Kanskje på tide med noen bytter, Henning?
Haugesund FK-Lillestrøm SK, søndag 11. september kl. 18:00
Collapse
X
-
Jeg har stått fast ved Logi sin side hele veien, men nå er det nok. Hva faen skjer i topplokket på denne gutten? Faen, her skusler vi bort nok en åpen kamp og poengene raser ut av vinduet. Det er veldig mange vanskelige kamper igjen av sesongen!Kommentar
-
vi fremstår som latterlige igjen, de siste kampene har vi fremstått som et skikkelig amatørlag som ikke hadde vunnet kamper i 2 divisjon engang. virker som vi klapper helt sammen nå.Kommentar
-
Der røyk ting til totalverdi av 1800.-....Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
sorry logi, men de kanon redningene dine hjelper ikke en pøkk når du gjør match avgjørende tabber....
Og effiom og obiefule fungerer ikke på topp.
Og hva skjer med bjørn om dagen? Helt ute av form?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Er jo ikke til å komme bort i fra at det er Logi sin feil at målene kommer. Greit nok at han gjorde noen bra redninger i første omgang, men hva hjelper det når han er uhyre passiv i begge anledningene det blir mål? Første målet skal han enkelt plukke før det blir en duell og andremålet er keepermat om han beregner situasjonen noe bedre!Kommentar
-
Hvorfor klovn?
Slik jeg ser det burde helt klart Logi vært utpå der og brutt. Det hadde han fint rekt....
Og vi trenger uansett ny keeper neste år spør du meg.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
Det lå i korta gitt. Vi får ikke til en dritt.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Bra du lot Essediri være hjemme Berg. Vi har jo veldig mange andre som klarer å slå innlegg. Gleder meg til neste år når han og og LKE er borte, da er vi rykker vi garantert ned. For å være helt sikker kan vi jo kvitte oss med Kippe og.Kommentar
-
Vi har ikke putta på 3 kamper, og nå venter engen på vei opp i neste kamp.
Dette kommer til å bli jævlug artig fremover.Kommentar
-
Dette er så grenseløst ræva fotball, og de som har nevnt at obi er en av våre beste, bør komme seg hjem fra nærshspell!! Har ikke hatt en god avlevering hele kampen.I mine øyne kan vår islandske landslagskeeper lastes for begge måla, det første kan han prøve og holde, mens det andre går han ut på halv distanse, og blir totalt utspilt. Skulle heller kjørt løpet helt ut, men med tanke på alle likeledes situsjoner i det siste, så tør han vel ikke. Uannsett ræva.Kommentar
Kommentar