Lag meldt på og meldt av gullkampen...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #21
    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Start fortjener gull
    LSK fortjener gull fordi:
    1. Vi har de beste supporterne
    2. Kippe er best på børsen
    3. Vi scorer mest gjennom fint spill
    4. Vi trenger ikke billig hjelp fra mannen i sort for å score
    5. Vi har Norges beste keeper
    6. Fordi vi er best!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #22
      OK, hvis LSK gjør en helt amazing run herfra og inn så har vi fortjent det. Med på den. At vi fortjente det og sto som moralske vinnere i 2001 kan det være ingen som helst tvil om (pokkers flyttsame Rushfeldt og resten av bartegjengen kjøpte seg og dommerne til gull)
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #23
        melder herved Lillestrøm på i gullkampen igjen. så nå, nå er de påmeldt!
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7106

          #24
          Start fortjener gullet i år. Jeg er drit imponert over hva Tom Nordli har fått til med såpass begrensede midler. Det må være en drømmesituasjon å ha et sånt lag; stort sett unge, lokale gutter med en vinnervilje og ståpåglød som grenser til galskap. Håper for guds skyld Start vinner serien nå som vi ligger for langt bak, og at kjipf*ttene i Vålerenga feiler igjen.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #25
            Enig Trigz. Hvis vi ikke skulle vinne de 2-3 neste, så er det bare å krysse fingra for T Nordlie og laget hans, og håpe vi kan ta tredje eller fjerde plass.

            Et gull ville være Poetic justice for måten Nordlie ble skvisa ut av den uspiselige reka og det groteskt stygge investor-beistet til VIF, Fredriksen aka Jabba the Hut. Noen som har sett han braute rundt dritings utafor Theatercafeen noen gang? Det er en syn. Norges ekleste mann.

            Dagens uttalelser av reketrynet og svarene Nordlie viser vel også nokså klart hvem rasshølet er. Nordlie bevarer en viss verdighet, mens rekefi¤¤a driter seg ut så til de grader

            Start-trener Tom Nordlie ler av VIF-trener Kjetil Rekdals angrep på ham. Og lurer på om han føler presset.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Supermann
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 433

              #26
              Så vidt jeg vet, ligger vi 8 poeng bak Start per dags dato, og har 8 kamper igjen.. (Spander en pils om jeg har feil) :lol:
              Ultras Felt C
              www.ultrasfeltc.com

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #27
                Og det spilles serie nesten til november. Og for oss også cup i november. Fortsatt mye som kan skje
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #28
                  Etter seieren mot Ham-Kam har vi 33 poeng. I 2004 endte vi på sjuendeplass med 35 poeng.

                  LSK ligger nå på femteplass. Vi er 5 poeng bak Start på førsteplass, og 1 poeng bak Lyn og Viking som deler tredjeplassen. I gjennomsnitt har fugla tatt 1,7 poeng per kamp i 2005. Fortsetter laget med et slikt snitt vil vi samle 12 poeng på de siste 7 kampene, og dermed ende på 45 poeng.

                  I fjor vant trøndera med 48 poeng (det gjør de ikke i år...), og 45 ville ha holdt til bronse.

                  Nok statistikk.....høsten blir jævlig spennende, både serie og cup. Med seier på Hamar i går har fugla en fin flyt inn mot de utrolige viktige kampene i september. Ambisjonen om cupgull og en topp 4-plassering og dermed RL er innen rekkevidde. Imponerende hva Rösler har fått til på relativt kort tid !

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #29
                    Jaggu, der var vi påmeldt i gullkampen igjen. (Vi var avskrevet på 0-1 dog)

                    I dagens VG melder Rekdal oss på igjen. Klassisk taktiker for å legge press. Jeg veddet for øvrig 500 spenn på Start-tap igår, basert på gullpratet fra spillerne i forige uke.

                    Bankers; hvis et lag snakker om gull, taper det neste runde!

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Ola

                      Bankers; hvis et lag snakker om gull, taper det neste runde!
                      La oss være stille som mus...

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6089

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Jaggu, der var vi påmeldt i gullkampen igjen. (Vi var avskrevet på 0-1 dog)

                        I dagens VG melder Rekdal oss på igjen. Klassisk taktiker for å legge press. Jeg veddet for øvrig 500 spenn på Start-tap igår, basert på gullpratet fra spillerne i forige uke.

                        Bankers; hvis et lag snakker om gull, taper det neste runde!
                        Mener fortsatt at vi er avskrevet i gullkampen, om vi skal ta gull må start tape 2 av 6 kamper og vif tape 2 og spille en uavgjort på 7 kamper. I tillegg må vi vinne alle, noe som ikke skjer. Om en eller to runder taper vi en kamp og blir avskrevet igjen, like greit å holde oss avskrevet ettersom det er rimelig sikkert at vi ikke vinner resten av kampene.

                        Kommentar

                        • gj
                          Seniormedlem
                          • Nov 2003
                          • 3360

                          #32
                          Jeg er enig. Hadde vi vunnet mot Odd eller Bodø/Glimt hadde vi vært der, men vi er nok ikke gullkandidat (i serien).

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #33
                            om vi skal ta gull må start tape 2 av 6 kamper og vif tape 2 og spille en uavgjort på 7 kamper.
                            Det er vel fortsatt slik at vi og Start har igjen 7 kamper, mens pEnga har igjen 8 ?
                            Men ellers er jeg langt på vei enig i at vi ikke er med i gullkampen.

                            mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #34
                              Er redd gulltoget er godt, men faen så mye glede vi kan finne i å knuse Plata IF's drømmer i både cup og serie på en uke!

                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • MedlemNR35
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 905

                                #35
                                Tror ikke vi skal tro på gull nei selvom det er nok av poeng å kjempe om ennå.Håper fortsatt på en cupfinale og royal league plass.Det vil gi fine kroner i klubbkassa!

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #36
                                  Se Nettavisens vurdering av topplagene:



                                  Og her hvordan de vurderer fugla:

                                  "Vår vurdering: Uwe Rösler er i ferd med å styre Lillestrøm mot medalje i sin debutsesong som trener. Er utenom Vålerenga det sterkeste formlaget i toppen. Møter Brann (hjemme) og Vålerenga (borte) i sine to neste kamper. Med seks poeng der kan det gå helt til topps. For de fem siste kampene ser lette ut. På papiret."

                                  Kommentar

                                  • frodekippe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 480

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av e.d
                                    melder herved Lillestrøm på i gullkampen igjen. så nå, nå er de påmeldt!
                                    Det er akkurat dette jeg mener. Det irriterer meg så inn i hælvete. Faens hobby-journalister som sitter rundt i de ulike sportsredakjsonene i det vide land, som kalles Norge.

                                    Jeg sier ikke alle, men faen så mange av dem!!!!!
                                    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                    Bjørn Lindahl

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #38
                                      Vinner vi de to neste er vi med i gullkampen. Men det er vel ikke lov å prate om sånt..... VIF har et vannvittig trangt kampprogram, mens Start skal få slite med å¨holde trøkket oppe resten av sesongen. Men da må vi ha minst 6 seire på de syv siste. Den stabiliteten har vi ikke vist tidligere iår. Først må vi ta revansje mot Brann. 6-2 skal hevnes.....

                                      Kommentar

                                      • heidar
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2129

                                        #39
                                        *Håper Arne la igjen litt FOKUS i veggene*
                                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                        Endelig er mørketida over.

                                        Kommentar

                                        • bøllefrø
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2004
                                          • 462

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Opprinnelig skrevet av Ola
                                          Jaggu, der var vi påmeldt i gullkampen igjen. (Vi var avskrevet på 0-1 dog)

                                          I dagens VG melder Rekdal oss på igjen. Klassisk taktiker for å legge press. Jeg veddet for øvrig 500 spenn på Start-tap igår, basert på gullpratet fra spillerne i forige uke.

                                          Bankers; hvis et lag snakker om gull, taper det neste runde!
                                          Mener fortsatt at vi er avskrevet i gullkampen, om vi skal ta gull må start tape 2 av 6 kamper og vif tape 2 og spille en uavgjort på 7 kamper. I tillegg må vi vinne alle, noe som ikke skjer. Om en eller to runder taper vi en kamp og blir avskrevet igjen, like greit å holde oss avskrevet ettersom det er rimelig sikkert at vi ikke vinner resten av kampene.
                                          Det er helt riktig. Gutta klarer ikke å snu seg rundt og plutselig bli superstabile og slå til med strake seire. Eller, det kan jo skje, men sannsynligheten er ganske liten - og det er stor sjanse for at mange blir skuffet. Klarer vi topp 4 og cupfinale er jeg veldig godt fornøyd. Alt annet er en super bonus. ikke minst har det vært utrolig kult i år at vi ihvertfall har VÆRT MED hele veien! Ikke bare dabba av og vært uengasjerende og litt uinteressante.

                                          Kommentar

                                          Working...