Håper vi klarer å kneble Jo Inge Berget, hvis han er spilleklar til denne. Jeg tror han kommer til å blomstre til de grader med bedre medspillere rundt seg. Et varp for Solskjærs del.
Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00
Collapse
X
-
Hva har skjedd med Ruben-gubben? Mista helt formen, eller en del av planen mot møll... Hmmm, spennende.
Erling Knøtt på venstre tegner ikke bra, men håper jo det er nok et "sjakktrekk" fra durkdrevne Berg. Bølla Bolly i annen gleder man seg bare vilt til, nesten ikke grunn til å se første omgang. Men jo, må jo se Bassey.
Heldigvis har møll ikke Baye-Fall, hodesterk og jævli, når vi trykkes mer eller mindre frivillig bakover. Angan er dritgod med rom, men er ikke topp effektiv. Prøv å ikke felle ham på like klønete vis som på Åråsen da Kjeppe.
Uff, han derre Eikrem ser bra ut om dan. Og venstra til Hoseth. Men fan og jeg gleder meg. Hold nullen i første Logi. Du kan bli helten idag.Kommentar
-
Går kampen på Sumo?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Aaah skal bli deilig med en ny 3 poenger (mulig jinx, tar på meg all skyld ved tap). Får dessverre ikke sett den på stadionen, men får kose meg her inne med dere Spennende lagoppstilling RB nevner, spesielt med Bassey samt hvordan laget fungerer uten Nosa.Kommentar
-
Laget i kveld
LSKs startellever (4-4-2):
Magnusson - Essediri, Pedersen, Kippe, Eriksen - Omoijuanfo, Gabrielsen, Obiefule, Knudtzon - Sigurdarson, Gulbrandsen.
Benken: Fjeldstad, Bassey, Solberg, Ringstad, Andresen, Bolly, Amundsen"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ville vært skuffa om man lot en 18-19åring som knapt har spilt så mye som et min i en offisiell treningskamp få gå rett inn på laget fra start. Hva hadde ikke det vært for et signal å sende til de gutta (f.eks ruben) som har jobbet stein hardt hele sessongen for å forsøke å kjempe seg til en plass i laget..
Ser på det som en selvfølge at enhver ny spiller i LSK skal kjempe seg inn i start 11. så samt at skadesituasjonen ikke tilsier noe annet..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Henning sa i RB i dag at det var meget tett mellom disse to, men at begge helt sikkert vil bli benytta i løpet av kampen. Så vi kan vel regne med et tjue-tretti minutters innhopp for Otu, hvis ikke de store skadene, utvisningene eller overraskelsene skjer.
gilbertKommentar
-
Trenger litt tur i dag trur jeg. har ingen god følelse. Ekstremt viktig å ikke få første baklengs tidlig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Mener å huske at Edwin, Ujah, Dosso, Nosa, Obifule, Nordtveit og Tarik bl.a. ble satt rett inn på laget første kamp etter de ble signert. Nordtveit bl.a. hadde vel ikke hatt så lang tid i klubben som Effiom har hatt nå.Kommentar
-
tror det blir meget viktig å presse ballfører hurtig og hardt i denne kampen. Også må vi selv roe ned med ball, da er vi mange hakk bedre enn når vi stresserKommentar
Kommentar