Dette tror jeg er det verste jeg har vært med på som supporter.
IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00
Collapse
X
-
Tuller du!? Han var elendig! Masse håpløse utspill, elendig i feltet og griseheldig med de to monstertabbene han gjør. På toppen av det ville ALLE andre keepere i TL tatt 2-0, men neida. Stå i ro og slenge seg uten å ta ett eneste jævla steg på en heading fra sekstenmeterstreken. Helt håpløst, men then again. Det var absolutt alle andre også.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Akkurat nå er vi Tippeligaens dårligste lag og jeg regner på sjansene for Adecco om vi taper samtlige kamper vi har igjen. Den er vel fortsatt tilstede. 2011-sesongen er uansett over for vår del. Bare å håpe på Bergs løfter om at vi starter neste sesong med et bedre lag enn vi avslutter denne med, for dette har passert katastrofe.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ikke skyld på at vi har brukt alle bytter, og får en skade. I alle andre kamper får Berg kritikk for ikke å bruke byttene. Vi skaper ikke èn sjanse mot laget som har sluppet inn nest flest i Tippeligaen. 5 kamper uten scoring, og LSK lurer på hvorfor det ikke kommer folk på kampene. ? Før neste år må de gå TYDELIG ut å si hva som er målet med sesongen, for trur ikke det blir solgt mange sesonkort med dette laget. Enten må de si at vi ikke har ambisjoner og penger, ellers for de kjøpe 4-5 etablerte spillere. Nå er det RBK på Fredag, og etter den står vi nok med 6 kamper uten scoring. Samtidig blir det litt feil å bare skylde på Berg, når vi har vært tvunget til å selge de to beste spillerne våre i Ujah og Nosa pga økonomi. Samtidig har det vært skandale av de ansvarlige og ikke erstatte disse. MØKK!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Akkurat nå er vi Tippeligaens dårligste lag og jeg regner på sjansene for Adecco om vi taper samtlige kamper vi har igjen. Den er vel fortsatt tilstede. 2011-sesongen er uansett over for vår del. Bare å håpe på Bergs løfter om at vi starter neste sesong med et bedre lag enn vi avslutter denne med, for dette har passert katastrofe.
Jeg er livredd for 2012 sesongen.
Kampen i dag er det ikke mye å si om, jeg synes Ruben viser at han har mye fotball i seg, resten spilte til 1 på børsen i de 70 minuttene jeg så på kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
Berg skal i det minste ha for at han forberedte oss på dette. Tokstad og Gabrielsen sentralt bar bud om mer av det vi har blitt så altfor vant med, en orgie av feilpasninger. Ohi har vært gjennomført ræva i kamp etter kamp. Ingenting som viser at vi har noe å håpe på fra dem, våre unge spillere har ikke noe av det vi trenger for å slå oss inn i toppen. Vi har funnet vår plass i fotballhierarkiet nå, såfremt ikke klubben finner seg en rik onkel og mister den siste rest av sjel.
Tiden som en faktor i norsk fotball er borte.Kommentar
-
-
Skjønner ikke hvordan vi skal kunne vinne en eneste kamp til.Så 3 poeng mot FFK er atlfor optimistisk.Kommentar
-
Optimist du eller? Hva er det som tilsier at vi skal klare å ta poeng? Først og fremst er det umulig å ta 3 poeng når man ikke scorer mål, så for det andre er det vel nesten umulig å ta 1 poeng når man holder nullen i ca 5% av kampene! Tipper helt seriøst på tap i alle resterende kamper!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar