LSK-sogndal

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    LSK-sogndal

    Greit med seier men har aldri kjedet meg mer på en fotballkamp. Det som jeg spør meg om er hvorfor ta ut Whermann istede for Søgård- han klarte ikke slå en riktig passning. Skjønner det hvis Kasey vil bort, han hadde mange fine passninger og gjør en mer enn nok bra kamp. Sundgot alene på topp er heller ikke bra(ble vel snytt for et straffespark til). Han ber Soltvedt varme opp, men hvilke signaler gir mannen når Eirik aldri kommer inn. Vi ligner på vif når vi bytter inn backer når vi leder. Vi må kunne si at 1-0 ikke var mye å rope hurra for. Kjedet meg så jævlig at jeg vurderte å reise hjem i 70 min.8glad jeg ikke gjorde det)
    Vekk med Erlandsen før han handler inn en ny spiss som ikke passer inn til en ny trener. Jeg vil ha en som er liten og super rask. Vi har noe ¨lære av Sandstø dom hentet denne candieren. Håper Sandstø vender"hjem"!!!

    Håper bare ikke HamKam banker oss i neste runde.
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #2
    hvis du tenker på gilberto episoden så sier han selv at det var greit uten straffe...

    en annen bra kommentar av gilberto: det var ikkje hands, ok han var kanskje han var borti, men det var ikke meininga...

    ---------
    Kim
    --------
    Is it a bird? is it a plane, Nei det er terje skjeldestad - Erik Thorstvedt om Terje Skjeldestad
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      Forstett i den "andre tråden"

      :wink:

      .
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Synes dette var vår dårligste kamp for året, men vi får glede oss over 3 poeng...

        Hadde store forventninger til dagens midtbane, men jeg synes ingen av dem slo til. Koren skaffet oss straffe, men det var stort det eneste. Wehrmann kom godt i gang, men ble mer å mer borte utover i kampen. Søgård hadde absolutt ikke dagen i dag, var ikke bestevenn med ballen. Gylfi var borte stort sett hele matchen...

        Synes forsvaret klarte seg greit i dag, Stoffe mistet ballen i farlige situasjoner noen ganger, men var bra med oppover i angrep. Werni, Kippe og Pål Steffen får absolutt godkjent. Baron å Gilbert gjorde jobben sin...

        Håper powell kommer tilbake fort så vi kan spille 4-4-2 igjen...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #5
          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
          Forstett i den "andre tråden"

          :wink:

          .
          Hm.. var jeg UTYDELIG ??? :?




          .
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Håkon: Neida, var tydelig du, men jeg begynte å skrive etter at du hadde skrevet det innlegget om at man skulle skrive i den andre tråden.


            Uvant å se noen av dere moderatorer nevne sånne ting i det hele tatt
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            Working...