Haugesund FK-Lillestrøm SK, søndag 11. september kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6099

Opprinnelig skrevet av LasseN
    Hsft, vi er så langt fra medaljekandidater både i år og neste år at det lukter (adecco) av det. Uansett om det er Logi eller hvemsomhelst som står i mål.
    Å være medaljekandidat betyr ikke at man tar medalje. Det betyr bare at man er en kandidat til å ta medalje. Er gjerne 6-7 medaljekandidater. HAdde vi vunnet denne kunne vi fort vært på 4. ett poeng bak 3. Så vi er ikke så utrolig langt unna å være en medaljekandidat(uten at det betyr at vi tar medalje).

En keeper som ikke slipper inn 50/50 baller som knekker laget, og en spiss som putter et mål i ny og ne (Kjellsrud + BBS i form) så er vi ikke så elendige selv om vi har hatt noen dårlige kamper i det siste.

Fyller vi på med en bra forsvarer og skikkelig sentral midtbanemann så ser det greit ut for neste sesong.

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Berg og Bjarmann betaler prisen for gammel moro, en moro levert av folk som til alt overmål fortsatt sitter i styre og stell! Det er en skandale det!

Kommentar

• taraldsen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 161

Pinlig.... Ser ingen glede i å spella fotball hos noen av gutta.... Ser ut som de har en 8-4 jobb som de bare har lyst til å bli ferdig med og gir egentlig ganske f*** i hva resultatet blir. Dette holder ikke. Nå må det gjøres grep før neste helgs kamp. Hvis de siste kampers framvisinger er hva vi har i vente mot søppla så kommer jeg til å krepere! Jeg vil se glede igjen i klubben! Om det bikker imot så skal det vertfall være morsomt å spille fotball... Så lenge de gir 110% så forventer jeg intet mer.

Kommentar

• antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

Ujah og Nosa har putta 21 av våre 42 mål. Selvfølgelig ville vi få en nedtur på et tidspunkt. Ujah måtte vi selge. Salg av Nosa og Espen er det dummeste klubben har gjort på mange år, og det kommer til å koste oss. Skal faen ikke undervurdere litt kriging blandet med kreativitet i en kamp som denne.

Dessuten frykter jeg at folk kommer til å gi mer faen i laget ettersom lokal forankring og langtidsspillere blir byttet ut med typer som Bassey og Obi.

Blir mye svartmaling nå, men når i helvete skal LSK under Berg begynne prestere som et lag? Alle våre resultater har kommet av vannvittige enkeltmannsprestasjoner og en god del flaks.

Kommentar

• HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

På lørdagstreninga kommer hvertfall jeg til å gi kraftig uttrykk for at innsatsen ikke holder mål. De fleste prøver ikke i det hele tatt, mens de få som prøver, prøver altfor hardt og drar på seg frispark og gule kort. Det er faktisk ikke mer enn 4-5 spillere på dagens lag som er verdt å ha med neste år og to av de startet på benken idag............
            ***Større baller enn vett***

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6099

Opprinnelig skrevet av antikris
              Dessuten frykter jeg at folk kommer til å gi mer faen i laget ettersom lokal forankring og langtidsspillere blir byttet ut med typer som Bassey og Obi.
              Spesielt når ingen av disse presterer bedre offensivt enn Espen gjorde. Nosa var en ting, han var en utlending med et helt annet ferdighetsregister enn Espen, men disse to har lignende ferdigheter.

Kommentar

• merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

Fan å kjedelig fotball vi spiller om dagen! En stund siden man hørte Morten Langli si at LSK har kanskje den beste angrepsfotballen i Tippeligaen, for øyeblikket har vi ikke en dritt å by på!

Logi, pokker jeg syns du virka het i dag og så for meg at du skulle ha en av dine beste kamper i drakta, men fan begge måla skulle du fikset.

Skuffa...
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av HSft
                  Spesielt når ingen av disse presterer bedre offensivt enn Espen gjorde. Nosa var en ting, han var en utlending med et helt annet ferdighetsregister enn Espen, men disse to har lignende ferdigheter.
                  Bassey er 19 år, la han få litt tid på seg da. Obi kontra Espen har ingen forskjell, så der vil nok de fleste valgt Espen.

Kommentar

• TheFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 425

Opprinnelig skrevet av HSft
                    Begge disse har prestert bedre offensivt enn Søgård har gjort hele sesongen. Bare latterlig å skrike etter Søgård etter denne kampen, faktisk utrolig

Kommentar

• ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

Opprinnelig skrevet av xeR
                      Tror du skal legge skylda på det som skjedde i Lyn på Brynestad jeg... Det er vel ikek Berg og Bjarmann som som tar avgjørelser vdr salg.
                      Henning kunne fint holdt igjen Søgård

Kommentar

• WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 969

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                        Tror du virkelig Søgård kunne gjort så mye forskjell? Da er du rimelig naiv
                        Er i utgangspunktet enig at BARE Søgård ikke kunne gjort så mye forskjell. Men man kan jo begynne å lure når vi har et mye høyere poengsnitt med Søgård på banen enn uten Søgård på banen. Og da snakker vi om ganske mange kamper bakover.
                        Last edited by WAK; 11.09.2011, 19:38.

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                          Berg og Bjarmann gjør de samme feilene i Lillestrøm som de gjorde i Lyn. De selger unna gode spillere så fort de får muligheten og satser på at 19-20 åringer skal fikse det sjøl. Neste år rykker vi GARANTERT ned og med den økonomiske basen vi har kommer det til å bety konkurs. Det skjedde med Lyn og det kommer til å skje med oss. De to er destruktive for enhver fotballklubb... Ikke ETT eneste ord fra min munn i retning Berg kommer til å være positivt før han pakker bobilen og kommer seg til helvete vekk! Nå må B og B snart se at vi MÅ bruke noen mill på klassespillere... Faen i helvete så jævla dritt lei jeg er av å sitte på sia og kke kunne få gjort noe med de ubrukelige jævlene...
                          Teiteste jeg noensinne har hört. Hverken Berg eller Bjarmann har noe de skulle sagt i forhold til hvor mye penger som brukes på spillere, eller når vi skal selge. I den situasjonen vi er i, så har de inget annet valg enn å gjöre så godt de kan med de ressursene de har til rådighet.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

Opprinnelig skrevet av WAK
                            Er i utgangspunktet enig at BARE Søgård kunne gjort så mye forskjell. Men man kan jo begynne å lure når vi har et mye høyere poengsnitt med Søgård på banen enn uten Søgård på banen. Og da snakker vi om ganske mange kamper bakover.
                            Snittet de siste 10 årene uten Espen ville gitt nedrykk hvert år.

Kommentar

• HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6099

Opprinnelig skrevet av Folke
                              Bassey er 19 år, la han få litt tid på seg da. Obi kontra Espen har ingen forskjell, så der vil nok de fleste valgt Espen.
                              Selvfølgelig skal Bassey få tid. Og jeg mener ikke å kritisere han. MEn vi så jo umidelbart ferdighetene til Nosa, og Bassey kommer ikke til å utvikle ferdigheter på dette nivået i fremtiden. Han kan bli en meget bra defensiv midtbanespiller, men han har ikke det syke ferdighetsregisteret som Nosa hadde.

Mener ikke at Søgård er en bedre spiller enn disse to, men å se en klubbspiller som Espen gå er surt når han ikke erstattes av spillere med eksepsjonelle ferdigheter. Bassey er velkommen, men ett 19årig talent trenger ikke å bety kroken på døra for en klubbspiller som Espen.

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Påtide at vi i kanarifansen/UFC sier hva vi mener. Er drittlei av at nissene i styret/trenere får gjøre som de vil uten at vi sier klart ifra.

Kommentar

• Gjest

Fabelaktig kamp! Flere som sparka ballen ganske langt, noen sparka også ballen litt høyt.
                                  Hvis alle Haugesundspillerne hadde vært LSKspillere hadde vi også kunne sagt at vi traff med en del pasninger.
                                  Tannlegetimer er også undervurdert morro.
                                  Huff !!

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Ifølge lsk.no var Logi banens beste: http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wlrQ2n.ips
                                    Man er faen ikke banens beste når man er direkte skyld i begge måla!!!!!

En annen ting:
                                    Dessverre hadde de offensive kreftene i LSK-laget en sjeldent dårlig dag på jobben, og uten trykk på motstanderen over så lang tid gikk det til slutt som det måtte gå.
                                    Vi har ikke putta på tre kamper, er det ensjeldent dårlig dag på jobben???

Kommentar

• Rosapanter
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jan 2007
                                      • 40

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Påtide at vi i kanarifansen/UFC sier hva vi mener. Er drittlei av at nissene i styret/trenere får gjøre som de vil uten at vi sier klart ifra.
                                      Berg mener laget tapte på grunn av manglende rutine? vi som har hvert lengst i timmeligaen, altid en dårlig unskylning på lagere, Ja vi må si ifra

Kommentar

• tonkro
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2009
                                        • 354

Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                                        Berg mener laget tapte på grunn av manglende rutine? vi som har hvert lengst i timmeligaen, altid en dårlig unskylning på lagere, Ja vi må si ifra
                                        Uhm, han mener vel spillerne. Mange unge og nye spillere, derav manglende rutine. Og det er jeg enig i. Du kan ikke selge halve laget, uten å hente inn erstattere, og forvente å gjøre det bra..!

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av tonkro
                                          Uhm, han mener vel spillerne. Mange unge og nye spillere, derav manglende rutine. Og det er jeg enig i. Du kan ikke selge halve laget, uten å hente inn erstattere, og forvente å gjøre det bra..!
                                          Uten de unge og lovende spillerne så hadde laget liggi i bånn.. Det er på tide å fullføre generasjonskifte fullt ut, få ut siste rest av gammelt træl og finn frem lommeboka og hent inn ett par skikkelige forsterkninger som kan lede de yngste spillere i riktig retning.

Kommentar

Working...