LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Kamptråd LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00

    Har lufta gått helt ut av oss - det er 4 dager til vi skal sende søpla hjem til bydelen som slakt, og ingen kamptråd enda?

    søpla har hengekampen mot Odd i dag, satser på at de taper slik at de har fått en liten moralknekk før de kommer til Åråsen.
    LasseN
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #2
    Laget har vel også en del spillere som er utsatt for karantene dersom de får kort idag...
    Både Fellah, Fylle-Veigar, Strandberg og Doffen med flere må stå over ryktes det fra noen søplekolleger....

    Jeg har dessverre en vond følelse for denna matchen, men nå har vel ikke akkurat søpla spilt Barcafotball i år heller...

    Kaster ut følgende lagoppstilling;

    Logi

    Pedersen-Kippe-PSA-Ringstad

    Bolly-Obi-Bassey-Ohi (Gabrielsen er ingen ving, hvorfor ikke prøve Bolly fra start)

    BBS-Kjelsrud Johansen (Fredrik kan komme innpå mot slitne stoppere/backer i andre omgang)...
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      #3
      Tror vi må vinne denne for ikke å få hele høstsesongen ødelagt igjen. Vi har nå bare 3 poeng bedre enn i fjor med tilsvarende kamper og 3 strake tap med 0-6 i mål. Regner med at den nye midtbanen trenger tid for å fungere optimalt, men at vi snart ser bedring. Søpla plukker godt med poeng for tiden, men uten å imponere. Kun seier er godt nok!!

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Vi blir slakta. Herregud jeg gruer meg til å se kampen!!!!

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          #5
          vi har vel ikke skapt en målsjangse på 3 kamper.. blir morro dette ja...

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7080

            #6
            Tipper vi taper 0-3. VIF har funnet flyten.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • mo-bjer58
              Medlem
              Møteplager
              • Nov 2010
              • 73

              #7
              Ikke mange som har tro på seier sålangt i denne tråden, vi får håpe at Henning og hans menn har tro på at det er mulig å vinne denne kampen.
              Jeg vil se 11 menn som går på banen med oppbrettede armer og klare for å "sloss" i 2 x 45 minutter!! Så håper jeg at alle på tribunene gjør sitt for å hjelpe gutta til å yte sitt aller beste.
              Foreslår dette laget jeg:
              Stefan
              Steinar, Pål Steffen, Frode og Stian
              Karim, Ruben, Paul, Mattis
              Bjørn og Fredrik.
              Jeg synes Karim viste gode takter for 2. laget og at han kan gjøre en god innsats på kanten i denne kampen, og at f.eks.Erling kan ta over etterhvert. Håper at Mattis holder hele kampen nå, hvis ikke får Henning sette inn en annen mot slutten litt avhengig av situasjonen.

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #8
                Håpet vårt i denne kampen er at Henning generelt har taket på derbymatcher. Med Lyn tapte han vel aldri, og med LSK har det stort sett vært gode kamper. Alle de tre Ullevaal-kampene har vært gode, og i 1-4-kampen hjemme i fjor var vi klart best i 60 min og tapte mye pga et offside-mål. Det er vel kun 1-2-tapet hjemme i 09 som har vært dårlig, men da stilte vi med to 17-åringer og en 18-åring i forsvarsfireren (!). Dessuten måtte Riise ut etter en halvtime.

                Kommentar

                • Boing
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 711

                  #9
                  Bra att det enda ikke har vært noen her inne eller fra LSK som har gått ut og sagt att denne vinner vi. Hvis det er ingen som går ut med seiersgaranti så tror jeg nok dette går bra.

                  Uansett så er ikke dette sunt for hjerte og sjel. Taper vi denne og kampen mot rbk så tror jeg det blir svært lite folk på Åråsen i resten av kampene. Så her spiller dem ikke bare om ære og poeng, her må spillere og ledere forstå att dem spiller for att kundene skal komme tilbake.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #10
                    Vi har vel en del flaks til gode i disse kampene, men samtidig er formkurven begredelig. Uansett er denne kampen en ekte, tradisjonsrik fotballklubbs oppgjør med en spinoff fra børs- og kosmetikkbransjen, derfor vil vi uansett være moralske vinnere.

                    Kommentar

                    • tonkro
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 344

                      #11
                      Gruer meg til denne kampen, orker ikke å tape mot søpla og... Gruer meg ennå mer til rbk-kampen. 13-0 på to kamper lover ikke godt for oss...

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Krever 1 ting av spillerne på søndag. INNSATS!

                        Håper unggutta virkelig viser ungdommelig mot og kliner til fra første takling. Dette er ikke kampen for \å snu seg i blokkeringer og jukse i returløp. Søpla skal som mange ganger før kriges i senk!
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • bird
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Nov 2009
                          • 91

                          #13
                          Er det mulig å leie inn Espen Søgård til denne kampen??

                          Kommentar

                          • Ginola
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2010
                            • 549

                            #14
                            Frykter at vi blir ydmyket på eget gress på søndag dersom ikke spillerne overgår seg selv i innsats og ferdigheter. Det de har vist i det siste holder ikke engang Adecco-nivå.

                            Kommentar

                            • Marit
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2010
                              • 885

                              #15
                              Jeg både gruer og gleder meg. Jeg har ikke en like dårlig følelse for denne kampen som jeg hadde før Sogndalkampen. Overtroiske meg syns også det i akkurat denne konteksten er greit at det går bedre med vif, da kan de ihvertfall ikke snu motgangen mot oss. Jeg kan heller ikke se at de skal starte med et ungt talent som kan få sitt gjennombrudd mot oss a la Moa. Siden det er bursdagen min den dagen kan jeg ikke tenke meg annet enn at Björn stiller opp med en scoring og påfølgende skjorteløs feiring (som dommeren velger å la gå av hensyn til bursdagsbarnet, selvfølgelig)

                              Men herregud så jævlig det kommer til å være å være på kamp. Og ikke bare på grunn av regnet som er meldt.
                              Andas in och andas ut
                              Orkar jag så orkar du

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                #16
                                Håper på følgende lag:
                                Logi
                                Pedersen - PSA - Kippe - Ringstad
                                Erling - Ruben - Paul - Bassey
                                Björn - Fredrik

                                HB har vel sagt og vist tydelig at Bolly ikke kommer til å starte kamper, skulle gjerne sett han fra start. Synes ikke Ohi har gjort noe de siste kampene som tilsier at han bør få fornyet tillit. Ruben er ingen kant, skal han spille må han inn i midten. Bassey har per i dag ikke vist at han har noen offensive egenskaper som overgår Ruben, tror derfor han fint kan passe på kanten. Han har vist noen ganger at han har godt driv med ball i beina, og kan dermed være god hjelp for Björn og Fredrik.

                                Kommentar

                                • LasseN
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 1610

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av bird
                                  Er det mulig å leie inn Espen Søgård til denne kampen??
                                  Om ikke annet enn å leie han inn til å få opp tenninga via webcam før kampen.
                                  LasseN

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #18
                                    Mulig jeg husker dårlig, men når har Espen Søgård spilt bra mot vif? Synes han har vært overtent og direkte dårlig i de fleste derbykampene.

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #19
                                      Jeg vil ha Messi inn på midten i stedet for bassy. Bassy har ikke overbevist meg. Messi er den eneste midtbanespilleren vi har med litt kreativitet mellom ørene. Han gjorde en god jobb de 10 minuttene han fikk mot Haugesund. Trur det var en grunn til at han kom inn, satser på at Berg tenker det samme som meg :=)

                                      Btw, vi skulle henta Haddad…..

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #20
                                        Er det lov å håpe på noen skader og karantener på søpla ikveld?? Er det karantene ved 3 gule, så etter det 5. gule og så for hvert gule kort fra det 6? I så fall er Ogude, Fellah, Strandberg, Stoor, Nordvik og Hæstad i faresonen.

                                        Kommentar

                                        Working...