noen som vet...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 10
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Aug 2005
    • 24

    noen som vet...

    var en utrolig kul forside på siste nr av humbug&kanari, forresten en veldig kul blekke, skulle ønske den kom oftere

    men tilbake til den forsiden som jeg syns er så kul, sikkert mange som er enig, lillestrøm søpla 2-1 osv....

    så et eller annet sted på forum for lenge siden at noen snakka om å få lagd t-skjorter med samme trykk, noen som vet om det blir mulig å få kjøpt noe sånt i lillestrøm før vi skal til ullevaal feks....?

    er sikkert flere enn meg som går på skole, jobber etc i oslo med mange søpla fans, hadde vært moro å stille med en sånn t-skjorte 8)
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    LSK-shop'n burde aliert seg med en av mange firmaer som trykker T-Shirts. Fått produsert opp eksklusive tema-t-shirts, som var dagsaktuelle og i begrenset antall. De kunne gjerne ta 300,- pr stk.

    Temaer:
    - 2-1
    - St. Michael av Åråsen
    - Farvel Perry
    - Lillestrøm By
    - "This is Jan Åge Fjørtfoft... Elvis has left the...etc"

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      Veldig god idé! Vi heldiggrisa som var i Trondheim prata om å trykke opp en derfra på bussen hjem. Men jeg syns 300,- er litt i overkant hvis stoffet, passformen og trykkvaliteten er av samme slaget som f. eks. "eLSKer"-tskjorta. Nå koster jo heller ikke den 300,- så prisen og den opplevde kvalitetsfølelsen på det produktet samsvarer. De forskjellige Stress-butikkene har hatt t-skjorter med by- og bydelsnavn med veldig god kvalitet og passform, pluss bra trykk. Opplevelsen av ei t-skjorte er selvsagt individuell, men jeg skal likevel sjekke opp hvem som produserte t-skjortene for Stress.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        man kan få disse til ca 50 kr stk, hvis man trykker 100+ og en helt ok kvalitet !!

        spørsmålet er retten til å selge supporter artikkler...
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
          spørsmålet er retten til å selge supporter artikkler...
          Den ligger vel hos Shop'n? (Sportshuset Lillestrøm) Merker man burde bruke på T-Shirts er "Hanes" verdens største og kanskje verdens beste produsent av T-Shirts. Koster inn ca. 65 eks mva inkl frakt. Det viktige er å være konsekvent i bruk av Pantone-koder. Gult er ikke gult.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
            man kan få disse til ca 50 kr stk, hvis man trykker 100+ og en helt ok kvalitet !!

            spørsmålet er retten til å selge supporter artikkler...
            Jeg mener at en slik artikkel IKKE vil gå under betegnelsen supporterartikkel og således kunne KFL selv ha trykt opp slike t-skjorter. Det ville jo kunne blitt kult å selge EKSLUSIVE t-skjorter til de som fatkisk reiser på bortekamper. Selv har jeg t-skjorter fra Bøffelberget-tida med bl.a. "On Tour 92" på ryggen!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            Working...