Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00
Collapse
X
-
90 3 - 1 Mål Lillestrøm: FRODE KIPPE. Lillestrøm får sitt trøstemål. Frode Kippe er høyest på en corner fra Karim Essediri, og stanger ballen i mål.90 3 - 2 ...
det er vell innafor å legge ut denna! for en opphenting! sykt at det går ann, i allefall med så mye rart LSK også gjør de siste minuttene...Kommentar
-
Det var byttene sine Ujah og Edwin inn helt på slutten snur kampen totalt. Forspillet til Edwin på 3-2 er noe av det Björneste jeg har sett.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
det er vell innafor å legge ut denna! for en opphenting! sykt at det går ann, i allefall med så mye rart LSK også gjør de siste minuttene...
Deilig video.I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Kamera fanger over en Rönnern i bar overkropp etter kampen, hvorpå kommentatoren sier "..og da blir det magedans blandt kanarifansen".
Det mest fascinerende her er dog ikke at vi putter 3 mål på 4 minutter. Det sjukeste med hele sekvensen er at Molde faktisk har langt mer ballinnehav enn oss på de 4 minuttene vi putter 3 goaler. Lattis!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Du har ett poeng, men på en god dag for oss så kan det kanskje slå positivt ut for vår del da molde ikke aner fletta om Bassey og om hvordan han og evt Obiefule kommer til å spille. Molde er favoritter, men i år så har vi og tippeligaen generelt tydelig vist at favorittstempel virkelig ikke har noe å si.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvis det er noe å hente så er kampen såpass lenge til at vi kan spille inn nicolas og effiom. Jokere. Sistnevnte starter vel kanskje. Molde kan umulig være 100 pr sikre på hva som kommer! Håper på bolly fra start pdd..
Måtte hb få spilt inn stian snart, redd for at middelmådigheten på backene vil senke drømmen om en god sluttplassering!Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Jeg er ikke i tvil om at han på sikt vil bli en bedre spiller enn LKE hvis han får tillit og erfaring. Men dette er noe han ikke har hatt så langt, og synes som nevnt at han har spilt dårlig de gangene han har fått prøvd seg så langt i år. Og mener det er best han er på benken mot kanskje Norges beste lag.Kommentar
-
Synes Stian har vært en middelmådighet selv de kampene han har spilt i år. Ser ikke for meg at han vil gjøre noen bedre jobb enn LKE eller SP fra start mot Molde.
Jeg er ikke i tvil om at han på sikt vil bli en bedre spiller enn LKE hvis han får tillit og erfaring. Men dette er noe han ikke har hatt så langt, og synes som nevnt at han har spilt dårlig de gangene han har fått prøvd seg så langt i år. Og mener det er best han er på benken mot kanskje Norges beste lag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi har fått med oss at du er stor fan av Ringstad, lobolars. Men selv en fan bør kunne være ørlite grann objektiv.Knurr...Kommentar
Kommentar