Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva er det med Kippe og bydelslaget i år? Dreit seg ut på Ullevål og dreit seg ut i dag... Forøvrig egentlig en god match. Unggutta bar store deler av lasset i dag!
Jævlig frustrerende, vi trenger noen etablerte som leverer!
Klassisk pisspreik fra deg. Vi har ikke målskårere i laget, og flere av spellera holder ikke nivået. Søplerne har kvalitet nok i laget. Hvor mange skikkelige målsjanser har vi egentlig? Er ikke en stor sjanse bare fordi fg er fri et lite sekund. En ikke særlig god spiss i avgjørende situasjoner.
Klassisk pisspreik fra MEG!? Sprettent når det kommer fra en av forumets hovedleverandører. Vi hadde fem gode målsjanser, og mer tid enn det gidder jeg ikke bruke på deg. Gutten er nitten år. Jeg har glemt mer om fotball den siste uka enn du noensinne vil kunne.
Bakover er LKE og Esset dårlig. Fantastisk av Esset å følge så dårlig med at han spiller ballen til tomt bur, gratulerer med tidenes dårligste pasning. Pokker ikke rart den gutten til stadighet glipper linja.
Ikke nok med det. Karim venta jo selv med dødballen for å få Logi opp i VIF-feltet! Utrolig!!
Klassisk pisspreik fra MEG!? Sprettent når det kommer fra en av forumets hovedleverandører. Vi hadde fem gode målsjanser, og mer tid enn det gidder jeg ikke bruke på deg. Gutten er nitten år. Jeg har glemt mer om fotball den siste uka enn du noensinne vil kunne.
Og der nærmer vi oss maksimalkvalitet på innlegg i hovedforumet, kan jeg tenke :-D
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Grusom, strengt tatt hadde vi én kvalifisert sjanse som burde gitt scoring (Gulbrandsen tidlig i første). Vi hadde også noen sjanser som kunne blitt mål, men jeg er enig med Yellow i at laget mangler goalgetter(e), men ikke enig i at VIF har bedre kvalitet i laget. Vi eide jo kampen.
Last edited by nebbjævel; 18.09.2011, 22:30.
Begrunnelse: korrektur
Jeg synes ikke vi skal gi ung gutta skylda for dette tapet er det noen som skal henges så er det ledelsen i Lsk som har solgt oss fra en sikker medaljeplass som hadde garantert en plass i europa med muligheten til og sitte igjen med mye mere en di skarve 3 mill som vi sitter igjen med etter Ujah og Nosa...Latterlig at det ikke blei handla inn erstattere etter disse....Blir det ikke handla i vinter går vi rett ned ...
Er faen så skuffa. Finnes ikke hederlige tap mot avskummet fra bydelen. Ydmykende uansett hva man kan skryte med av innsats. Er så grinete at det vil ta dager å få noe form for humør tilbake. God innsats og tæl, gir ikke poeng alene.
Jeg synes ikke vi skal gi ung gutta skylda for dette tapet er det noen som skal henges så er det ledelsen i Lsk som har solgt oss fra en sikker medaljeplass som hadde garantert en plass i europa med muligheten til og sitte igjen med mye mere en di skarve 3 mill som vi sitter igjen med etter Ujah og Nosa...Latterlig at det ikke blei handla inn erstattere etter disse....Blir det ikke handla i vinter går vi rett ned ...
Right... Jeg er glad for at ledelsen tar situasjonen på alvor og gjör det de må for å trygge eksistensen. På lengre sikt vil dette stabilisere ökonomien, og gi oss bedre forutsetninger for å bygge et skikkelig topplag. Det er ikke slik at vi kan si nei til å selge når det kommer et bra tilbud på bordet. Om vi gjorde det, så ville vi fort blitt sittende igjen med 0 kr for disse spillerene og deretter tatt turen til skifteretten. Jeg veit det er frustrerende å se at nökkelspillere forsvinner uten at umiddelbare forsterkninger kommer inn, men det er sånn landet ligger akkurat nå. Först gjör vi opp for gammal moro, og deretter bygger vi et lag med litt mer kontinuitet of noen flere etablerte kvalitetsspillere.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Salg er ok. Så lenge det erstattes med spillere av en viss kvalitet.... Personlig mener jeg Bjarmann er forferdelig passiv og ikke gjør jobben sin som leder for den sportslige biten. Du selger ikke 2 av lagets spillere, slipper en av de største kontinuitetsbærere i klubben (flest kamper for LSK gjennom tidene og minst 2 gode år igjen) + tap av et stødig anker på midtbanen for å erstate det med to leiesoldater, en ungutt fra utlandet og en kneskadda 18 åring...
Da gjør man ikke jobben sin! Bassey og Johansen har utvilsomt potensiale, men fylle sko til Nosa, Ujah, Søgård eller Gislason er det langt, langt unna.
Hva i himlens navn er det Pedersen driver med på målet til VIF?? Pedersen er langt over midtstreken når angrepet starter uten at det er noen spesiell grunn til det så lenge VIF har kontroll på ball. Pedersen er jo langt unna posisjon. Karim veit vi gjør mye rart, men Pedersen sin opptreden her skjønner jeg lite av.
Pedersen og Karim er opp ved midtbanen. Kippe (ikke på bilde) ender opp to mot en mot Ogude og Nielsen. Håpløst av to av forsvarspillerne våre å drive på sånn.
Er faen så skuffa. Finnes ikke hederlige tap mot avskummet fra bydelen. Ydmykende uansett hva man kan skryte med av innsats. Er så grinete at det vil ta dager å få noe form for humør tilbake. God innsats og tæl, gir ikke poeng alene.
Er totalt enig!!!! Klarte og renne bilen langt opp i ræva på en elg, så rakk så vidt 2.omg. Som igjen var en nedtur. Denne hælga er direkte vond. Syns allerede syndt på min nærmeste sosiale omgangskrets. Og hva skjer med Berg og sene bytter?? Skal jeg kline inn begge henda, og alt stue innventaret med "god negl", så for jeg telle opp fingre og spisebord etter rævBK hjemme. Fy f... Som jeg gruer meg...
Synes ikke vi spilte så ille i denne kampen, men jeg visste hva som kom til å skje når vi aldri klarte å score. Og som vanlig klarte ikke Berg å gjøre en dritt mot slutten av kampen. Foreslår at vi ansetter en tredjeassistenttrener som har litt handlekraft og skjønner seg på taktikk.
Og hva faen skjer med all sklinga hele tiden? Greit nok at det sikkert var glatt der ute, men våre spillere glei vel sikkert 30 ganger mer en motstanderne.
Nok en kamp som vippet og der motstanderlaget gjorde første trekk som avgjorde kampen. Vi har en tynn stall, men Berg virker oppsatt på å vise det for hele verden at han har liten tiltro til at vi har spillere som kan vippe kampen til vår fordel. Nå får det være nok grining om at laget er så ungt og så videre. Spill med åpne kort angående økonomien hvis dere vil ha lov til å fortsette med det der!
Innsatsen var det ingenting å si på, men blir litt bekymra når det viser seg at vi må møte erkefienden for å få opp aggresiviteten til et ønsket nivå. Dette har vi knapt sett før i år. Og en annen ting, sa ikke Berg at Johansen kunne få sin debut allerede mot Sogndal? Og så kommer Bjarmann plutselig med beskjeden om at han er meniskskadd og ute for resten av sesongen, og at det var noe alle var klar over??!
Ohi og Ruben var beholdningen i går. Begge spilte sin beste kamp for LSK. Fredrik viser igjen at han ikke er giftig nok, og Mezquida bør få sjansen til å vise hva han kan i neste kamp. Jeg har kjempetro på Fredrik, men han forsvarer ikke fast plass ennå. Tøtsjen og avslutningene blir for nervøse ennå, men alt til neste år kan han ta steget for alvor.
Ellers syns jeg også Obiefule viser kvaliteter. Men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor Bassey spilte seg ut av laget i Haugesund. Som sagt et annet sted har vi ingen andre midtbanespillere med det drivet han har med ballen i beina, kanskje unntatt Bolly, men han er jo halvskadet.
Innstillingen var iallfall prima i går, fra alle, og jeg syntes vi tapte ufortjent. Hadde møkka-Edvartsen hatt baller, ville Hæstad sett det røde og Ogude fått gult tidlig i førsteomgang. Sistnevnte var dessverre banens klare ener, men husk også hvor rævva han var i hele fjor for dem. Jeg håper Bassey kan bli en sånn spiller for oss på sikt.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Savnet en ordentlig målscorer i går. Fredrik Gulbrandsen vil utrolig mye, og kjemper bra, men noen stor målscorer en han forløpig ikke. Det er derfor jeg savner en spiller som Arild Sundgot om dagen.
Kommentar