Lillestrøm Sportsklubb - Sogndal Fotball, 28. august kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Boing
    Sånn går det når nesten alle i LSK og KFL bestilte 3 poeng før kampen var spilt. Så nå synes jeg vi burde lære att å prate om kampen som om den var vunnet før den var spilt må det bli slutt på.
    Resultatet av denne kampen ble som jeg fryktet og ikke minst spådde før kampen. Ikke var jeg alene om å tenke akkurat det heller! Det begynner å bli en vane at LSK taper når dem er i situasjoner der laget plutselig kan kjempe om medaljer o.l. Denne har vi sett mange ganger før! Det som "sårer" mest er at Berg og co ikke ser ut til å ha noe mottrekk når ting tydligvis ikke fungerer..

    Kommentar

    • *46*

      Dagens høydepunkt, var vel når feltet sang for Espen Søgård. Og de sier vel sitt om tingenes tilstand i dag..... Blir bare jævlig trist av en denne kampen.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av Folke
        Det som "sårer" mest er at Berg og co ikke ser ut til å ha noe mottrekk når ting tydligvis ikke fungerer..
        Ja, det er ganske påtagelig. Særlig med tanke på bortkampen tidligere som burde være en vekker i seg selv.

        Dette er en kollektiv svikt som inkluderer alt fra jobben ved taktikktavla til gjennomføringen og innsatsen.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • brisbane-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 595

          Min gamle trener sa alltid "det laget som vinner andreballene er det laget som vinner kampen".

          Nok en gang har vi vist at vi ikke makter å vinne kamper der vi er soleklare favoritter.

          Kommentar

          • Jannis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 266

            Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet......

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Ja, kampen kan sees som nok en triumf for Espen Traktoren Søgård. Han satt også på benken mot Brann. Og SIF borte.

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1082

                Tror ikke kampbildet ville vært noe særlig endret med Søgård på midten. Problemet er klippekortene til keeper og sidebackene.

                Kommentar

                • ChristerH
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2006
                  • 200

                  Synes Henning burde gjennomført det siste byttet, selvom det ikke hadde hjulpet på slutten der, så sender det et signal om at dette enkelt og greit ikke er godt nok,

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Hvorfor kommer ikke folket til Åråsen mon tro?!

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Vi har solgt spillere for ca 33 mill , nå må faen meg noe av det brukes på noe annet en gråmasse..... Vi trenger 2 nye backer,1 sentral midtbane og en sterk spiss. Logi reddes foreløbig av at ting blir bedre med nye backer foran seg. Det er 3 dager igjen til vinduet lukkes på tide og bruke litt penger nå eller??? Bruk 1 mill på han i Raufoss, 1 mill på han i Sundsvall og mange penger på backer.

                      Kommentar

                      • brisbane-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 595

                        så akkurat høydepunktene på tvbergen og sogndal var faktisk nærmere 7-0 enn det vi var 1-3. latterlig

                        Kommentar

                        • brisbane-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 595

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Vi har solgt spillere for ca 33 mill , nå må faen meg noe av det brukes på noe annet en gråmasse..... Vi trenger 2 nye backer,1 sentral midtbane og en sterk spiss. Logi reddes foreløbig av at ting blir bedre med nye backer foran seg. Det er 3 dager igjen til vinduet lukkes på tide og bruke litt penger nå eller??? Bruk 1 mill på han i Raufoss, 1 mill på han i Sundsvall og mange penger på backer.
                          problemet er bare at den sesongen vi mot formodning får en bra back ender det med at han får sparken eller blir presset ut av klubben. Ræva backer er tydeligvis foretrukket i Sportsklubben.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Gratulerer Frode Kippe med å uttale at vi skal ta medalje før kampen..

                            Idag fantes det null taktiske grep mot Sogndals alle mann i forsvar. Det skremmer meg siden man ikke trenger å være rakettforsker for å se at det kunne bli kampbildet. Vi spiller kun opp på spisser og vinger med 3 forsvarere rundt seg. Ikke rart gutta blir frustrerte og oppgitte etterhvert. Midtbanen var ikke å se i det heletatt. Ikke som midtbane hvertfall. Enten var de bak Frode Kippe eller så var de foran BBS. Noen må vende opp på midten og dra forbi en motspiller for at det skal skape bevegelse og rom når det er så tett og stillestående. Med en Robert Koren idag hadde vi vunnet 8-1.

                            Og en ting til: Hvorfor skal vi synge kosesanger fra 60min og ut når det trengs tenning på banen og utløp for frustrasjon på tribunen? Optimist, Evig og alltid, smil og sjølironi kan vi spare til en annen gang.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              Gratulerer Sogndal, idag fikk dere kjøre kampen inn i deres løp og jogge inn en enkel seier. Er så typisk LSK å spille på høyde med serielederen på deres gress for så å slite voldsomt mot bunnlag på hjemmebane. Dagens høydepunkt var Steinar som gikk alene bort for å takke fansen etter denne oppvisninga, kaller det en oppvisning for kamp var det ikke. For at det i det hele tatt skal kunne kalles en kamp må begge parter kjempe. Og idag var det bare Sogndal som kjempa.

                              Ligger forresten noen bilder av kampen på http://frkreyes.no/ hvis noen har lyst til å se.
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Gulbrandsen på Twitter:

                                "Veldig skuffet! Kanskje årets dårligste kamp.. #arbeidsulykke?"

                                Beklager Fredrik, men man kan ikke kalle det en arbeidsulykke dersom ingen arbeider.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Gulbrandsen på Twitter:

                                  "Veldig skuffet! Kanskje årets dårligste kamp.. #arbeidsulykke?"

                                  Beklager Fredrik, men man kan ikke kalle det en arbeidsulykke dersom ingen arbeider.
                                  Fredrik løp som besatt idag også han, men det hjelper ikke nå vi lar kampbildet bli sånn at det ser ut som han er med i en syk undertallsøvelse på straffetrening. Mer #Taktikkfadese
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4384

                                    Når kampbildet ble som forventet tidlig i første omgang så kunne vi like gjerne flytta Kippe opp som spiss, konsekvent pøse lange baller opp og jobba som bikkjer etter andreballer. Tror selv Xavi og Iniesta hadde fått problemer med å spiller seg gjennom den rosa muren i dag. Trekket med å flytte opp PSA var jo bare latterlig, da vi ikke engang forsøkte å bruke hans hodestyrke. Hadde vært bedre å hatt hodestyrken til Kippe fremover og hurtigheten til PSA på eventuelle kontringer. Da hadde det hvertfall vært en plan i spillet.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      Opprinnelig skrevet av LasseN
                                      Den neste blant LSK-ansatte som nevner medaljekampen, bør tvinges til å løpe rundt Åråsen til han spyr. Og deretter et par runder til.
                                      Beklager å måtte si det, men det sier noe om vår kapteins tenkning, om hans observasjoner og tolkninger på trening og kamp.

                                      Beklager mr Kippe, men dette holder ikke. Ikke gjør som justisministeren, gi fra deg bindet.

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av Stan
                                        Tror ikke kampbildet ville vært noe særlig endret med Søgård på midten. Problemet er klippekortene til keeper og sidebackene.
                                        Faktisk ikke enig med deg. Den nykomp' midtbanen falt jo helt sammen etter 0-1. Søgg spilte ikke ofte sånne feilpass som Obi har gjort, men safet jo også for mye. Søgg dekket områder. Tydeligvis for tøff oppgave for Bass og starte sentralt, men jeg veit ikke helt heller.

                                        Syns hvertfall Magnusson gjør mye bra også. 0-1 skjer alle av og til. Fan, Jarstein har vel driti seg ut mer hver sesong han.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Dette var et Brann-deja vu fra andre serierunde, faktisk helt ned til Logis dusteinngrep rett etter avspark. Her var tonen igjen satt direkte fra start. Forskjellen er at Brann er et mye, mye bedre lag enn Sogndal. Men det aller viktigste, vi kan ikke etablere oss i toppen hvis vi må score minst to mål i hver bidige kamp for å vinne.

                                          35 baklengs nå, og vi kobles fortsatt ikke til annet enn spisser og midtbanespillere.
                                          Last edited by GIFKanari; 28.08.2011, 23:24.

                                          Kommentar

                                          Working...