JM logoen ser smashing ut på Logi sin drakt.
Haugesund FK-Lillestrøm SK, søndag 11. september kl. 18:00
Collapse
X
-
Er det bare jeg som har håpløs kvalitet på Sumo?"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
ser glatt ut for våre gutter utpå derKommentar
-
Gikk glipp av en fin fordel av ballen der. 2 mot 2.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
frisparket til Ringstad var faktisk værre enn det Esset har prestert i det siste, er vi helt blottet for kvaliteter på dødballslåing?Kommentar
-
-
2 elendige dødballer til nå...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Etter det jeg har sett det første kvarteret har jeg dessverre ingen som helst tro på poeng her.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
man ser jo gjerne etter positive ting, men jeg ser nå mange tendenser til rotespill og nok en drittkamp!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fredrik er som vanlig frisk.
GIF: Sterk motvind... Var det i starten i hvert fall. Muligens kommer det i kast.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
har ikke en DRITT å si, om vi møter verdens beste lag eller verdens dårligste, vi skal ikke spille drittfotball og rote det til uansett faen.Kommentar
Kommentar