LSK - Sarpsborg 08

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    Bildegalleri LSK - Sarpsborg 08

    Bildene i fra kampen har forøvrig ligget ute i langt tid, men da vi har et meget klønete system for å laste opp bilder her på KFL.NO så har det ikke kommet galleri her inne enda.

    Legger derfor ut en link til galleriet som dere kan finne inne på min nettside, og vil forhåpentligvis kommet et galleri her inne også når de som legger ut de kommer seg hjem fra ferie.

    Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.


    Også noen smakebiter for de som ønsker det.

    Alle foto : Knut Håvard Solberg




    KnutHSolberg
  • AG-3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 1081

    #2
    Knallbilder fra en knallfotograf! Digger vilt bilde 17, 18 og 22....
    Hva med å lage et utvalg bilder som vi kan kjøpe kopier av en gang eller to i året? Har sett flere jeg gjerne skulle hatt på veggen

    Kommentar

    • gutt94
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2007
      • 3271

      #3
      Åpen for forslaget.

      Hvordan er ønsket da? Og kjøpe ferdig trykt bilde eller å kjøpe rettighet til print slik som du sier å ha på vegg?

      Dette er ikke noe jeg har tenkt på egentlig, men skal ta det med videre så kanskje vi kan få til en ordning på dette.
      KnutHSolberg

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Opprinnelig skrevet av gutt94
        Åpen for forslaget. Hvordan er ønsket da? Og kjøpe ferdig trykt bilde eller å kjøpe rettighet til print slik som du sier å ha på vegg? Dette er ikke noe jeg har tenkt på egentlig, men skal ta det med videre så kanskje vi kan få til en ordning på dette.
        Forøvrig en fin måte for junioraksjonen å tjene kroner.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5915

          #5
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Forøvrig en fin måte for junioraksjonen å tjene kroner.
          Det er vel Knut Håvard og ikke KFL som sitter på rettighetene til bildene?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • gutt94
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2007
            • 3271

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Det er vel Knut Håvard og ikke KFL som sitter på rettighetene til bildene?
            Det er helt riktig. Og jeg har ingen inntekt i fra KFL på bildene, det enste er gratis buss og jeg har jo akkreditering.
            KnutHSolberg

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #7
              Trodde du tok bilder for KFL akkurat som jeg filmer for KFL jeg?
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3271

                #8
                Ja, det er helt rett. Men det er jo enda du som står som eier av den filmen. Står jo inne på galleriet også "Foto og copyright:".

                Det samme gjelder for dine videoer, det er din video som du "låner" bort til KFL for å dele med medlemmene her.
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

                  #9
                  En freelance fotograf/journalist i f.eks lokalavisa sitter også på rettighetene til de bildene som denne har tatt og fått på trykk i avis. Skal dennes bilder brukes i reportasjer eller avisartikler må avisen betale for dette - selv om journalisten allerede har fått lønn for det opprinnelige oppdraget bildet ble tatt på.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5915

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                    En freelance fotograf/journalist i f.eks lokalavisa sitter også på rettighetene til de bildene som denne har tatt og fått på trykk i avis. Skal dennes bilder brukes i reportasjer eller avisartikler må avisen betale for dette - selv om journalisten allerede har fått lønn for det opprinnelige oppdraget bildet ble tatt på.
                    ...såfremt ikke den aktuelle fotograf av sitt gode hjerte og halvreligiøse fotballhode velger å frigi bildene til et godt klubbformål, som f.eks Junioraksjonen. Selvfølgelig uten å ha noen utgifter på det. Hint, hint, gutt94.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #11
                      La dem evt komme fram til en avtale hvor man deler på det da? Syns det blir litt feil at KFL skal få hele inntekten når Knut Håvard ikke er ansatt her...

                      Hvis Knut Håvard er keen på å gjøre noe ut av ideen med å selge bilder så kan man få til et møte med styret eller Jr.Aksjonen
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        #12
                        De som er evnt interesert i å kjøpe bilder kan kontakte meg slik at jeg kan få bygget opp et lite bilde om hvor stort markedet er. Så skal jeg videre se hvordan dette evnt kan gjøres.


                        For de som ønsker å hjelpe meg til å vinne en foto-workshop i RB sin konkurranse:
                        Spoiler:

                        Ellers er så heldig at mitt bilde er plukket ut i finalen i Fotokonkuransen i Romerikes Blad, håper dere vil hjelpe meg med en stemme slik at jeg kan gå helt til topps og vinne en ukes fotoworkshop i Italia. Eller jeg kan komme på 2 plass og vinne 7 000 kr jeg kan bruke på utstyr for å få bedre bilder av tribunen under kamp.


                        http://www.rb.no/lokale_nyheter/arti...33.ece?start=3

                        Stemme avgis ved å sende en sms. Send kodeord RBSTEM og RB12 til 2005 (5 kr pr stemme).

                        Alle stemmer og evnt "reklamering" motas med takk og håper at jeg kan jobbe videre på både gleden og kanskje erfaringer og utstyr jeg kan få igjenom denne konkuransen.. Og da kunne levere bedre bilder til dere her i Kanari-Fansen.
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #13
                          kanonbilde av Tullebukk og Nosa.

                          Kommentar

                          Working...