Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00
Jeg ser ikke hva noen kunne gjort dårligere her.
Dette er latterlig. Hvordan har de forberedt seg til denne kampen? Cola og boller på veien ned mens de så på disneydags?
Ikke skyld på et ungt mannskap, det er for lettvint! Faktum er at også de unge mangler basisferdigheter som må til for at vi skal hevde oss. Det er den skremmende sannheten!
Vi har gått fra å være kanskje Tippeligaens mest fryktede lag å spille mot - til å bli det desidert enkleste. Ser ut som vi spiller en treningskamp utpå der. Helt horribelt ræva.
Dette er tragisk, rett og slett på håret til å få meg til å miste all tro på LSK. Å skylde på ungdommen blir bare for dumt, det er den troppen dere har valgt selv Berg og co. Ikke er det ungdommen som står og ser på at motstander får skyte ballen i mål enda en gang heller for den saks skyld! Tipper det blir 3-4 mål til start i andre omgang her, samt at rbk kampen gir tosifra i ræva!
Sett inn Bolly, Messi og Bassey. Gi hvertfall inntrykk av at dere ønsker forandringer!
Henning om planene er og slå lange baller opp på Fredrik så er det bedre og flytte opp Kippe og jobbe på ballene som detter ned rundt han...Vi klarer jo faen ikke slå 2 pasninger en gang jo.....Tokstad må ut fatter ikke hva han gjør her han spiller ræva i 3 div og har ikke noe her og gjøre. Om Henning ikke blir vurdert sparka snart fatter jeg ikke en dritt....Eller for og spare penger degrader han til guttetrener eller trener for damelaget..
Kanskje LSK rett og slett skal droppe å reise til de resterende bortekampene. Taper gjør vi jo uansett, så kan sikkert spare litt på reisebudsjettet på den måten.
Henning har vel to år igjen av kontrakten, så jeg kan vanskelig se hvordan klubben kan ta seg råd til å sparke han nå.
Hvorvidt man burde ta seg råd til å gjøre det, er forsåvidt en annen sak.
Kommentar