LSK-Sogndal

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterbok LSK-Sogndal

    1. Straffetrening, pinglefitter!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Årets innlegg!

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #3
      Jeg velger og ikke kaste terning, så dårlig var denne kampen

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Jeg velger og ikke kaste terning, så dårlig var denne kampen
        De møtte jo faktisk opp, selv om dem sikkert kunne blitt hjemme.. Så en terning må til.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #5
          Jeg mener du er for streng med Bassey. Han forsökte i hvert fall å gjöre seg spillbar og finne medspillere. Tungt å debutere med 10 lobotomerte medspillere.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Fuglamannen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2011
            • 543

            #6
            Jeg syntes også bassy var positiv.... Det jeg ikke liker er at det fremstår som vi har 2 cdm'er på laget i obi + bassy. Bassy var i forsvars rekka etter han gav ballen til kippe som avanserte... Samme gjorde erling når han sentret til LKE. Så står erling i forsvarsposisjon og lke avanserer.....erling sin touch var ikke bra i dag. Det minte meg mer om 2010 erling enn starten av 2011. Hvor erling hadde kontroll på ballen og ikke løp fra ballen når han hadde den i beina. Ble bare deppa av å se et lag som ikke gjør annet enn å slå langt og tape gang på gang på gang... Spørsmålet er hva vi gjør nå? Hvor er profilen som vipper dette rundt? Lsk medalje? Hver gang vi nærmer oss så skuffer de spillmessig. Gang på gang...

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Bassey så helt grei ut, omstendighetene tatt i betraktning. Sogndal er for oss hva Sogndal er for Veigar Pall, et lag det passer oss fryktelig dårlig å spille mot. Jævla busemenn, men uansett var dette helt utrolig dårlig. Null futt, entusiasme, spilleglede, guts. Veldig greit å ha en lang pause nå, jeg gjetter vilt på at det ikke blir langhelg på gutta etter dette.

              Når det er sagt visste vi dette. Hvordan skulle det ikke svinge? Vi stiller med minst fem spillere i umiddelbar nærhet av 20 år hver eneste kamp, og da blir det sånn. Plutselig kliner vi til og griser Haugesund neste kamp igjen. Jeg vil ikke rive hodet av noen, men det bør være konsekvenser for dagens innsats. Og ja, da sikter jeg til spillerne. Ut og løpe i mørket, tvert!
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              Working...