Få gratispassasjerene inn i Kanari-Fansen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #21
    Opprinnelig skrevet av veiron
    Opprinnelig skrevet av petter
    Må bare spørre :

    Er det vanskelig å betale en regning?

    Er 200 kr altfor mye?



    Petter
    Ikke for meg og 3000 andre. Men for noen er det visst det...
    Avtalegiro blir for dyrt. Tror nok det enkleste er å fortsette i samme tralten, men med visse endringer :

    Kortleser på plass neste år (forenkler betaling av medlemsskap på stand)
    Forfallsdato og navn på giro ved utsendelse.

    Petter

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #22
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Og ingen lett tilgjengelig info om avmelding igjen. Sånn som tifo-sms opplegget. Hehe! De skal slite med å kunne melde seg ut igjen
      Hehe, BRA forslag!! :lol:
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • Alexander
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2005
        • 70

        #23
        Hvor lang tar det fra man betaler til man får det medlemskortet sånn ca.?

        Driver å får dama og et par av kameratene mine til å melde seg inn i KFL nå.

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #24
          Opprinnelig skrevet av Alexander
          Hvor lang tar det fra man betaler til man får det medlemskortet sånn ca.?

          Driver å får dama og et par av kameratene mine til å melde seg inn i KFL nå.
          Noen svært få dager, medlemsansvarlig sender de ut fortløpende etter hvert som folk melder seg inn.

          Petter

          Kommentar

          • KickassKlemp
            Medlem
            Møteplager
            • May 2005
            • 88

            #25
            Billett

            Har vært medlem av fansen i 12 år nå, men var seint ute med betaling i år. Har nemlig bodd i utlandet i 3 år nå, og har ikke fått vært så mye hjemme i gamlelandet. Jeg, som alle andre, har venta på cupfinale i evigheter nå, men er livredd for ikke å få en eventuell billett. Åssen er sjansene? Hvordan blir dem fordelt mellom fansen? Kommer flyende hjem for å delta og kommer til å begynne å grine hvis jeg ikke får billett. Hvordan får man tak i billetter (hvis det blir noe), må også få noen andre til å kjøpe til meg, er det noe problem?

            Veit vi ikke er i finalen ennå, men tenker mye på den forferdelige muligheten om å måtte se finalen på TV...
            Klempern. Translation german-english: Hammer
            Hammer: To defeat (a person, a team) resoundingly

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Re: Billett

              Opprinnelig skrevet av KickassKlemp
              Har vært medlem av fansen i 12 år nå, men var seint ute med betaling i år. Har nemlig bodd i utlandet i 3 år nå, og har ikke fått vært så mye hjemme i gamlelandet. Jeg, som alle andre, har venta på cupfinale i evigheter nå, men er livredd for ikke å få en eventuell billett. Åssen er sjansene? Hvordan blir dem fordelt mellom fansen? Kommer flyende hjem for å delta og kommer til å begynne å grine hvis jeg ikke får billett. Hvordan får man tak i billetter (hvis det blir noe), må også få noen andre til å kjøpe til meg, er det noe problem?

              Veit vi ikke er i finalen ennå, men tenker mye på den forferdelige muligheten om å måtte se finalen på TV...
              La oss ikke begynne å diskutere dette i år også, gjorde samme feilen ifjor. Hvis vi kommer til cupfinalen så kommer det ann på hvor lyst du har og hvor mye du vil ofre for å få tak i billett. Hvis du virkelig har lyst på billett til cupfinalen så klarer du garantert å få tak i en av de 25 000 billettene...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Jeffers
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2005
                • 186

                #27
                Jeg har sparket meg selv i ræva og meldt meg inn - venter spent på medlemskort.
                Votis subscribunt fata secundis

                Kommentar

                Working...