LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    #41
    Opprinnelig skrevet av Emil B
    Ingen ting er bedre enn om LSK får en grise billig straffe på søndag! Det er Svein-Erik kapabel til å gi.
    Hadde vært flott, men det pleier ikke akkurat å være noe noen overhengende fare for at vi får det!

    Kommentar

    • krogen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2009
      • 228

      #42
      Opprinnelig skrevet av Martini
      Bolly-Obi-Bassey-Ohi (Gabrielsen er ingen ving, hvorfor ikke prøve Bolly fra start)

      BBS-Kjelsrud Johansen (Fredrik kan komme innpå mot slitne stoppere/backer i andre omgang)...
      Ohi er heller ingen ving. Kjør på med Ohi og Kjelsrud Johansen på topp! Fredrik og BBS kan ta kantene på midtbanen. BBS vil kunne skape mer fra venstre kant (noe a la Nosa) enn framme.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #43
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Burde være forbud mot å spå seier i kamptråden.. Om LSK ikke vinner denne kampen så får hvertfall du skylda
        Jeg har så lite hell at fru jinx har sluttet å plage meg for lenge siden. Men skulle vi tape så tar jeg skylda. All spiller- og trenerhets kommende uke kan rettes mot meg
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          #44
          Opprinnelig skrevet av krogen
          Ohi er heller ingen ving. Kjør på med Ohi og Kjelsrud Johansen på topp! Fredrik og BBS kan ta kantene på midtbanen. BBS vil kunne skape mer fra venstre kant (noe a la Nosa) enn framme.
          BBS på kant er kanskje årets dårligste forslag. Føler ikke vi har andre alternativer enn å kjøre samme lag. Kanskje pushe Ruben inn i midten og Bassey ut på vingen.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #45
            Håper på disse:

            Logi

            Pedersen-Kippe-PSA-Ringen

            Erling-Ruben-Bassey-Ohi 1. Bolly 2. omg

            BBS-Fredrik

            På tide med et lag som lukter mål. Trur disse skal kunne slå bra fra seg. Leder vi kan Obi komme inn å ta en defensiv midtbanerolle.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #46
              Pøh! Hvis det er mer enn 50 % sjans for at den formsvake (eller rett og slett elendige) tenåringen OO får ny tillit fra start, så blir ihvertfall jeg hjemme. Om vi ikke har nok med Lasse fra før lissom.
              Makan.

              Men Gabrielsen og FG har den innsatsen som kreves, de må seff starte. Synd vi ikke har en samspilt duo sentralt. Har vi ikke kanter i slag, må Bassey ut på bredden. Obi hadde en veldig vanskelig jobb mot fkH, men visste også innsats og taklingsvilje. Men er han egentlig et anker, er han lur nok osv... Espen er tryggere i den rollen, nå har vi vel ingen.

              Huff, glede & gru.

              Magnus - Esse, Steffi, Kippe, S.Peders - Erling, Ruben, Obie, Bassey - Björn, FG. Også aktuelle; Ringo, Bolly, Henrik.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                #47
                Opprinnelig skrevet av El Caco
                BBS på kant er kanskje årets dårligste forslag. Føler ikke vi har andre alternativer enn å kjøre samme lag. Kanskje pushe Ruben inn i midten og Bassey ut på vingen.
                BBS på vingen er slettes ikke noe dårlig forslag. Jeg vil ikke flytte BBS fra rollen han har nå, og hiver meg ikke på forslaget, men jeg synes tanken er relativt god. Bjørn viser seg mest frem når han får rom og kommer med fart mot mål. Fra vingen kan han fort få flere muligheter til å oppsøke rom med fart i kroppen.

                FG som høyre ving vil jeg derimot gjerne se. Vil ha en mer målfarlig spiss, men ettersom FG har prestert godt ser jeg han gjerne på banen fremover også. Kjelsrud er fortsatt ung, og det er ikke sikkert han presterer på a-laget med det første. Men jeg drømmer litt om at han skal komme inn og bidra med trykk i feltet samt dukke opp og putte balllen i mål nå og da.

                Kommentar

                • thomasg
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2003
                  • 122

                  #48
                  Kjelsrud Johansen skal vel ha et inngrep i det ene kneet i dag i følge en notis i RB i dag, så han kommer vi nok ikke til å se på banen på noen uker

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                    Pøh! Hvis det er mer enn 50 % sjans for at den formsvake (eller rett og slett elendige) tenåringen OO får ny tillit fra start, så blir ihvertfall jeg hjemme. Om vi ikke har nok med Lasse fra før lissom.
                    Makan.
                    Nå syns jeg det er bedre å ha juniorer på banen som gjør juniorfeil en etablerte spillere på vei bort fra klubben gratis som gjør de samme feilene.

                    Syns Ohi skal få flere sjenser. Minner om at han enten scorer eller har 1-2 gigamuligheter hver eneste gang han kommer inn. Bassey kan muligens ta kanten og Ruben-Obi i midten, men jeg har ikke sett Bassey der så kan ikke vurdere det.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • mo-bjer58
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Nov 2010
                      • 73

                      #50
                      Flott at Kanarifansen er kreativ, og prøver å få flere folk til denne kampen. Lettkledde damer på Fetveien var et flott tiltak, synd de måtte avslutte tidligere enn planlagt!

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        #51
                        Jeg vil aller helst se og høre vår spansktalende uruguayaner fremføre denne setningen i forkant av matchen: http://translate.google.com/#es|en|l...0los%20pajeros
                        Last edited by Fridtjof; 15.09.2011, 20:58. Begrunnelse: Edit: endret til bestemt form... #MC Grammar
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 966

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av krogen
                          Ohi er heller ingen ving. Kjør på med Ohi og Kjelsrud Johansen på topp! Fredrik og BBS kan ta kantene på midtbanen. BBS vil kunne skape mer fra venstre kant (noe a la Nosa) enn framme.
                          Kjelsrud Johansen er i følge Bjarmann (dagens trening) menisk skadet. Så han spiller ikke. Bjarmann understreket at det var noe de viste om før de leide han. Kanskje nettopp derfor det er en leieavtale og ikke kjøp.

                          Ut fra dagens trening ser det ut som det er følgende lag som starter;

                          Logi

                          Esset-Pedersen-Kippe-LKE

                          Knundtzon-Obi-Gabrielsen-Ringstad

                          Bergmann-Guldbransen

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av WAK
                            Kjelsrud Johansen er i følge Bjarmann (dagens trening) menisk skadet. Så han spiller ikke. Bjarmann understreket at det var noe de viste om før de leide han. Kanskje nettopp derfor det er en leieavtale og ikke kjøp.

                            Ut fra dagens trening ser det ut som det er følgende lag som starter;

                            Logi

                            Esset-Pedersen-Kippe-LKE

                            Knundtzon-Obi-Gabrielsen-Ringstad

                            Bergmann-Guldbransen
                            Overrasket over at Bassey ikke starter... Ellers ser det litt tynt ut på venstresiden vår. Berre, Dos Santos og Hæstad vel uansett ikke det verste man kan møte hvis de stiller samme lag som mot odd. Serlig Dos Santos kan få kjørt seg en del mot Ringstad hvis han spiller opp i mot sitt beste.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6079

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              . Serlig Dos Santos kan få kjørt seg en del mot Ringstad hvis han spiller opp i mot sitt beste.
                              Kan ikke se for meg at Ringstad gjør en kjempekamp her. HAn har ikke prestert spesielt bra på vingen tidligere i år, og jeg er skuffet over at han ikke fikk fortsette på venstreback. Synes heller ikke PSA spilte seg ut av forsvarsfireren.

                              Det ble trukket frem at vi hadde bedring defensivt i forrige kamp, da er det merkelig for meg at vi endrer på 3 av plassene i forsvarsfireren.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Overrasket over at Bassey ikke starter... Ellers ser det litt tynt ut på venstresiden vår. Berre, Dos Santos og Hæstad vel uansett ikke det verste man kan møte hvis de stiller samme lag som mot odd. Serlig Dos Santos kan få kjørt seg en del mot Ringstad hvis han spiller opp i mot sitt beste.
                                På trening er det helt klart Karim som opptrer som det svakeste ledd. Han henger flere meter etter de andre i forsvaret og han har overhode ikke kontroll på motspillere. På dagens trening måtte jeg faktisk be Powell og Belsvik om å gi beskjed til han (noe de faktisk gjorde), for jeg ble bare sur av å se han holde på som en sur forvirret gammel gubbe. Nicholas brukte han som rundingsbøye og til slutt endte det vel opp med at Karim ba han om å ikke stå så høyt i banen! Selv er jeg også overrasket over at Bassey ikke starter, han virker som den vasseste av våre sentrale midtbanespillere. Ellers kan jeg "berolige" dere med at det heller ikke på trening skapes målsjanser eller scores mål om dagen! PSA burde selvsagt spille, så kunne Karim fått hvile og Pedersen tatt høyrebacken.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Kan ikke se for meg at Ringstad gjør en kjempekamp her. HAn har ikke prestert spesielt bra på vingen tidligere i år, og jeg er skuffet over at han ikke fikk fortsette på venstreback. Synes heller ikke PSA spilte seg ut av forsvarsfireren.

                                  Det ble trukket frem at vi hadde bedring defensivt i forrige kamp, da er det merkelig for meg at vi endrer på 3 av plassene i forsvarsfireren.
                                  100% enig. PSA har ikke spilt seg ut, og det er tull å bruke en spiller uten fremtid i klubben når han ikke er bedre en alternativet som har et langt høyere potensial på venstreback. Ringen har hatt noen svake kamper ift hva som kan forventes av han, men jeg har lovt meg selv å være tålmodig med unggutta våre. Trur det er en viktig faktor for at de skal ta det siste steget.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #57
                                    Et annet spørsmål er hva i helvete vi skal gjøre på dødball. Etter at Karim har fora høye lumper i lang tid (med noen hederlige unntak) og Fredrik/Ringen sto for kanskje den dårligste dødballkvaliteten jeg noengang har sett i sist kamp.

                                    Personlig trur jeg det er best å la Ringen fortsette. Han har vist tidligere at han kan.
                                    Last edited by Kjell.T.Ring; 16.09.2011, 07:36.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      #58
                                      Ser at lsk.no er frampå med nok en god forhåndsomtale av hjemmekampen mot VIF. Riktignok er seiersløftene tonet ned denne gangen, men Frode sier faktisk følgende i intervjuet: - Vi har spilt brukbar fotball i det siste uten å få med oss resultater.

                                      Dette etter tre kamper der antall LSK-sjanser kan telles på ei hånd og der sjøl et egg kan telle antall scoringer på fingrene.

                                      Jeg ruster meg til en motbydelig søndagskveld med "brukbar fotball", der en overraskende seier vil kunne få oss tilbake til medaljestriden, en sensasjon på linje med frelserens tilbakekomst.

                                      Kommentar

                                      • mo-bjer58
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Nov 2010
                                        • 73

                                        #59
                                        Det blir spennende å høre om forsvaret fortsatt består av Karim, Steinar, Frode og Lasse på dagens trening. Ut fra rapportene fra gårsdagens trening, må Karim ut og Pål Steffen spille! (Stainar HB og Steffi i midten)

                                        Kommentar

                                        • SAEDbeger
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 421

                                          #60
                                          Sattan, værmeldinga melder 11 grader og regn på søndag. Tror neppe vi får se fotball som varmer her så bare å kle seg godt folkens

                                          Kommentar

                                          Working...