Meget spent før dagens kamp. En typisk kamp for oss å tape, men vi har mye å vinne her. Får vi hull på byllen tror jeg det går vegen.
Lillestrøm Sportsklubb - Sogndal Fotball, 28. august kl. 18.00
Collapse
X
-
-
I følge facebook så har jeg inntatt en (selvforskyldt) svidd kylling til middag med overkokte og kjipe nudler, og jeg tipper denne kampen blir mye av det samme. Ikke særlig pent å se på, preget av uflaks og med en heller rar smak i munnen. Men en sikker vinner mot en billig motstander. Jeg valgte bort saft til fordel for sterkere saker btw.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Måtte da være corner etter skuddet til Bassey? Ellers fikk den en sinnssyk skru."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Hvorfor spiller Erling på venstre? Han har jo ytterst lite å bidra med på den siden.. Tror nok Ohi hadde fungert bedre på venstre, litt mer muskler og kraft i den gutten, så han kunne spilt seg til noen skudd muligheter.Kommentar
-
Hvorfor ser ting så mye enklere og mer gjennomtenkt ut når motstanderne går i angrep? Selv super defensive sogndal har jo en plan på hva dem skal gjøre fremover. LSK ser mer avhengige ut av enkelt prestasjoner.. Noe vi forøvrig har kvaliteter i laget til å få se på en god dag også vel og merke. Men skulle ønske laget var mindre avhengig av det!
Bassey starter hvertfall fint.Kommentar
-
-
Hallo igjen, har ikke rukket lese tilsvar, men ang venstresida tenker jeg mer generelt. At LSK som klubb har svikta. Mot lag som legger seg bakpå... ehh Knøtte Knøttsson?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hva i helvete, den der skal ikke gå inn da!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
-
ingen bevegelse i laget, må bevege seg uten ball for faen! totalt stilleståendeKommentar
Kommentar