IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Jeg har aldri i min tid som LSK supporter følt at vi har hatt mindre målfarlige spisser enn vi har nå om dagen. Jeg har absolutt ingen tro på at de kan utrette noe som helst når ikke BBS er på banen. I tillegg er alle kantspillerne våres fullstendig ute av form.
    Problemet er ikke individuelt pr spiller - hver og en er de gode spillere. Problemet er at alle brukes på en gang uten erfarne spillere rundt seg i "sitt ledd" som kan rettlede og støtte dem.

    Unge spillere er knallbra, men som brennvin er det om å gjøre å vise litt måtehold.

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Opprinnelig skrevet av tonkro
      Jeg vil gjerne at Berg svarer på hvorfor han starter med Tokstad istedenfor Bassey!

      Er det noen som vet om skaden til Kippe er alvorlig?
      Leddbånd, ute i 6 uker, for de som mener at han burde fortsatt ut kampen.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Leddbånd, ute i 6 uker, for de som mener at han burde fortsatt ut kampen.
        Solgt/mistet våre tre beste i sommer, samt at to andre bautaer er skadet. Fantastisk.

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Leddbånd, ute i 6 uker, for de som mener at han burde fortsatt ut kampen.
          Hvor får du dette fra forresten? Ifølge http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wlvIX_.ips er det en strekk.

          Kommentar

          • brisbane-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 595

            da er det bare å prøve å fortrenge virkeligheten og spille football manager i stedet. Værre blir det til fredag

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
              da er det bare å prøve å fortrenge virkeligheten og spille football manager i stedet. Værre blir det til fredag
              FIFA12 ute til uka, blir spennende å se hvor mange det kommer på neste hjemmekamp gitt....

              Kommentar

              • Speeder
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 951

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Er dette virkelig det samme laget som spilte ut søpla for en uke siden? I så fall tror jeg vi kan glede oss til en virkelig stygg kveld for dem.
                akkurat ja.
                Tore Galgerud

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4380

                  Blir fifa gaming den kvelden hvertfall.. Får svitsje over på tv'n et par ganger i løpet av matchen og sjekke hvor mye trøndera leder...
                  ..................

                  Kommentar

                  • MartinRE
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2008
                    • 738

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    FIFA12 ute til uka, blir spennende å se hvor mange det kommer på neste hjemmekamp gitt....
                    JA Fifa kommer ut, JA jeg syntes Fifa er kult, JA vi spiller elendig, men jeg dropper da for pokker Fifa 10 av 10 ganger for å støtte klubben min. Hvertfall viktig i motgang, pinlig og se alle som "skal gjøre noe annet" fordi vi spiller dårlig, og ikke gidder å dra på kamp.
                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                    Kommentar

                    • flisbyen
                      Utestengt
                      • Sep 2010
                      • 305

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Hvor får du dette fra forresten? Ifølge http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wlvIX_.ips er det en strekk.
                      Har du ikke forstått at han er Kippe selv, kona til Kippe, elskerinna til Kippe eller rompissen til Kippe. Alltid førstehånds info.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av MartinRE
                        JA Fifa kommer ut, JA jeg syntes Fifa er kult, JA vi spiller elendig, men jeg dropper da for pokker Fifa 10 av 10 ganger for å støtte klubben min. Hvertfall viktig i motgang, pinlig og se alle som "skal gjøre noe annet" fordi vi spiller dårlig, og ikke gidder å dra på kamp.
                        Ikke så hårsår nå da.. Selvsagt er det forskjell på hva man sier etter ett pinlig tap, nok en gang, og hva man gjør en uke etterpå! Men ikke bli overrasket om det settes bunnrekord hver eneste hjemmekamp resten av sesongen!

                        Kommentar

                        • Fotball24/7
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2008
                          • 266

                          Kan noen hjelpe meg med å finne noe positivt her? Noe å henge håpet i....
                          Hvor er basisferdighetene, innstillingen og fotballforståelsen??
                          Dette er en ball

                          Kommentar

                          • brisbane-kanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2006
                            • 595

                            Selv om jeg har sesongkort frister det svært lite å dra på Åråsen på Fredag. Og normale oppegående mennesker gidder ikke betale penger for å se 11 totalt umotiverte menn/ungfoler slå feilpasninger i 90 minutter samtidig som motstanderen løper tvers igjennom det som er av forsvar. I tillegg går kampen på Max så det er lett å bli hjemme så man kan switche over til "skal vi danse" eller noe annet drit når måla begynner å renne inn.

                            Nå burde den såkalte "markedsavdelingen" våkne fra dvalen; kjør igang en "unnskyld-kampanje" fort som faen med gratis inngang til alle (utenom borteseksjonen seff) på Åråsen på Fredag. Det er en skam om folk skal måtte betale for å komme inn på Åråsen på Fredag etter all den driten det laget har servert den siste måneden.

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Dette var som å få syre i øynene. Spiller liten rolle om 10000 ting blir gjort korrekt i klubben når man presterer som dette på banen. La oss iallefall håpe at vi slipper flere kjepphøye uttalelser og skylappmentalitet foran neste kamp. Å forøke å bygge opp positive forventinger hos publikum oppleves som en motbydelig provokasjon når man ser hva som faktisk skjer i kampene.

                              Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                              Nå burde den såkalte "markedsavdelingen" våkne fra dvalen; kjør igang en "unnskyld-kampanje" fort som faen med gratis inngang til alle (utenom borteseksjonen seff) på Åråsen på Fredag. Det er en skam om folk skal måtte betale for å komme inn på Åråsen på Fredag etter all den driten det laget har servert den siste måneden.
                              Kan ike bli mer enig. Gratis inngang.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2926

                                Hahaha, må le når jeg tenker på Kippes uttalelser før kampen. "Start skal få kjørt seg". Woooow, de fikk jammen meg kjørt seg ja. De spaserte seg til seier Frode. Start, norges tredje dårligste lag etter Sarp og oss. I tillegg viser stoppermakkeren hans hva som virkelig feiler spillerne i klubben. Feighet og talentløse involveringer. Hvorfor går du ikke opp i press på tredje målet og hvorfor snur du rævva til når han skyter Steinar? Jeg vil aldri se det av spillere i min drakt. Aldri!!!! Jeg vil aldri se den feigheten og den manglende viljen på å gi alt. Det er en ball for christ sake! Go to hell!
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • TheFugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 376

                                  Hahahah 3-0, herregud. Det skårter mye på ferdighetene, Tokstad på midten? De to som burde startet på midten i dag er Messi og Bassey. Etter det jeg har sett av dem, vil dem i hvertfall ha ballen. Vi trenger spillere som vil ha ballen og gjøre seg SPILLBARE, et nytt ord som jeg vil at du Berg innfører på trening, SPILLBARHET. Tydlig at spillerene er vant til en Nosa som gjorde "alt". Knutzon er bare ræva, for USYNLIG. DERE MÅ DA FAEN MEG BEVEGE DERE!! Jeg driter i om dere er unge eller gamle, hvis dere har tenkt til å bare stå der, så kan dere dra et annet sted. Gleder meg til å dra Åråsen på fredag.

                                  Kommentar

                                  • nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

                                    Hvis vi klarer å opprettholde den kvaliteten vi viste i går ut sesongen, vil nedrykkssøknaden innvilges dersom Start tar mer enn 12 poeng enn oss på de gjenstående kampene, og FFK vinner de to kampene de har til gode på oss på tabellens venstre kolonne, pluss en kamp til. ( Jeg sier 12 poeng p.g.a. målforskjellen, reell differanse er 11).

                                    Under forutsetning av at vi makter å tviholde på gårsdagens spill, klore oss fast i det så å si, vil alle lagene fra 11. til 14.-plass på tabellen passere oss uten problemer. Dersom Start vinner fire av de gjenstående kampene vil vi etter all sannsynlighet ha lyktes i å tilrive oss et fortjent nedrykk ut av medaljestridens hotte omfavnelser.

                                    Årets "Åråsens Hvite Stokk" går til dem som var blinde for konsekvensene av å slakte vinnerlaget vårt. Og da tenker jeg ikke på Henning og spillerne, selv om forbedringspotensialet heller ikke der i gården glimrer med sitt fravær.

                                    Kommentar

                                    • erlando
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 858

                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Problemet er ikke individuelt pr spiller - hver og en er de gode spillere. Problemet er at alle brukes på en gang uten erfarne spillere rundt seg i "sitt ledd" som kan rettlede og støtte dem.

                                      Unge spillere er knallbra, men som brennvin er det om å gjøre å vise litt måtehold.
                                      "You'll win nothing with kids".

                                      Det stemte ikke særlig bra da Alan Hansen kom med sitatet i sin tid, men det stemmer veldig bra når de unga vi har utpå der ikke har ekspesjonelt gode ferdigheter og fortsatt er et par sesonger unna å holde jevnt godt Tippeliganivå.
                                      Ja til pause i pausen!

                                      Kommentar

                                      • Pasi Rasimus
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Feb 2010
                                        • 226

                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Blir fifa gaming den kvelden hvertfall.. Får svitsje over på tv'n et par ganger i løpet av matchen og sjekke hvor mye trøndera leder...
                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        FIFA12 ute til uka, blir spennende å se hvor mange det kommer på neste hjemmekamp gitt....
                                        Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                        Selv om jeg har sesongkort frister det svært lite å dra på Åråsen på Fredag. Og normale oppegående mennesker gidder ikke betale penger for å se 11 totalt umotiverte menn/ungfoler slå feilpasninger i 90 minutter samtidig som motstanderen løper tvers igjennom det som er av forsvar. I tillegg går kampen på Max så det er lett å bli hjemme så man kan switche over til "skal vi danse" eller noe annet drit når måla begynner å renne inn.
                                        Jeg håper selvfølgelig disse kommentarene kommer fra den dype kjelleren vi befinner oss i, og at vi alle sees Fredag. Min krystallklare mening er at hvis du har investert penger, tro, håp og vilje i LSK med sesongkort for 2011, så får du faen meg stå for det og stille opp på kampene. Ikke stå og sutre uavbrutt i dager etter hver kamp. Selv om vi underpresterer. Gjør heller en vurdering etter sesongen, men la oss slippe å høre jamringen av en medgangssuporter dag etter dag på forumet. Takk.

                                        Kommentar

                                        • ap4
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 271

                                          Medgangssupporter? Har vel gått såpass lang tid uten medgang nå at de eksisterer vel ikke lenger i LSK. Hvis bare de som er positive skulle få lov til å skrive her kunne vi lagt ned hele forumet.

                                          Kommentar

                                          Working...