LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00
Collapse
X
-
Ohi er heller ingen ving. Kjør på med Ohi og Kjelsrud Johansen på topp! Fredrik og BBS kan ta kantene på midtbanen. BBS vil kunne skape mer fra venstre kant (noe a la Nosa) enn framme.Kommentar
-
Jeg har så lite hell at fru jinx har sluttet å plage meg for lenge siden. Men skulle vi tape så tar jeg skylda. All spiller- og trenerhets kommende uke kan rettes mot meg***Større baller enn vett***Kommentar
-
BBS på kant er kanskje årets dårligste forslag. Føler ikke vi har andre alternativer enn å kjøre samme lag. Kanskje pushe Ruben inn i midten og Bassey ut på vingen.Kommentar
-
Håper på disse:
Logi
Pedersen-Kippe-PSA-Ringen
Erling-Ruben-Bassey-Ohi 1. Bolly 2. omg
BBS-Fredrik
På tide med et lag som lukter mål. Trur disse skal kunne slå bra fra seg. Leder vi kan Obi komme inn å ta en defensiv midtbanerolle.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Pøh! Hvis det er mer enn 50 % sjans for at den formsvake (eller rett og slett elendige) tenåringen OO får ny tillit fra start, så blir ihvertfall jeg hjemme. Om vi ikke har nok med Lasse fra før lissom.
Makan.
Men Gabrielsen og FG har den innsatsen som kreves, de må seff starte. Synd vi ikke har en samspilt duo sentralt. Har vi ikke kanter i slag, må Bassey ut på bredden. Obi hadde en veldig vanskelig jobb mot fkH, men visste også innsats og taklingsvilje. Men er han egentlig et anker, er han lur nok osv... Espen er tryggere i den rollen, nå har vi vel ingen.
Huff, glede & gru.
Magnus - Esse, Steffi, Kippe, S.Peders - Erling, Ruben, Obie, Bassey - Björn, FG. Også aktuelle; Ringo, Bolly, Henrik.Kommentar
-
FG som høyre ving vil jeg derimot gjerne se. Vil ha en mer målfarlig spiss, men ettersom FG har prestert godt ser jeg han gjerne på banen fremover også. Kjelsrud er fortsatt ung, og det er ikke sikkert han presterer på a-laget med det første. Men jeg drømmer litt om at han skal komme inn og bidra med trykk i feltet samt dukke opp og putte balllen i mål nå og da.Kommentar
-
Syns Ohi skal få flere sjenser. Minner om at han enten scorer eller har 1-2 gigamuligheter hver eneste gang han kommer inn. Bassey kan muligens ta kanten og Ruben-Obi i midten, men jeg har ikke sett Bassey der så kan ikke vurdere det.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg vil aller helst se og høre vår spansktalende uruguayaner fremføre denne setningen i forkant av matchen: http://translate.google.com/#es|en|l...0los%20pajerosLast edited by Fridtjof; 15.09.2011, 20:58. Begrunnelse: Edit: endret til bestemt form... #MC GrammarIngen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Ut fra dagens trening ser det ut som det er følgende lag som starter;
Logi
Esset-Pedersen-Kippe-LKE
Knundtzon-Obi-Gabrielsen-Ringstad
Bergmann-GuldbransenKommentar
-
Kjelsrud Johansen er i følge Bjarmann (dagens trening) menisk skadet. Så han spiller ikke. Bjarmann understreket at det var noe de viste om før de leide han. Kanskje nettopp derfor det er en leieavtale og ikke kjøp.
Ut fra dagens trening ser det ut som det er følgende lag som starter;
Logi
Esset-Pedersen-Kippe-LKE
Knundtzon-Obi-Gabrielsen-Ringstad
Bergmann-GuldbransenAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det ble trukket frem at vi hadde bedring defensivt i forrige kamp, da er det merkelig for meg at vi endrer på 3 av plassene i forsvarsfireren.Kommentar
-
Overrasket over at Bassey ikke starter... Ellers ser det litt tynt ut på venstresiden vår. Berre, Dos Santos og Hæstad vel uansett ikke det verste man kan møte hvis de stiller samme lag som mot odd. Serlig Dos Santos kan få kjørt seg en del mot Ringstad hvis han spiller opp i mot sitt beste.Kommentar
-
Kan ikke se for meg at Ringstad gjør en kjempekamp her. HAn har ikke prestert spesielt bra på vingen tidligere i år, og jeg er skuffet over at han ikke fikk fortsette på venstreback. Synes heller ikke PSA spilte seg ut av forsvarsfireren.
Det ble trukket frem at vi hadde bedring defensivt i forrige kamp, da er det merkelig for meg at vi endrer på 3 av plassene i forsvarsfireren.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Et annet spørsmål er hva i helvete vi skal gjøre på dødball. Etter at Karim har fora høye lumper i lang tid (med noen hederlige unntak) og Fredrik/Ringen sto for kanskje den dårligste dødballkvaliteten jeg noengang har sett i sist kamp.
Personlig trur jeg det er best å la Ringen fortsette. Han har vist tidligere at han kan.Last edited by Kjell.T.Ring; 16.09.2011, 07:36.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ser at lsk.no er frampå med nok en god forhåndsomtale av hjemmekampen mot VIF. Riktignok er seiersløftene tonet ned denne gangen, men Frode sier faktisk følgende i intervjuet: - Vi har spilt brukbar fotball i det siste uten å få med oss resultater.
Dette etter tre kamper der antall LSK-sjanser kan telles på ei hånd og der sjøl et egg kan telle antall scoringer på fingrene.
Jeg ruster meg til en motbydelig søndagskveld med "brukbar fotball", der en overraskende seier vil kunne få oss tilbake til medaljestriden, en sensasjon på linje med frelserens tilbakekomst.Kommentar
Kommentar