Greit med seier men har aldri kjedet meg mer på en fotballkamp. Det som jeg spør meg om er hvorfor ta ut Whermann istede for Søgård- han klarte ikke slå en riktig passning. Skjønner det hvis Kasey vil bort, han hadde mange fine passninger og gjør en mer enn nok bra kamp. Sundgot alene på topp er heller ikke bra(ble vel snytt for et straffespark til). Han ber Soltvedt varme opp, men hvilke signaler gir mannen når Eirik aldri kommer inn. Vi ligner på vif når vi bytter inn backer når vi leder. Vi må kunne si at 1-0 ikke var mye å rope hurra for. Kjedet meg så jævlig at jeg vurderte å reise hjem i 70 min.8glad jeg ikke gjorde det)
Vekk med Erlandsen før han handler inn en ny spiss som ikke passer inn til en ny trener. Jeg vil ha en som er liten og super rask. Vi har noe ¨lære av Sandstø dom hentet denne candieren. Håper Sandstø vender"hjem"!!!
Håper bare ikke HamKam banker oss i neste runde.
Vekk med Erlandsen før han handler inn en ny spiss som ikke passer inn til en ny trener. Jeg vil ha en som er liten og super rask. Vi har noe ¨lære av Sandstø dom hentet denne candieren. Håper Sandstø vender"hjem"!!!
Håper bare ikke HamKam banker oss i neste runde.
Kommentar