Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
litt sein info? eller er det bare jeg som syns det?
Pga sommerferie så tok det litt lengre tid enn vi ville med å ordne alt. Vi ville ikke komme ut med dette før alt var spikra. Så beklager det, men vi håper du, og mange andre, vil komme fordet
- Vi selger KFL92 produkter til halv pris!! Hettegenser: 250,- Retrojakke: 275,- Skjerf 75,- (Kun begrenset antall og str)
- Salg av billetter til hjemmekampen mot vif på Kanarifeltet. Ved kjøp av 2 eller flere billetter er man med i trekningen av den nye KFL92 genseren som kommer 10 september.
Quizen starter 14.30, banda spiller litt her og der og nå og da... Det viktigste er at Martins åpner ett!
Jeg er en familiemann som sykla Birken i går, jeg må prioritere litt tid sammen med kidza og da driter jeg i når Martins åpner. Quiz og band er det jeg må ha med meg;-)
Jeg er en familiemann som sykla Birken i går, jeg må prioritere litt tid sammen med kidza og da driter jeg i når Martins åpner. Quiz og band er det jeg må ha med meg;-)
I tillegg til at du syklet Birken, som vel neppe er helt ukjent for de fleste, så spiller vel Tottenham et ubetydelig oppgjør mot Manchester City i dag også? Er veldig oppofrende av deg å velge kidza foran alt dette :-)
I tillegg til at du syklet Birken, som vel neppe er helt ukjent for de fleste, så spiller vel Tottenham et ubetydelig oppgjør mot Manchester City i dag også? Er veldig oppofrende av deg å velge kidza foran alt dette :-)
Tja, dagens kamp så jeg i alle fall ikke. Er medgangssupporter som kun ser på når jeg har tid mellom alt annet....
Kommentar