Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For første gang på flere år skal jeg ha ,nå er det viktigere en noen gang og støtte opp om Lsk....Nå må vi som elsker klubben vår stå fram og hvise at vi gjør det..
jeg avventer og ser... bestemmer meg engang iløpet av mars. en avgjørende faktor er spillere inn. misforstå meg rett for jeg forventer ikke spillerkjøp av 5-10mill klasse.
jeg avventer og ser... bestemmer meg engang iløpet av mars. en avgjørende faktor er spillere inn. misforstå meg rett for jeg forventer ikke spillerkjøp av 5-10mill klasse.
Jeg kjøper glatt sesongkort for de neste 5 sesongene nå om jeg kan. Uavhengig av divisjon, spillere, trenere eller andre ting.
Akkurat nå frister det mer å veksle de 1800 eller rundt der i kronestykker og se på sønnen min putte de på sparebøssa si.
Det er mer underholdning enn det som skjer på banen.
Salget kommer til å gå strykende. Kommer til å gå i bøtter og spann. Med effektiv glad-fotball, en ytterst karismatisk trener og en sportslig leder som stikker hodet sitt frem over alt og strør om seg med kommentarer om fremtiden selger sesongkortene seg selv. Samme med sponsorer på drakt og stadion - de som ønsker plass, må raska på.
Jeg har hatt sesongkort i '08, '09, '10 og '11.
Av hensyn til klubbens muligheter til å plassere seg på øverste halvdel av tabellen, tror jeg at jeg ikke skal ha sesongkort neste år.
Jeg har hatt sesongkort i '08, '09, '10 og '11.
Av hensyn til klubbens muligheter til å plassere seg på øverste halvdel av tabellen, tror jeg at jeg ikke skal ha sesongkort neste år.
Enig. Etter ti år med sesongkort skal jeg ha pause en stund nå. Først må de prestere, så kommer jeg tilbake.
Blir sesongkort her og.. Etter 16år på tribunen og kun 1 skikkelig stor triumf, er det jo klart at man ikke kan være LSK'er om man går etter resultatene.. Er like optimistisk hver sesong, og blir like skuffa hver gang de driter seg ut.. En ting er sikkert, man blir tykkhuda av å holde med Lillestrøm SK.
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Mitt forhold til LSK er ikke på grunn av resultatene. Kjærlighet ruster ikke, det gjør derimot medgangsflørter. Kos dere hjemme.
Jeg anbefaler at du leser innlegget mitt en gang til. Det står ikke noe om LSK sin plass i mitt hjerte. Dette er min måte å protestere mot mange dårlige beslutninger.
Syntes LSK skal selge sesongkort på billigsalg for 2012 frem til jul. De må ta sitt ansvar og sørge for at de trofaste får litt igjen. Sesongkort til 50% om man kjøper 2 i slengen!
Kommentar