IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Det er nesten litt merkelig at vi valgte å satse på Bassey, dersom han ikke er noe bedre enn norske gutter på samme alder. Med tanke på den knappe økonomien vi har, hadde det vel vært å foretrekke å bruke pengene på en spiller som ville styrket laget. De spillerne vi benytter i dag, har forhåpentligvis mye talent. Men samtidig vil jeg tro at det er et av de svakeste lag jeg kan erindre å ha sett de siste 30 årene. I alle fall på papiret.Kommentar
-
Tror dette kan bli årets flaueste kamp... Tipper vi går ut med ca 30% innsats, og blir rævkjørt og taper 4-0 etter to tabber av logi...CustodesI med og motgangKommentar
-
Forumet oser av optimisme ser jeg... Får vi høre standardfrasen om at kampen står og vipper men vi klarer ikke å avgjøre til vår fordel i dag? Litt skeptisk til midtbanen, men en fugl har alltid trua enten han har det eller ikke. Så spørs det bare hvor overrasket man evt blir ved tap..Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Er ikke så ekstremt uenig. Men Tokstad har spilt eliteserie og 1. div i flere år, så at han er bedre enn Bassey etter en måned i Norge sier ikke så ekstremt mye om Bassey. Bassey har vist frem en ekstrem fysikk, så det er mulig de ansvarlige ser et stort potensial som vil vise seg på banen i 2012 eler 2013 og at det da viser seg å ha vært riktig å satse på han.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Dommer er jo en gjenganger. Ellers ser jeg ikke bort fra at ball, bane, tilskuere, internett, tempelriddere og Bård Hoksrud kan få skylda hvis det skjærer seg i kveld.
Berg er kanskje ikke kreativ på banen, men i intervjusituasjoner har har han et velutviklet repertoar.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Den lille spenningen som finnes knytter seg til hvilke eksterne faktorer som benyttes for å bortforklare tap.
Dommer er jo en gjenganger. Ellers ser jeg ikke bort fra at ball, bane, tilskuere, internett, tempelriddere og Bård Hoksrud kan få skylda hvis det skjærer seg i kveld.
Berg er kanskje ikke kreativ på banen, men i intervjusituasjoner har har han et velutviklet repertoar.
bla bla bla bla.....Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Herregud. Fyren prøver jo å være pedagogisk, ingen vits i å slakte egne spillere etter en kamp. Enkelte av dere må vel ha fått med dere tilsvarende metodikk der dere satt på bakerste rad i klassen og grein for alt. For det må dere ha gjort. Grini, altså.Kommentar
-
Ønsker alle involverte, Tokstad spesielt, all mulig lykke til i dag. Er litt som å starte på nytt, men pytt-pytt. Sånn er det altså, full støtte!
(Godt å slippe jåla idag, det er da noe.)Kommentar
-
Kommentar
-
Logi
Karim-PSA-Kippe-SP
EK-Tokstad-Ruben-Ringstad
Ohi-FredrikKommentar
-
usannsylig tregt på sumo for meg i kveld, gjelder det endre også eller er det jeg som har problemer?Kommentar
-
Med antatt gå-fotball så settes båndbredde deretter.
Ikke utenkelig at LSKs kamper på tampen av sesongen sendes som stillbilde.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
Kommentar