Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Dommer lar Molde få avslutte 2 ganger over tillagt tid.. Men blåser så fort LSK kommer på en kontring! Ikkje brra..

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      En helt grei førsteomgang. Vi blir snytt for straffe, og slipper inn et mål vi skal kunne klare å unngå. Logi har for en gangs skyld hatt gode utspill, Kippe har vært solid, og Fredrik jobbet bra. Erling har ikke vært dårlig, men skulle gjerne sett Bolly mot defensivt svake Gatt. Ruben har dessverre vært veldig svak, og Bassey kan gjerne få vise seg frem.

      Og vi er snytt for soleklar straffe når Frode blir holdt.
      Twitter

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        Hva er det Leiv-Henry driver med? Lar Molde kjøre to overganger, og blåser av på +1.39 når vi kommer framover? Jaja.

        Anyways, jeg sitter med en sær følelse at vinner dette. Kanskje det bare er kinamaten fra før i dag.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          ikke helt uenig, selvfølelig skal det presses... dette er vel ikke første gangen at et skudd fa 20noe meter går forbi Logi..
          Men denne i motsetning til mange andre går i det minste inn i hjørnet, i en bue over keeper høyde. Men selvsagt skulle jeg gjerne sett at han reddet denne, men noen tabbe er det ikke.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            vi tar`em nå i andre omgang, når vi bare lærer oss litt "Presss på ballfører" og press på ballfører , og litt press på ballfører i pausen!
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Ken fortsetter der han slapp. Starter kampen med å ødelgge en fin overgangsmulighet for oss ved å blåse frispark, samt slipper til to moldeangrep før han ødelgger for oss på overtid. Snytt for straffe x2, burde iallefall fått én mulighet. Er vel enkelte som burde skylle tastauret med såpe etter å ha omtalt fyren i positive vendinger.

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 637

                Synes vi er brukbart med spillemessig. Hadde forventet et større trykk fra Molde, men vi klarer faktisk å ha ballen i laget i perioder. Ruben bør byttes. Etter rapportene høres Bassey spennende ut. I tillegg Knudtzon over på høyre, og Bolly inn for Ohi.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2151

                  Opprinnelig skrevet av Herman
                  En helt grei førsteomgang. Vi blir snytt for straffe, og slipper inn et mål vi skal kunne klare å unngå. Logi har for en gangs skyld hatt gode utspill, Kippe har vært solid, og Fredrik jobbet bra. Erling har ikke vært dårlig, men skulle gjerne sett Bolly mot defensivt svake Gatt. Ruben har dessverre vært veldig svak, og Bassey kan gjerne få vise seg frem.

                  Og vi er snytt for soleklar straffe når Frode blir holdt.
                  Helt klart straffe ja,Thione holdt han jo i minst 3-4 sekunder.Men det skal jo veldig mye til at Kippe får straffe med seg da.

                  Kommentar

                  • Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

                    De 0 tilreisende fra Lillestrøm har laget like mye liv som Tornekrattet.
                    Twitter

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Pasningskvaliteten suger så inn i granskauen! Er det faen ikke mulig å holde konsentrasjonen oppe ved minste antydning til press?! Det er på disse feilene jeg skulle ønske man kunne høre Berg dele ut hårfønere til hver enkelt som synder, det dreper alt av flyt og samhandling. Kvalitetsforskjellen på midtbanene er dessverre altfor høy, og utgjør hele forskjellen på lagene.

                      Og hva faen har skjedd med Logis tilslag, er jo helt vanvittig reine treffer han presterer!

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                        ikke helt uenig, selvfølelig skal det presses... dette er vel ikke første gangen at et skudd fa 20noe meter går forbi Logi..
                        Men herregud da. Jeg er stort sett enig med kritikken av Logi, men dette krysset gikk nesten i krysset. Det er stor forskjell på dette målet og lompa på Marienlyst.

                        Jeg blir litt oppgitt av alt oppgulpet her. Greit, vi ligger under, men vi har hengt langt bedre med enn i hvert fall jeg hadde trodd. Den sentrale midtbanen sliter litt, men husk at de fire på midten i snitt blir 21 år gamle i år. Tell til ti før dere poster, a...
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7080

                          Fellinga av Karim er jo klokkeklar straffe. Kippe sin er mer nja-ha.

                          Dustene som presterer å legge scoringa på Logi, bør lobotomere seg. Det var et jævla bra angrep, der LSK-forsvaret var litt passivt.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            Noen som kan donere en nese til Eikrem?
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              Wolff Eikrem har en meget flat nese, header vel baller med hele trynet istedenfor panna. Molde er et bedritent lag, og det er trist at en sånn søplegjeng leder eliteserien! Og Tornekrattet ser ut som et gospelkor! Jeeez

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Fellinga av Karim er jo klokkeklar straffe. Kippe sin er mer nja-ha.

                                Dustene som presterer å legge scoringa på Logi, bør lobotomere seg. Det var et jævla bra angrep, der LSK-forsvaret var litt passivt.
                                Hjemmelaget hadde fått straffe i begge situasjoner, garantert!

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                  Noen som kan donere en nese til Eikrem?
                                  Faen!! Skjerp dere a!!

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Får håpe EK har fått litt selvtillit etter at han runda Gatt som en treg gammel gubbe. Tør oftere!

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      Positiv første omg, Gabrielsen må ut, Kippe som vanlig best og blir som vanlig snytt for straffe, nesten latterlig, Gulbrandsen jobber herlig, BBS kommer forhåpentlig mer i 2.omg

                                      Kommentar

                                      • norskpoker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 399

                                        Jeg synes faktisk dette har vært en bra førsteomgang borte mot seriellederen, med enkelte unntak. Ruben har vært direkte dårlige, Ohi gjør et par blemmer og Erling sliter voldsomt med pasninskvaliten, men er kjempesterk bakover på banen. Paul er bra og backene våre er bedre enn jeg kan huske på lenge. Vi skaper et bra meget bra sjanser borte mot serielederen og har ikke latt dem komme til mange sjanser. Det er selvsagt mye som kan gjøres bedre, men som sagt er dette langt fra dårlig.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Synes ikke det her er så ille. Vi henger bra med, og burde vel strengt tatt hatt straffe. Så her bra har vi ikke spilt mot Molde på en god stund, bortsett fra fire minutter i fjorårets bortekamp.

                                          Det glipper i presset på Eikrems mål, samtidig er det også ganske bra spill av Molde i forkant. Eikrem får ikke hav av tid og rom, men nok til å fyre i vei et veldig godt utført skudd.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...