Trøsten er at det er 14 dager til neste kamp (selv om LSK normalt spiller dårlig etter en pause) og at det er noen med hjertet i klubben og mye gryn på bok som gjerne ser at LSK får tak i en spiller eller fem før vinduet stenger! Se på tabellen folkens, med sånt spill blir det fort en kamp i sumpa igjen!
Lillestrøm Sportsklubb - Sogndal Fotball, 28. august kl. 18.00
Collapse
X
-
Dette er faktisk en av de flaueste dagene i klubbens stolte historie, og det er ikke kødd engang. Berg, her har du mye å lære. Se på Sogndal. De har faktisk en plan bak spillet sitt og spiller sammen som et kollektiv. I tillegg har de faktisk venstrebeinte på venstre kant og en dødballtaker som er flink til å ta dem. Hva har vi? Skandale, pinlig, rævva, bæsj, tiss og promp! Da vinker vi farvel til kamp om medaljer og seiler ned der vi hører hjemme. Rundt 10 plass. Resten av sesongen kommer til å bli som denne kampen, merk mine ordI år så tar vi altKommentar
-
TL består av en tre-fire lag som kan spille ut en motstander. Vi er ikke en av dem, derfor er det helt uforståelig at Berg går ut som han gjør i forkant. Vi er helt avhengig av enkeltmannsprestasjoner, vi blir lekende lett avslørt av destruktive lag som Sogndal når de spillerne ikke skinner. Og nå ler fotball-Norge av oss, fem av sytten Sogndalmål har kommet mot oss. 0-5, for faen!Kommentar
-
Om noen tar Erling, LKE, Karim eller noen andre slaktoffere i forsvar igjen så kan vi henvise til hjemmekampen mot eliteseriens nest dårligste lag.. Neste kamp håper jeg vi ser minst 4 forandringer i start oppstillingen.Kommentar
-
Optimist. Det er fremdeles 9 klipp igjen på klippekortet til enkelte.LasseNKommentar
-
En av de desidert dårligste kampene jeg har sett av LSK gjennom alle år på Åråsen. Skjønner at folk ikke gidder å møte opp når det er dette de får servert. Og når i tillegg dommertrioen ikke ser ut som de har dømt fotball før er jo alt komplett.Kommentar
-
Kommentar
-
Man kan ikke produsere uten at man klarer å fremvise at pasningsspill i kamper som dette, Berg! Kan du ikke i det minste si det når du først legger deg flat??! Det handler jo om mer enn en dårlig dag, vi evner rett og slett ikke ta føringen i kamper!Kommentar
-
Pål Steffen opp som spiss. Er det virkelig det farligste vi har å komme med Berg. Jeg ler av det, og av innsatsen idag. Fordi det er så latterlig å bli utspilt av norges minst farlige lag, det dårligste offensive laget vi har i de to øverste divisjonene i dette landet. Og Bolly: la han en eneste pasning som faktisk kom fram til en medspiller? Idag burde vi faktisk tapt 6,7, 8-0. Sogndal har vel 12-13 gigantiske sjanser idag, vi er heldige som slipper unna kalassiffre, mot Sogndal, Sogndal. Bygda med 500 innbyggere eller noe sånt. Bånnlaget uten spisser eller midtbanespillere, nyopprykka og rævva Sogndal. Tone Damli, dama til Aksel Hennies favorittlag Sogndal. Laget hvor hver spiller må ha sommerjobb som bær og epleplukker og saftkokere for å kunne leve av lønna de får. Fy faen! Nok en gang viser vi at vi ikke kan spille mot etablert forsvar. Nok en gang viser vi at vi ikke klarer å skape noe som helst når vi må spille oss gjennom et forsvar. Det eneste vi kan er å kontre og satse på enkeltprestasjoner, noe som er vanskelig når vi selger alle som faktisk gjør noe på egenhånd (nei jeg har ikke glemt Bjørn). Idag fortjener ikke spillerne en dusj, de kan bade i Leira rett ved kloakkutslippet for mer fortjener dem ikke idag.I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Det som var av destruktiv fotball på Åråsen i dag, var det laget i gult som stod for. En keeper som bruker minutter på hvert utspill - og pasninger som stort sett går i alle andre retninger enn fremover. Dette er neppe dagen å kalle Sogndal for destruktive.Kommentar
-
Bassey hadde tider i kampen han var god, ellers var det vel under pari på de fleste i dag. At laget trenger noen nye spillere har vel aldri hvert klarere. Midtbanen trenger definitivt en mer offensiv spiller, evt må nevnte Bassey flyttes høyre opp. Angripet trenger en stor og sterk spiss som kan spille sammen med Bjørn, selvsagt veldig flott med Fredrik når alt fungerer.. Men så lenge klubben ikke har spill langs bakken så er han desverre overflødig. Forsvaret begynner å dra på årene, samt viser store mangler på fart og hurtig spill langs bakken. Her kan man i utgangspunktet bytte ut alle sammen, men Kippe på en god dag har fortsatt veldig mye inne. PSA bør rett inn på laget ut sesongen, så kan gamlefar ta den ene backplassen.. den andre kan Ringstad få, for selv om han ikke er god nok for eliteserien hver uke så er han i det minste god nok for LSK og helt klart en spiller som på sikt vil utgjøre en forskjell.
Logi er det vanskelig å bli klok på, han har jo enkelte redninger som de færreste keepere i eliteserien gjør.. Men signaleffekten av de dårlige inngripene er vel så stor at man like gjerne kan stille med juniorkeepern!
Veldig lett å fokusere på det negative nå, men det får dem faen meg tåle.. dette var muligens den dårligste fotballkampen jeg har sett!Kommentar
Kommentar