Haugesund FK-Lillestrøm SK, søndag 11. september kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

Fortsetter vi sånn, så snakker vi ikke nedrykk eventuellt neste år. Da snakker vi i år.
    Det er 7 poeng ned til kvalik.
    Og med den gjengen med giddalause veikjegler vi har sett de siste kampene så er ikke det så mye.
    LasseN

Kommentar

• Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

Vi skal være takknemlige så lenge det er 16 lag i tippeligaen.

Kommentar

• sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1825

Opprinnelig skrevet av LasseN
        Fortsetter vi sånn, så snakker vi ikke nedrykk eventuellt neste år. Da snakker vi i år.
        Og med den gjengen med giddalause veikjegler vi har sett de siste kampene så er ikke det så mye.
        Det er ikke kvallikk i år.. Skal nok litt til om vi rykker ned

Kommentar

• GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

På tide at LSK avslører sannheten rundt klubbens økonomiske helse. Er den så dårlig som både overgangsvinduet og signalene forøvrig tilsier, så får man droppe ambisjonene og kjøre en mer edruelig plan. For dette skaper bare frustrasjon og dårlige vibber. Vi kan ikke kvitte oss med våre beste spillere før vi har noe som helst sportslig å vise til.

Berg har en umulig jobb.

Kommentar

• Jaren-kanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 185

Latterlig dårlig! Gruer meg til neste helg!!!
            Jaren-kanari
            Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Opprinnelig skrevet av *46*
              Der var Søpla forbi på tabellen... Og Haugesund.
              Kan vel føye inn rbk også, med to kamper mindre spilt...

Kommentar

• Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

Opprinnelig skrevet av LasseN
                Er vel ikke noe kvallik...2 lag ned og 2 lag opp. Aldri i verden om start og Sarpsborg tar oss igjen....lukter ikke akkurat gull av Fredrikstad heller....ikke bare vi som er ræva heldigvis.

Kommentar

• _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4397

Glad vi fikk skrapa sammen nok poeng mens vi hadde spillere med kvalitet her. For det søplelaget vi stiller med nå er soleklart dårlige nok for nedrykk.
                  ..................

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Før neste seong har vi altså 12 spillere på kontrakt. Det vil si at vi må ha inn 8 spillere, minst! Aldri i verden om det kommer en midtbanegeneral inn. Neste år er året det er slutt for LSK, klarer virkelig ikke å se hvordan dette skal bli bedre.
                    Velkommen etter. Påpekte det for 14 dager siden og svært få tok det den gangen. Tror mange har forstått hvor dårlig utsiktene for stallen i 2012 er. Noen må ta dette problemet seriøst, men Bjarmann sier bare at han har kontroll. Jeg tror han ikke.

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

Herlig at vi møter et vif lag som alltid vinner på åråsen, et start lag i krise som må vinne og rbk som sikkert vil ha medalje i de 3 neste kampene! Kan fort bli 3 tap! Faen!

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Det er sånne kamper som egner seg på stadion, som forsanger, med ryggen mot banen.

Vi skapte ikke en eneste målsjanse i dag, dette var nesten like dårlig som hjemme mot Sogndal. Og i neste kamp venter søpla! Møkkalaget som man visstnok ler av... Nå gleder jeg meg aldri til disse kampene, men nå går jeg inn i psykisk ubalanse den kommende uka. Blir spennende om jeg klarer å mobilisere nok krefter til å reise til Åråsen på søndag, den kampen blir nok et rent helvete! Man skal være passe machokistisk om man frivillig har lyst til å se Fugla bli pissa på så jævlig som vi blir nå om dagen!

Vi har vel knapt skapt en eneste målsjanse etter det famøse salget av Fetsundråner'n. Var det ikke sånn at det var en befrielse å bli kvitt ham og få inn en kvalitetsspiller som Obifule? Har i hvert fall ikke fått noen umiddelbar effekt sånn som jeg kan se, men det er mulig jeg har gule/svarte øyne som ikke skjønner hvor heldige vi er som fikk gitt ham vekk...
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Jaren-kanari
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2004
                          • 185

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                          Tror du virkelig Søgård kunne gjort så mye forskjell? Da er du rimelig naiv
                          Tror faktisk Espen hadde utgjort en stor forskjell i dag. Tapte jo faen meg hver duell jo....
                          Jaren-kanari
                          Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6099

Logi: Gjør en kjemperedning, men er skyld i 2 mål. Ikke første gang han har hovedskyld for mål vi slipper inn. Vi trenger en ny 1. keeper neste sesong om vi skal bli en medaljekandidat.

Eriksen: Fryktelig dårlig offensivt, ikke noe bedre på høyre enn venstre. Blir ikke noe savn.

Kippe og PSA: Spiller begge en grei kamp og er rimelig trygge.

Ringstad: God kamp, viser at han bør satses på på backen fremover. Positiv overaskelse. Med litt mer rutine blir det meget bra.

Gabrielsen: Litt usynlig, men gjør enkelte ting meget bra.

Bassey: Trenger mer tid, ikke en meget bra kamp.

Obi: Viser fine detaljer nå og da, men gjør stadig dårlige valg med ball og danner ikke noen bra midtbaneduo med Bassey. Tror ikke vi bør satse på en permanent overgang her. Vi må han oe bedre ved siden av Bassey.

Ohi: Ingen kjempekamp.

BBS: Elendig. KJedelig å se tippeligaens største talent i denne formen.

Gulbrandsen: Jobber godt og kommer til sjanser. Spiller en grei kamp, men er absolutt ingen målscorer, og det straffer seg å spille med en spiss som ikke lukter mål.

Knudtzon: Kom han egentlig inn? Mener å ha sett at han ble bytta inn, men så han ikke på banen.

Berg: Dårlige bytter. Burde hatt innn Bolly, og gjerne Kjellsrud. MAngler målscorere.

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Henning Berg jeg orker ikke mere ,ta din hatt og gå..

Kommentar

• Kristian
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 690

ser ut som gutta har tatt tidlig juleferie. Helt kollaps siden sommeren. Utrolig frustrerende å se et lag som absolutt må spille langt i håp om å treffe en spiss med fart. Går det ikke an å rulle opp et enkelt angrep langs bakken ? Vi klarer ikke vanlige pasninger engang.. Har vel ikke ballen mer enn 3-4 trekk før vi mister den igjen. FAEN!

Kommentar

• LasseN
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 1610

Hsft, vi er så langt fra medaljekandidater både i år og neste år at det lukter (adecco) av det. Uansett om det er Logi eller hvemsomhelst som står i mål.
                                  LasseN

Kommentar

• TomDorull
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • May 2008
                                    • 9

Er det bare jeg som syntes Berg ligner mer og mer på komiske Ali i intervjuene etter kampen?
                                    Taper vi møt søppla tror jeg at jeg gir opp fotball. Vet noen hvem som sender synkronsvømming på tv?

Kommentar

• HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

Berg og Bjarmann gjør de samme feilene i Lillestrøm som de gjorde i Lyn. De selger unna gode spillere så fort de får muligheten og satser på at 19-20 åringer skal fikse det sjøl. Neste år rykker vi GARANTERT ned og med den økonomiske basen vi har kommer det til å bety konkurs. Det skjedde med Lyn og det kommer til å skje med oss. De to er destruktive for enhver fotballklubb... Ikke ETT eneste ord fra min munn i retning Berg kommer til å være positivt før han pakker bobilen og kommer seg til helvete vekk! Nå må B og B snart se at vi MÅ bruke noen mill på klassespillere... Faen i helvete så jævla dritt lei jeg er av å sitte på sia og kke kunne få gjort noe med de ubrukelige jævlene...
                                      ***Større baller enn vett***

Kommentar

• maurakanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 641

Nok en kamp uten scoring, den 3.på rad i rekken. Allikevel skryter Berg før av vårt fantastiske offensive spill. Tja, har vi skapt 6 sjanser de siste 3 kampene. Spiller uten mål og mening, uten å klare mer enn 2-3 pasninger i laget. Nei, blir ikke mange flere seiere i år nå gitt. Vif, Start og RBK i neste 3 kampene. Vi solgte oss ut av medaljekampen når Nosa og Ujah forsvant. Skjønner at vi må selge for pengenes skyld, men hvis det ikke brukes en del millioner til forsterkninger før neste sesong, kommer det ikke mer enn 3500 på kampene. Folk møter ikke opp i all evighet for å få servert Rævva-fotball.
                                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                          Berg og Bjarmann gjør de samme feilene i Lillestrøm som de gjorde i Lyn. De selger unna gode spillere så fort de får muligheten og satser på at 19-20 åringer skal fikse det sjøl. Neste år rykker vi GARANTERT ned og med den økonomiske basen vi har kommer det til å bety konkurs. Det skjedde med Lyn og det kommer til å skje med oss. De to er destruktive for enhver fotballklubb... Ikke ETT eneste ord fra min munn i retning Berg kommer til å være positivt før han pakker bobilen og kommer seg til helvete vekk! Nå må B og B snart se at vi MÅ bruke noen mill på klassespillere... Faen i helvete så jævla dritt lei jeg er av å sitte på sia og kke kunne få gjort noe med de ubrukelige jævlene...

Tror du skal legge skylda på det som skjedde i Lyn på Brynestad jeg... Det er vel ikek Berg og Bjarmann som som tar avgjørelser vdr salg.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...