Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm Sportsklubb - Sogndal Fotball, 28. august kl. 18.00
Herregud pust litt med magen da folkens. Ræva kamp, men faen heller, det er ikke noe poeng i å henge Berg og alle spillerne. Nedrykkssnakk må jo være tidenes overreaksjon.
Flaut og ikke særlig festlig å være med på, ja. Men jeg er overbevist om at vi kommer sterkere tilbake.
Det som var av destruktiv fotball på Åråsen i dag, var det laget i gult som stod for. En keeper som bruker minutter på hvert utspill - og pasninger som stort sett går i alle andre retninger enn fremover. Dette er neppe dagen å kalle Sogndal for destruktive.
Ikke uenig i noe, men nå leser du det jeg skriver som fanden leser bibelen også. Og man kan bare spørre seg hvorfor vi involverer en keeper så mye i spillet når han er så ræva med ballen i beina. Og treig. Ta fra ham alt ansvar her, involver ham minimalt, han sprer bare usikkerhet og dreper tempoet.
Begynner å komme i form til matchen mot søpla ihvertfall...
Vi har ett keeperproblem, Logi er god en mot en. Gjør noen syke reaksjonsredninger. Men i feltet, og igangsetninger er han en katastrofe.
Problemet er at i løpet av en match må man kanskje gjøre en til to "reaksjonsredninger" og kanskje en situasjon hvor det er en mot en.
Mens plukke baller i feltet og sette igang angrep er noe han skal gjøre gang på gang. Er du for dårlig på det, har du ett stort problem som keeper.
Fy faen sier jeg bare. Faen til møkkagjeng, ikke en kjft som ofrer noe som helst. Det eneste dere er flinke til er å gå ut i media med optimisme, for så og fremstå som en gjeng tapere i kampene etter.
Hva faen er det som blir bedrevet på trening og taktikkmøter? Er det cola og potetgull på bordet mens Berg står med dårlig stand up? Eller er det ned i en mørk kjeller med sm-utstyr, der alle tafser på hverandre men blir redd hverandre når de kommer opp i lyset?
Dette er desidert den dårligste kampen jeg har sett LSK spille, og ja jeg var i Luxembourg!!
Logi trenger straks en ny sjekk av øynene sine og vi trenger seriøst en ny spiss med litt pondus i kamper som denne. Ellers skal Sogndal ha ros for at 11 spillere jobba steinhardt og var 100 % konsentrerte gjennom 90 minutter. Spiller de sånn resten av sesongen trenger de ikke tenke på nedrykk.
For oss blir det en blytung høstsesong men jeg tror det vil betale seg på sikt.
Eriksen er katastrofe!! Herregud for en evneveik spiller.. Få han vekk asap! Karim var også elendig. Har ikke ord for hvor svakt det egentlig er. Usikker på om de hadde holdt nivå i 4.div. Resten var også ekstremt dårlig. Pinlig, og en skam for klubben og de som møtte opp på Åråsen i dag. Ikke EN sjel som i det hele tatt prøver å ofre noenting.
Den flaueste dagen i LSKs historie er et faktum. SKAM DERE! Registrerer også at det har blitt en trend blandt spillerne å gå ut på LSK.NO og uttale at "idag vinner vi", "idag har vi trua!". Hold kjeft og begynn å levere på banen!
Vil berømme laget for deres spektakulære bragd i kveld. Hyll, hyll.
Rull opp Haugesund. Godspeed.
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.
Enkelte her bør telle til 10 ett par ganger og få kjølt ned hode/hjertet før dem begynner å skrive etter en slik oppvisning som vi var vitne til i dag.
Uansett så skal ikke jeg slakte spillerne mer enn det som allerede er gjort av enkelte. De unge spillerne må vi bare leve med att dem ikke lykkes i hver kamp, det gjelder både på teknikk, form og arbeidshumøret. Verre med de eldre spillerne som svikter ungguttene på laget.
Ifølge enkelte så rykker vi ned i år etter denne kampen, hvis dere er villig til å vedde så satser jeg mer enn gjerne ett par millioner kroner mot dere.
Og de av dere som nesten var villig til å sette spillerne opp etter veggen og skyte dem, kan bare gi pokker å hylle dem når dem lykkes.
Min teori på hvorfor vi tapte: Vi spilte mot ett lag i rosa drakter, noe som medfører att LSK-spillerne trodde att det er kjerringer inne i de rosa draktene, dermed var dem redd for å trå til i frykt for å skade disse kjerringene i rosa. Noe som det ikke var, mennene i rosa skal ha for att dem kjempet LSK ned på fire og rævkjørte dem når muligheten var der.
Så ro ned folkens, vi rykker ikke ned, og spillerne/trenere/ledelse er fullstendig klar om att i dag var det dårlige saker dem viste frem på Åråsen.
Ikke akkurat julaften detta, nei. Jeg hadde reist hele natta og halve dagen, og sovna til 0-0 mot min vilje, da jeg våkna sto det 0-2 og bedre blei det ikke, snarere tvert imot. Ouff, detta var vondt. Noen må ikke gå, hva skal man si ? Bare å glemme ? Neppe det heller. En av de dagene da alt går i dass. Tape 0-3 for et lag som nesten aldri scorer. Sist gang vi lot oss slå av SIL på Åråsen var på slutten av 90-tallet. Nei, nei, nei. (kryper opp i sofakroken og snur ryggen til ). Ha det bra så lenge, gutter og jenter. Det kommer bedre tider.
Enkelte her bør telle til 10 ett par ganger og få kjølt ned hode/hjertet før dem begynner å skrive etter en slik oppvisning som vi var vitne til i dag.
Uansett så skal ikke jeg slakte spillerne mer enn det som allerede er gjort av enkelte. De unge spillerne må vi bare leve med att dem ikke lykkes i hver kamp, det gjelder både på teknikk, form og arbeidshumøret. Verre med de eldre spillerne som svikter ungguttene på laget.
Ifølge enkelte så rykker vi ned i år etter denne kampen, hvis dere er villig til å vedde så satser jeg mer enn gjerne ett par millioner kroner mot dere.
Og de av dere som nesten var villig til å sette spillerne opp etter veggen og skyte dem, kan bare gi pokker å hylle dem når dem lykkes.
Min teori på hvorfor vi tapte: Vi spilte mot ett lag i rosa drakter, noe som medfører att LSK-spillerne trodde att det er kjerringer inne i de rosa draktene, dermed var dem redd for å trå til i frykt for å skade disse kjerringene i rosa. Noe som det ikke var, mennene i rosa skal ha for att dem kjempet LSK ned på fire og rævkjørte dem når muligheten var der.
Så ro ned folkens, vi rykker ikke ned, og spillerne/trenere/ledelse er fullstendig klar om att i dag var det dårlige saker dem viste frem på Åråsen.
Konkurranseinstinkt, har du hørt om det? Selvsagt er det "lov" å slakte spillerne etter en sånn her kamp, noe annet er bare tullete!
Konkurranseinstinkt, har du hørt om det? Selvsagt er det "lov" å slakte spillerne etter en sånn her kamp, noe annet er bare tullete!
Kritikk er greit, men den må være konstruktiv og ikke bare dritt som noen skriver her. Ja, jeg var forbannet jeg også, men er glad jeg ventet 1 time med å skrive. Ellers hadde det bare blitt mye av den samme forbannelsen mot spillere som andre har skrevet her.
Kritikk er greit, men den må være konstruktiv og ikke bare dritt som noen skriver her. Ja, jeg var forbannet jeg også, men er glad jeg ventet 1 time med å skrive. Ellers hadde det bare blitt mye av den samme forbannelsen mot spillere som andre har skrevet her.
Såpass takhøyde bør og må det være, selvsagt skal man kunne få tømme seg for følelser etter kampen.. det går jo begge veier, hva med all skryten som kommer når laget vinner? Da er det jo bergen tilstander her inne. Ja til følelser, nei til sensur!
Så kan vi ta det konstruktive i morgen.. Berg trenger hvertfall å fremvise mer engasjement, ellers ender han som eneste person på sittetribunen!
Såpass takhøyde bør og må det være, selvsagt skal man kunne få tømme seg for følelser etter kampen.. det går jo begge veier, hva med all skryten som kommer når laget vinner? Da er det jo bergen tilstander her inne. Ja til følelser, nei til sensur!
Så kan vi ta det konstruktive i morgen.. Berg trenger hvertfall å fremvise mer engasjement, ellers ender han som eneste person på sittetribunen!
Selvfølgelig må folk få vise følelser, det gjorde jeg på tribunen under kampen, og sensur er ikke noe tema da det er ytringsfrihet i dette landet. Men synes bare att noe av det som blir skrevet kunne ha vært skrevet på en klokere måte.
En gang var jeg med på en kamp hvor laget jeg spilte på besto av en gjeng som aldri hadde sett hverandre før, hvor de fleste prata ulike språk og det var involvert en fire-fem ulike kulturelle bakgrunner. Jeg er rimelig sikker på at vi allikevel spilte bedre sammen en de i gult som rava rundt på Åråsen i dag.
0-5 totalt mot Sogndal er forbløffende svakt. Det indikerer at Berg ikke har lært noe fra sist og at spillere sjøl ikke kan ta tak. Det er mange som bør gå i seg sjæl å innse at de ikke gjør jobben sin godt nok.
Taktisk svakt i utgangspunktet og helt uten alternativer når gjennomføringa viser seg totalt evneveik.
For første gang i historien gikk jeg fra Åråsen før kampen var over. Dog kan ikke det vi var vitne til idag kalles en kamp. 11 veike Lillestrømspillere som gjorde skam på emblemet de hadde på brystet. 11 veike Lillestrømspillere som ble nedkjempa av en gjeng saftkokere kledd i rosa. 11 veike lillestrømspillere som ikke evner å vinne andreballer. 11 veike Lillestrømspillere som ikke evner å flytte føttene og bevege seg.
De burde skamme seg og kaptein Kippe burde komme med en offentlig unnskyldning på vegne av spillerene og umiddelbart trekke "vi er gode nok for medalje"-kommentarene. I år har vi tapt 6 poeng til Sogndal. Det er så jævlig langt unna medaljekandidat det går ann å komme.
Sånn går det når nesten alle i LSK og KFL bestilte 3 poeng før kampen var spilt. Så nå synes jeg vi burde lære att å prate om kampen som om den var vunnet før den var spilt må det bli slutt på.
Ja, dette var noe av det aller verste jeg noen gang har sett. Vi taper kampen på innstilling (og all ære til Sogndal, de kjempet som løver) og taktisk banalitet.
Ingen kan ha blitt overrasket over Sogndals kampplan. De står høyt og tvinger fram mye langt fra motstanderen, slik at kampen blir til en endeløs rekke med dueller og andreballer. Samtidig kjører de ballen i bakrom ved første anledning mer eller mindre konsekvent. Dette klarte vi ikke å finne et ENESTE mottrekk mot, og med så lite pondus på topp som vi har med dagens mannskap, overrasker det meg ikke at vi tapte denne kampen. Det som derimot overrasker meg veldig, er at vi ikke har en eneste taktisk manøver å kontre Sogndals taktikk med.
Bassey var ok uten å glimre (der var han ikke alene). Et par spillere (ingen nevnt, ingen glemt - men jeg snakker ikke om noen av de unge, for å si det sånn) leverte på Adecco minus-nivå.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar