Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
detta ligger vel litt frem i tid? Er vel litt rart å holde en testimonialkamp for en spiller som (desverre) spiller i en annen TL-klubb? Tipper uansett ikke Start er serlig hypp på å la han spille en sånn kam nå.
detta ligger vel litt frem i tid? Er vel litt rart å holde en testimonialkamp for en spiller som (desverre) spiller i en annen TL-klubb? Tipper uansett ikke Start er serlig hypp på å la han spille en sånn kam nå.
Var sikkert tidlig ute, men det er viktig for meg at Espen får en skikkelig avskjed.
Testimonial er jeg enig i at kanskje blir litt voldsomt pr i dag, men skulle gjerne sett en skikkelig oppmerksomhet som har vært med på alle opp -og nedturene mine med LSK. Er ikke eldre en at jeg ikke husker et LSK uten Espen....
Tillegg: Kan legge til at Espen har vært veldig uheldig med når han har signert kontrakter i fortiden og at noen 100k sikkert hadde kommet godt med for han.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Var sikkert tidlig ute, men det er viktig for meg at Espen får en skikkelig avskjed.
Testimonial er jeg enig i at kanskje blir litt voldsomt pr i dag, men skulle gjerne sett en skikkelig oppmerksomhet som har vært med på alle opp -og nedturene mine med LSK. Er ikke eldre en at jeg ikke husker et LSK uten Espen....
Føler det ble vist bra på treninga hva han har (og fortsatt) betyr for fansen. Føler også det er rom for en markering med banner for Espen borte mot Start.
syns en slik kamp skal bli når espen har lagt opp å kommet tilbake til Åråsen i en slags jobb:-) Espen kan f.eks plukke ut de spillerne han har spillt mest med og møte ett lag med de han hater mest (blir vel hele vif):-) kan spille mot de som er på A-laget når den dagen kommer
Kommentar