bra av LOGI!
Lillestrøm Sportsklubb - Sogndal Fotball, 28. august kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Berg var eplekjekk før kamp, og la standarden allerede da. Vi er ikke i stand til å spille ut noen som helst, og det burde Berg vite bedre enn noen. Flaut og pinlig, Logi og LSK har nå vel en tvilsom rekord i antall baklengs på rad.Kommentar
-
Sa det før kampen også, men LSK takler ikke press og forventninger.Kommentar
-
Kommentar
-
en pinlig 1 omgang, intet annet enn seier er bra nok her, uavgjort holder heller ikke her. forbanna amatører vi har som til stadighet viser frem slike takter!Kommentar
-
Bør gå ei kule varmt i pausa nå. Dette holder ikke, og det er heller ikke i nærheten."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Hvorfor er Bolly frisk nok til å spille siste 45 min men ikke første 45 min? Er det virkelig så stor forskjell på det? Om han ikke orker mer enn 30 min har man jo i så fall driti på leggen dersom det ikke er flere bytter igjen.Kommentar
-
Hvorfor får Logi ta femmeterne? Hvorfor får han dra ned tempoet og bruke år og dag på hvert jævla utspark, uansett?! I tillegg er de jo komplett ræva, skyhøye lomper som knapt rekker midtstreken. Phy og phøy! Forrige kamp var nok bare et blaff, inni samme tralten.Kommentar
-
Jøss. Det er faktisk mulig å bli utspilt av 10 forsvarspillere også ja. Er et mirakel at vi ikke ligger under minst 3-0 her nå, og det er hjemme mot Sogndal. Pinlig. Men så du målet Karim? Sånn skal frispark slås. Trodde nesten det var Påsan som sto i rosa (hvem er det som finner på å ha det som bortedrakter?) drakt. Logi redda oss nå, selv om igangsettingene hans stinker gammal mjelk. Nå må du faen meg begynne å trene på det ass. Hjelper ikke hvor god man er på strek når man verken kan bruke beina eller arma til å sette igang spillet.I år så tar vi altKommentar
-
Hva gjør vi nå? Kippe på topp? Bolly inn trolig. Vi må hvertfall få innlegg fra høyre da. Gulbrands høyre, eller ut. Hva skal vi med 1 meter og 60 bakromsspiss nå lissom.
Er Ohi på 17 år noe å ha på banen nå da? Ikke bra kamp mot møile heller.Kommentar
Kommentar