Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Magnus M scoret det andre målet da Norge U slo Sveits U 2-1 på Briskeby. Sammen med Riise spilte han fra start, men Bjørn Helge ble byttet ut etter 65 minutter.
Fredrikstads Hoåas scoret det første målet. LSK-aktuelle Jan Kjell voktet Norges mål...
Synes kippe virker litt klønete noen ganger når ballen er på bakken. Ikke veldig, han er en knallgod stopper, men ikke bjarmannklasse. Har mer tro på Pål steffen i lengden, mangler mye rutine, men farta hans gjør han utrolig solid i tillegg til at han er ok i luftduellene.
Kippe har bra fart han også....pluss at han er blant landets beste hodespillere. Det han mangler er vel det å bli en mer spillende stopper...
Toppfarta hans er det ikke noe å si på, men akselerasjonen og hurtigheten/reaksjonen i beina kunne vært bedre. Føler meg mye tryggere når andresen skal løpe opp stikkerne. Men mener ikke å si at kippe er treig, kippe er knallgod han. Vet ikke helt hvem som skulle vært bedre hodespiller enn kippe i norge.
At Bjarmann aldri fikk en eneste landskamp er en katastrofe etter min mening, hvis man ser på alle andre stoppere som har fått sjansen opp igjennom årene...
At Bjarmann aldri fikk en eneste landskamp er en katastrofe etter min mening, hvis man ser på alle andre stoppere som har fått sjansen opp igjennom årene...
At Bjarmann ikke ble hedret med en mer ærefull avskjed på Åråsen er en større katastrofe, hvis man ser på hvilken avskjed Skammelsrud fikk på Lerkendal... (Men-men, dette er sure oppstøt som hører fortiden til.)
At Bjarmann ikke ble hedret med en mer ærefull avskjed på Åråsen er en større katastrofe, hvis man ser på hvilken avskjed Skammelsrud fikk på Lerkendal... (Men-men, dette er sure oppstøt som hører fortiden til.)
Var det ikke slik at Bjarmann sa fra at han skulle legge opp etter at han hadde spilt sesongens siste hjemmekamp? Ville vært litt rart hvis vi skulle hyllet han på sesongens første hjemmekamp året etter da det allerede hadde gått ett halvt år siden han la opp...
Var det ikke slik at Bjarmann sa fra at han skulle legge opp etter at han hadde spilt sesongens siste hjemmekamp? Ville vært litt rart hvis vi skulle hyllet han på sesongens første hjemmekamp året etter da det allerede hadde gått ett halvt år siden han la opp...
Helt riktig. Avskjeden hans kom på Ullevaal mot Lyn (en kamp vi vant 3-0), og KFL sang sangen hans de siste 20 minuttene sammenhengende. En opplevelse som kunne få de mest barka til å felle en tåre.
Som nevnt over, så tok han avgjørelsen om å legge opp etter den siste kampen på åråsen. Men han fikk en veldig fin avskjed på ullevål. Husker jeg sto med tårer i øynene da han sto å dirigerte oss...
Kommentar