Molde FK - Lillestrøm Sportsklubb, 22. august kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
    Har vel hørt flere fugler kvitre at det var nettopp babyface som saboterte den "banebrytende" draktsponsorpakka (les unicef) Lillestrøm nesten hadde i havn før sesongen.
    Andre kan muligens helle mot en teori at Unicef ønska Molde siden Solskjær i ti år har vært en av tre nasjonale Unicefambassadører, og at det ikke var særlig aktuelt å gå videre med ideen da Molde takka nei. I 2008 fikk Unicef overskuddet fra Solskjærs testimonialkamp etter karrieren i Manchester United.

    Til tross for at Solskjær framstår som en trivelig kar burde Fugla snytt ham for seiersgleden etter matchen. Vi var gode nok for ett poeng!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2925

      Hadde fortjent poeng igår, og med litt hell kunne vi tatt alle, men har hatt flyt i det siste så går jo i mot noen ganger og. Gutta står på selv om midtbanen vår til tider er horribel. Ruben er svak, det samme er kantene selv om de enkelte ganger kommer seg rundt pågrunn av ekstrem fart. Syns ikke Obiefule gjør en god kamp heller. Han har en tendens til å spille oss opp i farligheter gang på gang med å plutselig snu seg med ryggen til motstanderne og bli brutt. Gang på gang skjer dette. I tillegg blir det alt for mye rom mellom forsvaret og midtbanen. Håper virkelig Bassey er en god spiller for trenger en som tar tak der.
      Noen ord til Fredrik: legger flere ganger merke til at han gjør feil valg og ikke er lur nok i boksen. Gjør ofte feil valg når han stormer inn i feltet, men detta kommer, det er jeg sikker på. I tillegg velger han totalt feil ved å heade ballen når han får kampens største sjanse. Der skal du bare slippe ballen ned og klinke til med venstre gutt. Utenom dette, kudos til Eriksen for en god kamp. Slakter han ofte når han er rævva så må gi litt skryt når han er god og. Det samme kan ikke sies om Essediri og de sanseløst rævva dødballene hans men der har jeg sagt nok...
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
        Hva serverte du mannen egentlig? en lunka 'bab fra minuttburger?
        Hehe.. Var en hjemmelaget burger faktisk. :-) Det var ganske utrolig at det ikke ble blåst i den situasjonen synes jeg, iallefall mtp at han faktisk står utrolig godt plassert. Synd for LSK som jeg er ganske sikker på at ville fått med seg minst ett poeng fra kampen om vi hadde fått 1-0.
        Noen som vet hvem som tar straffer nå som Ujah og Nosa er borte, samtidig som at Legenden er ute av laget?

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          VGLive.no: Dommern fikk 3poeng, 2-2 i sjanser og LSK sine menn fikk 54p og MFK sine fikk 52. Kippe banens beste. Er vel første gang jeg jeg er enig med VG.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Opprinnelig skrevet av Totti21
            Hehe.. Var en hjemmelaget burger faktisk. :-)
            Jeg regner med at han hadde med seg noen kilo med frosne wienerpølser? Han burde ha nok hjemme. Nå har han faktisk fisk også, på tide med en ny date?

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av Totti21
              Noen som vet hvem som tar straffer nå som Ujah og Nosa er borte, samtidig som at Legenden er ute av laget?
              Det må være Obifule - han er sikker som banken på straffer.

              Kommentar

              Working...