Testimonialkamp for Espen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Testimonialkamp for Espen?

    En spiller som aldri har gitt faen, som alltid har gitt det lille ekstra og som har hjertet utenfor drakta.

    Skulle bare mangle at han fikk en skikkelig oppmerksomhet. Hvor ofte forlater slike spillere Sportsklubben? Han fortjener alle heder og ære!

    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • rugbar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2007
    • 152

    #2
    detta ligger vel litt frem i tid? Er vel litt rart å holde en testimonialkamp for en spiller som (desverre) spiller i en annen TL-klubb? Tipper uansett ikke Start er serlig hypp på å la han spille en sånn kam nå.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Etter han har lagt opp får han samle en gjeng og spille en vinter kamp i hallen.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av rugbar
        detta ligger vel litt frem i tid? Er vel litt rart å holde en testimonialkamp for en spiller som (desverre) spiller i en annen TL-klubb? Tipper uansett ikke Start er serlig hypp på å la han spille en sånn kam nå.
        Var sikkert tidlig ute, men det er viktig for meg at Espen får en skikkelig avskjed.

        Testimonial er jeg enig i at kanskje blir litt voldsomt pr i dag, men skulle gjerne sett en skikkelig oppmerksomhet som har vært med på alle opp -og nedturene mine med LSK. Er ikke eldre en at jeg ikke husker et LSK uten Espen....

        Tillegg: Kan legge til at Espen har vært veldig uheldig med når han har signert kontrakter i fortiden og at noen 100k sikkert hadde kommet godt med for han.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • rugbar
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2007
          • 152

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Var sikkert tidlig ute, men det er viktig for meg at Espen får en skikkelig avskjed.

          Testimonial er jeg enig i at kanskje blir litt voldsomt pr i dag, men skulle gjerne sett en skikkelig oppmerksomhet som har vært med på alle opp -og nedturene mine med LSK. Er ikke eldre en at jeg ikke husker et LSK uten Espen....
          Føler det ble vist bra på treninga hva han har (og fortsatt) betyr for fansen. Føler også det er rom for en markering med banner for Espen borte mot Start.

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Etter han har lagt opp får han samle en gjeng og spille en vinter kamp i hallen.
            Mix-lag med spillere og supportere?
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • sten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 873

              #7
              syns en slik kamp skal bli når espen har lagt opp å kommet tilbake til Åråsen i en slags jobb:-) Espen kan f.eks plukke ut de spillerne han har spillt mest med og møte ett lag med de han hater mest (blir vel hele vif):-) kan spille mot de som er på A-laget når den dagen kommer

              Kommentar

              Working...