Børs LSK-vif

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Pek på én spiller som ikke hadde høy feilprosent i går. Det var en elendig fotballkamp. Obiefule brøt av en haug med oppspill og pasninger med smart plassering. Han er en klok spillertype som jeg mener vi har god nytte av. Få litt mer fremdrift inn i ham, så kan han bli en god spiller for oss neste år.
    Du er ingen klok spiller hvis du mister ballen og lager frispark i farlige posisjoner kamp etter kamp. Ja han vinner noen dueller, men taper også brorparten. Men er som du sier god til å bryte ballbane i forkant.

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      #22
      Synes det generelt gis for høye karakterer på de offensive spillerne, inklusive Ruben og Obi. Enig i at det gjøres en god jobb defensivt av alle, men det offensive er nesten fraværende. Jeg synes ingen av midtbanespillerne eller spissene er gode offensivt, og dermed bør karakterene settes lavere.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #23
        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Også en veldig bonus at han kjenner Hennings opplegg så godt som han gjør.
        Bonus? De som kjenner "opplegget" til Berg holder seg lengst unna Åråsen så lenge han kjører klubben i grøfta.

        Innleie av den fule Obifule er en ironisk parodi på alt som er feil med Berg. Berg bygger opp en mur av avdankede Lyn-spillere og Nigerianere. Med Obifule slår han jaggu to fluer i en smekk. Avdanket Lyn-Nigerianer.

        Berg må gå.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        Working...