Haugesund FK-Lillestrøm SK, søndag 11. september kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tonkro
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 344

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Uten de unge og lovende spillerne så hadde laget liggi i bånn.. Det er på tide å fullføre generasjonskifte fullt ut, få ut siste rest av gammelt træl og finn frem lommeboka og hent inn ett par skikkelige forsterkninger som kan lede de yngste spillere i riktig retning.
    Og med "siste rest med av gammelt træl" mener du at vi skal kvitte oss med hvem? Kippe og Pedersen? Jada... Høres ut som oppskriften på suksess...

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av tonkro
      Og med "siste rest med av gammelt træl" mener du at vi skal kvitte oss med hvem? Kippe og Pedersen? Jada... Høres ut som oppskriften på suksess...
      De som ikke presterer bedre enn hva yngre alternativer gjør kan reise.. Det er heldigvis noen som reiser frivillig, så slipper vi å se at f.eks. Ringstad sitter enda ett år på benken. Kippe bidrar i aller høyeste grad når han er på topp, så ser ingen grunn til at han skulle erstattes. Pedersen derimot ser jeg kun på som en back up, her burde PSA ta over sånn at laget igjen kan finne tryggheten bak.

      Kommentar

      • tonkro
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2009
        • 344

        Er enig i at f.eks. Eriksen og Essediri er "good riddance", men jeg er imot å kvitte seg med et helt lag samtidig. Jeg skulle ønske de ikke solgte Nosa, Stefan og Espen samtidig, men at de ventet til at vi hadde erstatterne klare. Skjønner ikke salget av Nosa heller, selv en til tider sutrete og giddalaus Nosa er 10 ganger bedre enn hva vi har nå. Pengene vi fikk for han går jo ikke til spillerkjøp uansett, så hvorfor ikke bare tviholde på han, ihvertfall ut sesongen?? Arrgh, jeg er ordentlig frustrert akkurat nå...

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Jeg tror vi hadde beholdt Nosa dersom det kun sto på det sportslige. Prisen vi fikk var latterlig lav og det spørs vel ikke om det hadde vært mer lønnsomt å latt han bli til den prisen. Men det var vel mye rart utenom det sportslige som gjorde at han fikk gå.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Det bør henges opp et stort banner på treningsfeltet med skriften
            BLØ FOR DRAKTA skrevet med rød maling på gul bunn.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Påtide at vi i kanarifansen/UFC sier hva vi mener. Er drittlei av at nissene i styret/trenere får gjøre som de vil uten at vi sier klart ifra.
              Fabelaktig forslag. Hvis du møter opp på treninga i morgen og sier fra, tror jeg faktisk vi vinner serien. Alt som skal til, er at mange nok sier fra. Kan jeg stemme på deg til kommunevalget også?
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                Opprinnelig skrevet av Rosapanter
                Berg mener laget tapte på grunn av manglende rutine? vi som har hvert lengst i timmeligaen, altid en dårlig unskylning på lagere, Ja vi må si ifra
                Går sport i å skylde på ungguttene.

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Går sport i å skylde på ungguttene.
                  Par år siden var det gamlissa som fikk skylda og folket ropte på unggutta.

                  Merkelig hvordan det endrer seg.

                  Tar uansett lite av det som blir skrevet her til mote, 90% er følelser fra tapet. Par dager før vif kampen er vi klare å sulte igjen. Hvis det skal snu så hadde det vært rimelig deilig å gjøre det mot søpla.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    Tenker mest på at det har gått sport i det fra Berg sin side.Skylder alltid på at vi har et ungt lag, at unggutta er ustabile og at de er urutinerte. Men det er stadig de eldre som har svikta. Som Eriksen, Essediri, Logi, Søgård og resten av gjengen.

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      Håpløst. Igjen spilles det på styrkene til motstander, en grei måte å tape kamper på. Jeg ser ingen løsning dersom det fortsatter på denne måten. Bakover var det greit (Haugesund er bra fremover), men det offensive er under enhver kritikk.
                      • Lange baller spilles på feil tidspunkt og som regel både for høyt og for kort.
                      • Samspillet mellom Björn og Fredrik er fraværende.
                      • Bassey og Obi fanger alt for få andre baller samt har dårlig bevegelsen når ballen er i eget lag. De vinner knapt noen hodedueller på midten.
                      • Offensiv samhandling er totalt fraværende. Ingen virker å vite når de skal være hvor. Planløst og meningsløst.

                      Ringen gjorde en grei kamp. Eriksen var ikke bedre enn vanlig, selv om dette visst var favorittsia (pluss for å holde linja bedre enn Esset). Helt greit gjennomført av PSA og Kippe.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Tenker mest på at det har gått sport i det fra Berg sin side.Skylder alltid på at vi har et ungt lag, at unggutta er ustabile og at de er urutinerte. Men det er stadig de eldre som har svikta. Som Eriksen, Essediri, Logi, Søgård og resten av gjengen.
                        Svikta hva da, at vi har ny kontrakt allerede?

                        Midtbanen som er ankepunktet. Skulle spilt: Bassey - Paulie - RubenG - Knøttsen.

                        Utrolig svakt av HB og starte med Ohi igjen. Gabriel på kant? Hvor er det blitt av borte-kontra Knøtte, så elendig er han vel ikke. Og Erling spiller på høyre, basta. Bassey har fart, påstår han har spilt venstre før. Jaja samma.

                        Forøvrig skuffende at fredrik ikke skyter i lengste med venstra når sjansen byr seg.

                        * ang psa, ikke enig med mooph. Liten spiker i lsk-kista. Skjerpings Steff.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                          Svikta hva da, at vi har ny kontrakt allerede?
                          Svikta som i å være de som gjorde dårlig innsats i kampene Berg har måttet bortforklare siden han begynte i jobben.

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            Endelig hjemme!!!

                            Uansett så kan jeg bare fortelle att det mest komiske under kampen var att det var vi var like mange supportere som vakter/politi som passet oss. Altså 1 vakt/politi pr LSK-supporter.

                            Vi er farlige vi :-)

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Synes kampen var et klart fremskritt defensivt, og det var godt å se at alle spillerne tok ansvar i duellspillet. Bassey kan bli rimelig god, han imponerte i allefall meg ved et par anledninger.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Bassey har helt klart et rykk og en drive i spillet sitt som vil gjøre ham til en nøkkelfigur. Uten at man skal sammenligne for mye med Nosa, så er han nok en mer uferdig spiller enn ham, som vil trenge mer tid på å venne seg til norsk fotball.

                                Kommentar

                                • brisbane-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2006
                                  • 595

                                  Et forsvar som lekker og et angrep som mangler samhandling og bevegelse. Det er 270 minutter siden sist vi klarte å score et mål, mens vi har sluppet inn 6 i samme periode. Og på Søndag kommer søpla.

                                  Tror jeg tar meg fri fra jobben på Mandag.

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    1234
                                    Last edited by Boing; 13.09.2011, 10:23.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                      Et forsvar som lekker og et angrep som mangler samhandling og bevegelse. Det er 270 minutter siden sist vi klarte å score et mål, mens vi har sluppet inn 6 i samme periode.
                                      Og i praksis like lenge siden vi skapte en skikkelig sjanse. Det gjør det hele enda verre.

                                      Kommentar

                                      • Tittil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2009
                                        • 341

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Og i praksis like lenge siden vi skapte en skikkelig sjanse. Det gjør det hele enda verre.
                                        Dette er rett og slett skremmende for de fleste som er fan av LSK. Kun B & B ser ut til å være fornøyd med dette, for
                                        eter all sannsynelighet slipper vi å kjempe mot nedrykk. I tillegg klarte man å tjene hele 1,25 mill på Nosa. Klubben har jo ingen strategi for å bli et topplag. Publikum har i allefall forstått det.

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Venter spent på referat fra gårsdagens møte på Martins,, hva er planen framover tro????Har vi noen plan???? Veit dette er feil tråd ...

                                          Kommentar

                                          Working...