Ser også at NFF har satt opp den gamle toppdommeren Einar Halle som dommerveileder i denne kampen. Han representerer Molde!
            Når det er sagt, håper jeg at denne kampen avgjøres uten at det er dommeren som som blir det store samtale emnet.

Kommentar

• Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3501

Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
              Ser også at NFF har satt opp den gamle toppdommeren Einar Halle som dommerveileder i denne kampen. Han representerer Molde!
              Når det er sagt, håper jeg at denne kampen avgjøres uten at det er dommeren som som blir det store samtale emnet.
              Hehe.. Jeg har faktisk akkurat sendt hjem mandagens dommer fra middag hos oss for kun 5 minutter siden. :-)

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Opprinnelig skrevet av Totti21
                Hehe.. Jeg har faktisk akkurat sendt hjem mandagens dommer fra middag hos oss for kun 5 minutter siden. :-)
                Ken? Tuller du?

Forøvrig er en ny dårlig prestasjon det eneste en dårlig prestasjon predikerer. Når vi tenker på hvor lang tid det har tatt Edvartsen å klore seg opp på en brukbart nivå er det alt for mye å forvente at Ken plutselig har nivået inne. Om jeg var i NøFF ville jeg drøyd det en god sesong til før jeg satte opp Ken i en kamp hvor man forventer høyt balltempo og hurtige overganger.

Til hans forsvar vartet han opp med skikkelig kompensasjonsdømming i 2. omgang mot Hønefoss, uten at det ble utslagsgivende. Han er i allefall ingen fuglehater.

Kommentar

• Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3501

Opprinnelig skrevet av reka
                  Ken? Tuller du?
                  Tuller ikke nei, han er en kollega av frua. Hønefoss kampen var nok ikke pga noe hat mot LSK, men rett og slett bare en svak dag på jobben. Han ble satt ut når jeg nevnte den kampen første gang jeg møtte han, da det tydligvis ikke var en kamp han hadde i skryteboka si. :-)

edit: Kan iallefall si med 100% sikkerhet at dette er en mann som setter ære i dømminga si, og han skulle faktisk ut å trene sprint nå etter at han hadde kommet hjem. Han har også fått flere oppdrag i Europa i år.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Flott, skulle ønske flere kanaris hadde dommere hjemme på middag!

Kommentar

• brisbane-kanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 597

Tuller ikke nei, han er en kollega av frua. Hønefoss kampen var nok ikke pga noe hat mot LSK, men rett og slett bare en svak dag på jobben. Han ble satt ut når jeg nevnte den kampen første gang jeg møtte han, da det tydligvis ikke var en kamp han hadde i skryteboka si. :-)
                      Da er det håp alikevel da. Håper han står opp med riktig bein og har en plettfri dag på jobben.

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                        Da er det håp alikevel da. Håper han står opp med riktig bein og har en plettfri dag på jobben.
                        Eller at han våkner opp med feil bein først og dømmer helt i mot Molde såpass skylder han oss.

Kommentar

• brisbane-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 597

Flott, skulle ønske flere kanaris hadde dommere hjemme på middag!
                          Kan vel prøve å dra igang en kampanje ala "tea time".. alle kanaris inviterer dommere hjem til seg...

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Sjelden har vel uttrykket "Ønsket er tankens far" vært mer passende enn i denne tråden.

Forøvrig er det en del dommere jeg kunne ønske å ha til middag, om dere skjønner poenget.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

Her ville jeg tatt en tur til fastlegen om jeg var deg. Molde har hjemmebane, er revansjesugne etter en sur cupexit og fast bestemt på å sørge for tre poeng og forsatt ledelse i eliteserien. Stallen deres er så stor og velfylt at de fint kunne mønstret et eliteserielag til. LSK har tradisjonelt levert til et sted mellom grusomt og horribelt på røkkeløkka, fjorårets uavgjort og diverse treningskamper inkludert. Helt klart vårt verste borteoppgjør. At vi i tillegg skal spille inn en ny midtbane kan som sikkert slå begge veier, men bare de som bader i antidepressiva vil vel anta at dette skjer til vår fordel. De fleste husker sikkert Nosa og Dossos midtbanedebut på danskebåten.
                              Trur verken vi eller Nosa husker den, siden han debuterte to kamper senere oppi Tromsø. Men de to nevnte herrer spelte vel sentralt fra start i siste kamp-09; b mot Molde. DET var ræva det. Dosso så ut som en engstelig flykning etter å ha blitt nestenskalla av Danne-Nanns i Gymskipet første kamp.

Fordel oss: Fått tilbake kontra-kjappe vinger. Ulempe: Molde er "varme" etter cup. Vi har hatt altfor lang pause.

Men jaggu har vi sjansen. Ligge bakpå, kødde med dem, rævvafotball. Tar dem i annen?

Kommentar

• jerven
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 272

Serverte du pølser?

Jeg er ikke så redd for at dommeren skal snyte LSK for seieren her.
                                * Ken Henry er ikke blant de dommerne som vist gang på gang at han dømmer i LSKs disfavør (som f.eks. Skjerven). Det kan skyldes at han har dømt oss i få kamper, men det velger jeg å ikke tro.
                                * Kampen mot Molde er en kamp vi normalt ikke vinner. Derfor bekymrer det meg mindre hvem som dømmer kampen. En svak dommer er også noe som kan bidra til å øke sjansene for seier. Dog ikke en hjemmedommer.
                                * Jeg oppfatter Ken Henry som en god og upartisk dommer til tross for fadesen mot oss på Hønefoss

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

Tips 2-3. Scoringer Hoseth og Gatt,
                                  BBS, Kippe og Guldbrandsen
                                  LSK Norges beste lag

Kommentar

• AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Tips 2-3. Scoringer Hoseth og Gatt,
                                    BBS, Kippe og Guldbrandsen
                                    Våre mål i 89., 90. og 93 minutt....

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Opprinnelig skrevet av AG-3
                                      Våre mål i 89., 90. og 93 minutt....
                                      Kampplanen er klar.
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Herman
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 1101

Skulle vi klare å vinne denne kampen, så er vi 4 poeng bak Molde, og for alvor med i gullstriden!
                                        Twitter

Kommentar

• andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

Takk, Herman. Der ödela du alle muligheter for tre poeng.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

Working...