LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    LSK-junior gjorde sine saker bra ute på banen, mangler litt erfaring, dyktighet og en liten porson flaks. Så ingen kan klage på det.

    Hvorfor gikk det så treigt med å slippe inn folk i dag??? Jeg var på Åråsen kl 1910, var ikke inne før kl 1950, 40 minuter med kø!!! Logistik er noe som ikke LSK kommer til å lære, idiotisk og gjennomføring av innslipping av folk for LSK stryk for. Når i tillegg vertene/lsk-vakter vare står rundt og ser på når 4 securitasvakter skal ransake publikum for bomber og granater, og ikke trår til å hjelper så sier det sitt. Nei, uansett så skal ikke dette være mulig å klare. Spark han som er ansvarlig for gjennomføringa i dag.


    Hva var det pisset i pausa med å gratulere juniorlaget til søppla,(tror det var juniorlaget), for å ha vunnet en eller annen tittel!!!! Herregud så idiotisk, den som foreslår noe slikt og lar det bli gjennomført på Åråsen kan bare ta sin hatt og gå, idiotisk opplegg.

    Og så var det blussinga da, hvem betaler bota???? Ikke jeg, og håper att ikke penger vi betaler inn i medlemskap, tifo og junior aksjonen skal gå til å betale den bota. Det for dem som bestemte seg for å blusse betale selv.

    Bjarmann, Berg og co....... Ok, da er det opplest og avgjort att LSK aldri bør gå ut å si att dem satser på topp 6 eller medalje før sesongen eller under sesongen, så lenge vi skal satse på unge og uerfarne spillere. Ikke noe galt å satse på de unge, men da må det ikke prates om att vi skal på øvre halvdel og nærme medaljeplass. For det blir pisspreik rett i øret mitt.

    Takk for oppmerksomheten.

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      Får håpe at dem som sitter å styrer klubben nå kanskje ser og skjønner at vi MÅ ha forsterkninger. Vil ikke klage på unggutta våres. dem må absolutt være med videre med vi trenger erfarne spillere rundt disse gutta.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Playboy1
        Faktisk,her må for tiden TL dårligste midtbane,ta mye av skylda.Det er midtbanen som er stabilisatoren i laget.Ethvert fotballag med dårlig midtbane,er ett dårlig fotballag.
        Tja.. Dersom laget hver eneste kamp skal starte med å gi bort mål, så hjelper det lite med en god midtbane. Det er jo en kjensgjerning at tryggheten kommer bakfra i fotball.

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Tja.. Dersom laget hver eneste kamp skal starte med å gi bort mål, så hjelper det lite med en god midtbane. Det er jo en kjensgjerning at tryggheten kommer bakfra i fotball.
          Ja, og hvor mister vi ballen før scoringen?

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Faen så ufortjent. Alle spilte med hjerte utpå drakta idag. Deilig å se igjen. Ungutta stod på som helter.
            Men, det er innlysende hvor vi trenger forsterkninger. Vi har ikke putta på fire kamper nå, og har hatt noe slikt som 7-8 målsjanser der 4 kom idag. Vi trenger en offensiv tilrettelegger, en som kan slå de smarte pasningene. Obiefule er alt for dårlig, banens dårligste i dag, han vant ball men mistet den når han skulle gi den fra seg.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av antikris
              Ja, og hvor mister vi ballen før scoringen?
              Og hvem følger ikke mann?

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Tja.. Dersom laget hver eneste kamp skal starte med å gi bort mål, så hjelper det lite med en god midtbane. Det er jo en kjensgjerning at tryggheten kommer bakfra i fotball.
                En stabiliserende defensiv midtbanemann som følger med i 90 min hadde helt klart fulgt løpet til Ogude i dag. Spesielt når midtforsvareren vår går opp. En ordentlig midtbane vil hjelpe mye her. Tror Bassey - Ruben på midten fort hadde gitt 0-0 i dag.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av antikris
                  Ja, og hvor mister vi ballen før scoringen?
                  Se gjerne målet i reprise..

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Se gjerne målet i reprise..
                    Så det nå, det var ikke helt som jeg husket det gitt.. Men det er vel mulig å følge løpet til ogude der når midtstopper er på tur opp?

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5916

                      Opprinnelig skrevet av Boing

                      Hvorfor gikk det så treigt med å slippe inn folk i dag??? Jeg var på Åråsen kl 1910, var ikke inne før kl 1950, 40 minuter med kø!!!
                      Og så var det blussinga da, hvem betaler bota???? Ikke jeg, og håper att ikke penger vi betaler inn i medlemskap, tifo og junior aksjonen skal gå til å betale den bota. Det for dem som bestemte seg for å blusse betale selv.
                      Hvis sikkerhetskontrollen sørget for at folk ikke kom seg inn på Åråsen før kampstart, hvordan har det seg at feltet var fullt av bluss?
                      Bluss er stilig å se på, men de som blusset får stå for boten selv. De som så mer enn halve kampen vet at klubben har andre ting å bruke penga på.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        En stabiliserende defensiv midtbanemann som følger med i 90 min hadde helt klart fulgt løpet til Ogude i dag. Spesielt når midtforsvareren vår gårr opp. En ordentlig midtbane vil hjelpe mye her. Tror Bassey - Ruben på midten fort hadde gitt 0-0 i dag.
                        Ikke uenig, langt i fra. Jeg er en av de som mener Bassey burde være bankers på laget. Men forsvaret er tragisk, nesten hver eneste kamp (bortsett fra 2) har de sluppet inn mål de lett burde avklart. Karim står jo i ingenmannsland i dag, både på scoring og ved flere andre anledninger. Frode kunne jo med en enkel tupp mæla den ballen langt opp på tribunen.. Samt at han også ikke fulgte mannen sin!

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Ikke uenig, langt i fra. Jeg er en av de som mener Bassey burde være bankers på laget. Men forsvaret er tragisk, nesten hver eneste kamp (bortsett fra 2) har de sluppet inn mål de lett burde avklart. Karim står jo i ingenmannsland i dag, både på scoring og ved flere andre anledninger. Frode kunne jo med en enkel tupp mæla den ballen langt opp på tribunen.. Samt at han også ikke fulgte mannen sin!
                          Vrient for Frode, ettersom han får to mann å følge. Må hindre Ogude i å kunne gå direkte på mål, samtidig som han sperrer passningsmuligheten til Nilsen. Gjør egentlig en god jobb der, men er maks uheldig som ikke får stabla bena når ballen går midt på tyngdepunktet hans i steget.

                          Men for all del, forsvaret er for dårlig, er ikke uenig i det.

                          Vi trenger noe nytt til neste sesong. Resten av denne sesongen vil jeg se disse kara defensivt:

                          Bassey - Ruben
                          Ringstad - Kippe - PSA - Pedersen

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2151

                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Tja.. Dersom laget hver eneste kamp skal starte med å gi bort mål, så hjelper det lite med en god midtbane. Det er jo en kjensgjerning at tryggheten kommer bakfra i fotball.
                            Nå tenkte ikke jeg spesielt på denne scoringen,for det var forsvaret sin skyld.Men vi har p.d.d TL dårligste midtbane,og da sier det seg selv at vi ikke tar mange poeng fremover.

                            Kommentar

                            • runarM
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 565

                              40 minutter i kø, mista 10 minutter. Med sesongkort. Klart det er vrient når det bikker hele 8000 tilskuere. Hva i helvete?!
                              runarM

                              Kommentar

                              • nebbjævel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2009
                                • 511

                                Fælt å si det når vi har tapt, men dette var bedre enn venta. Det dårligste laget vant, det er sånt som skjer. En 0-0 kamp der alle unntatt midtstoppera våre så målet komme med det samma ballen kryssa midtstreken. Han som scora løp aleine i ti sekunder uten at noen brydde seg om det. Det blir feil å skylde på Fule. Det var ei midtstopperblemme. Case closed.

                                Innsatsen og tildels spillet var bedre enn på de tre foregående. Gjenvinning av ball på midten, frispilling av Fredrik som med litt mer is i magan kunne ha satt to, men som spilte med horn i panna som vanlig. Stor underholdningverdi i Essets eminente tilbakespill på slutten, hadde han ikke vært utilregnelig i gjerningsøyeblikket hadde han antakeligvis satt den. Når alt kommer til alt dreit vi oss ikke ut, slik som fryktet. Jeg synes Henning venta litt for lenge med å sette inn Bolly, en halvtime på venstresida ville vært bedre enn slik det blei nå.

                                Det synes på Lunan og Ohi at de er unge og mangler det siste lille snevet av sjøltillit. Litt mer av "den-første-som prøver-å-ta-fra-meg-ballen-er-ferdig"-holdningen if you please, gentlemen. Det kommer en dag.

                                Det hersker ingen tvil lenger om at vi har solgt oss ut av medaljestriden. Sånn er livet i mammons land, og slik vil det alltid være. Men i kveld kan vi ta tapet med fatning. Gutta ga det dem hadde. Det holder for meg inntil videre.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av runarM
                                  40 minutter i kø, mista 10 minutter. Med sesongkort. Klart det er vrient når det bikker hele 8000 tilskuere. Hva i helvete?!
                                  På felt H var det ikke kø eller sjekk over hodet. Kunne fint tatt med en sekk med bluss om jeg hadde ønsket.

                                  Kommentar

                                  • runarM
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 565

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    På felt H var det ikke kø eller sjekk over hodet. Kunne fint tatt med en sekk med bluss om jeg hadde ønsket.
                                    I likehet med noen av de som var inne på matchen mens vi stod i kø altså. Ironisk nok var det eneste vi så av de ti første minuttene der vi stod i ransakingskø bluss...
                                    runarM

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      Ingen grunn til å deppe etter denne kampen. Til tider svært bra defensivt arbeid av spissene og midtbanen. De var heller ikke ueffne offensivt. Ohi min BB i dag, han var stor i mellomromsrollen. Ruben og Stian gjør også bra kamper. Fredrik kommer til 3 store sjanser, som er bra. Unggutta leverte som faen i dag, problemet vårt er de etablerte. Kun Kippe holder god nok klasse av de som skal dra lasset, selv om det skal sies at han må ta mye av skylden for målet i dag.

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        Fa** så surt, men jeg synes ikke det var så værst forholdene tatt i betraktning. Juniora våre var bedre enn smurfene utpå der.
                                        Gud for en bajas denne Edvartsen er, evnevik 'wannabee sjef' som passer fint inn i NFF intelligensiaen.

                                        Ohi klarer seg faktisk bedre enn Björn i den rollen der (eller kanskje var motstandera bare dårligere enn normalt). Kladder gjør det uansett fremover, det finnes ikke intuitivt samspill. Kun 1 gang satt det (når Fredrik kom igjennom i starten av kampen). Midtbanen ble litt bedre med Knudzen inne selv om han har mye å gå på i timinga. Obi varierer voldsomt kampen igjennom, kan bli bra om han dropper de tåpelige tingene. Igjen en bra kamp av Ringstad.

                                        Bakover er LKE og Esset dårlig. Fantastisk av Esset å følge så dårlig med at han spiller ballen til tomt bur, gratulerer med tidenes dårligste pasning. Pokker ikke rart den gutten til stadighet glipper linja.

                                        HVA POKKER ER TANKEN MED Å HEDRE ET J**LA ENGALAG I PAUSEN !!??? ARRANGØRER MED FÅR MYE LIM I SNYTEHØLET?
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        • antikris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 520

                                          Opprinnelig skrevet av Lars
                                          Ingen grunn til å deppe etter denne kampen. Til tider svært bra defensivt arbeid av spissene og midtbanen. De var heller ikke ueffne offensivt. Ohi min BB i dag, han var stor i mellomromsrollen. Ruben og Stian gjør også bra kamper. Fredrik kommer til 3 store sjanser, som er bra. Unggutta leverte som faen i dag, problemet vårt er de etablerte. Kun Kippe holder god nok klasse av de som skal dra lasset, selv om det skal sies at han må ta mye av skylden for målet i dag.
                                          Ohi var god, spesielt i første, men sleit med Werni-mottak som førte til mange ødelagte angrep.

                                          Kommentar

                                          Working...