frispark for å GLI!!!!!!!!
LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00
Collapse
X
-
-
så ble det nok en nedtur på oss, skal dette faen i helvette ingen ende ta!??!??Kommentar
-
Faen ass. Tap hjemme mot sprøytene igjen. Begynner å bli pinlig dette her. Syns vi nok en gang er best men slurver for mye i avslutningsdelen. Forsvaret er håpløse nok en gang og spesielt Kippe. Men hvor er pedersen?I år så tar vi altKommentar
-
Jesus. Samme jävla scenario som vi har sett i nesten hver forbanna kamp de siste årene. Vi er det klart beste laget, men söpla sklir inn 3 poeng på et bananskall. Piss."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Klart beste laget? Det som gjelder i fotball, er vel å skape sjanser og score mål? Om du teller opp store sjanser i kampen, tror jeg du vil se at de er ganske jevnt fordelt. Og det er neppe uflaks når vi ikke har lagd et mål på fire kamper. Da er vi rett og slett ikke gode nok.Kommentar
-
Vi visste jo dette på forhånd. Vi var det klart best hele kampen igjennom og blir totalt rævpult på absolutt ingenting. Noen burde tipse Obiefule om at full intensitet og konsentrasjon kampen gjennom er en fordel. Jeg er faen meg kvalm.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Klart beste laget? Det som gjelder i fotball, er vel å skape sjanser og score mål? Om du teller opp store sjanser i kampen, tror jeg du vil se at de er ganske jevnt fordelt. Og det er neppe uflaks når vi ikke har lagd et mål på fire kamper. Da er vi rett og slett ikke gode nok.Kommentar
-
Klart beste laget? Det som gjelder i fotball, er vel å skape sjanser og score mål? Om du teller opp store sjanser i kampen, tror jeg du vil se at de er ganske jevnt fordelt. Og det er neppe uflaks når vi ikke har lagd et mål på fire kamper. Da er vi rett og
slett ikke gode nok.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvorfor bytter ikke Berg ut obifule 10-15 min før slutt? Lett å se at han sliter med konsentrasjonen, og flere ganger rota han seg inn i situasjoner der han lett kunne fått et gult til, noe han jo også gjorde til slutt. fae nKommentar
-
Idag kan man skylde på mye rart, men den som sier at ikke gutta ga alt i dag vet ikke hva de snakker om. Herlig innstilling og fightervilje kampen igjennom, og en typisk 0-0 kamp som dessverre ender med tap. Vanskelig å si noe på byttene til HB i dag, da laget egentlig fungerte på sitt beste i den perioden vif fikk sitt mål.Kommentar
Kommentar