IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fotball24/7
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2008
    • 266

    #21
    Håper på dette laget.

    Logi
    Pedersen-PSA-Kippe-Ringstad
    Erling-Ruben-Bassey-Bolly(til han ikke orker mer)
    Ohi Fredrik

    Skulle gjerne hatt en mer spennende back alternativ en Pedersen, men def. så er han solid.
    Dette er en energisk gjeng, med mye fotball i seg, men spent på om de klarer å holde konsentrasjonen oppe i 90 min +
    Føler vi ikke har noe å tape, så håper Berg ikke kveler gutta for mye.
    Dette er en ball

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #22
      "Start skal få kjørt seg" melder Kippe på lsk.no

      Da kan vi vinke farvel til tre poeng.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #23
        Opprinnelig skrevet av reka
        "Start skal få kjørt seg" melder Kippe på lsk.no

        Da kan vi vinke farvel til tre poeng.
        Berg er ikke så langt etter.. -Hvis vi presterer opp mot vårt aller, aller beste så har vi gode muligheter!
        Om dere presterer på det beste nivået Berg, så knuser dere start. Så enkelt er det! Men når dem ikke tror på det selv (overbeviser ikke meg hvertfall de uttalelsene), så blir det vanskelig!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6079

          #24
          Opprinnelig skrevet av Folke
          Berg er ikke så langt etter.. -Hvis vi presterer opp mot vårt aller, aller beste så har vi gode muligheter!
          Om dere presterer på det beste nivået Berg, så knuser dere start. Så enkelt er det! Men når dem ikke tror på det selv (overbeviser ikke meg hvertfall de uttalelsene), så blir det vanskelig!
          uhm... Du mener han burde sagt at dette vinner vi lett med 80% innsats?
          Last edited by HSft; 23.09.2011, 17:07.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #25
            Opprinnelig skrevet av HSft
            uhm... Du mener han burde sagt at dette vinner vi lett med 80% innsats?
            "Hvisomattedersomatte" kler ikke en fotballtrener.
            Bør jo være en selvfølge at man presterer på sitt beste, eller opp mot sitt beste.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #26
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Berg er ikke så langt etter.. -Hvis vi presterer opp mot vårt aller, aller beste så har vi gode muligheter!
              Om dere presterer på det beste nivået Berg, så knuser dere start. Så enkelt er det! Men når dem ikke tror på det selv (overbeviser ikke meg hvertfall de uttalelsene), så blir det vanskelig!
              Høres ut som noe man alltid sier i "garderoben" på FM. Er ikke alltid det slår an der heller.
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • *46*

                #27
                Jeg forventer samme gløden og viljen som mot Søpla. Finnes ingen grunn til at dem ikke skal/bør kunne repetere det.

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #28
                  Blir 2-0 tap.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #29
                    RB melder laget:
                    Logi
                    Karim-PSA-Kippe-SP
                    EK-Tokstad-Ruben-Ringstad
                    Ohi-Fredrik

                    Rart at Bassey er ute av laget igjen, da han var den eneste som "imponerte" når han spilte. Men spennende at Tokstad får sjansen!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6079

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Rart at Bassey er ute av laget igjen, da han var den eneste som "imponerte" når han spilte. Men spennende at Tokstad får sjansen!
                      Han var visst nok svært lite imponerende i sist 3. div kamp, så dette kom ikke så overaskende. Ser ogå på bildene fra treninga under intervjuet med Berg at Tokstad spiller sentralt.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #31
                        Spennende at Tokstad får sjansen. Vi har litt penger å spiller for ut sesongen, men det er også alt ås viktig at spillere som han (Kontrakten løper ut etter sesongen) får muligheten til å vise at han er god nok til en plass i stallen også neste år.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Han var visst nok svært lite imponerende i sist 3. div kamp, så dette kom ikke så overaskende. Ser ogå på bildene fra treninga under intervjuet med Berg at Tokstad spiller sentralt.
                          Jeg digger Tokstad, så det gjør meg ingen ting at han får en sjanse til å vise at han duger. Han er sterk, løper mer enn Espen Søgård og ikke minst takler han så det lukter svidd (riktignok ikke helt Peter Werni nivå, men dog). Så gjenstår det å se om han og Ruben har nok kreativitet i seg til å bidra offensivt på det nivået laget trenger for å klare noe annet enn kontringer og lange baller!
                          Men som sagt så syntes jeg Bassey har gjort en grei figur den lille tiden vi har sett han, samt det jeg har sett av han på trening. Men Bassey er jo her neste år, så sånn sett er det gull at Berg prøver ut Tokstad. Håper han gjør det samme med backene våre heretter også!

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            #33
                            Lite kreativitet på den midtbanen der! Utrolig viktig at vi går inn med samme killer instinkt som mot søpla. Er ganske sikker på at Søgård & co kommer til å gi alt. Det her er vel nesten deres siste sjanse til å berge plassen. Da nytter det ikke å stå med lua i hånda! Jeg vil se tenning, innsats og vilje fra våre. Hvis det er like fraværende som mot sogndal hjemme så taper vi glatt.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              Lite kreativitet på den midtbanen der! Utrolig viktig at vi går inn med samme killer instinkt som mot søpla. Er ganske sikker på at Søgård & co kommer til å gi alt. Det her er vel nesten deres siste sjanse til å berge plassen. Da nytter det ikke å stå med lua i hånda! Jeg vil se tenning, innsats og vilje fra våre. Hvis det er like fraværende som mot sogndal hjemme så taper vi glatt.
                              De kommer i hvert fall til å gi alt fra start. Et baklengsmål eller 2 kan fort slå lufta helt ut av dem. Dette gjelder jo i alle kamper, men her er det ekstremt viktig å score først.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • stian
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2004
                                • 156

                                #35
                                tror ikonet scorer mot oss, dessverre!
                                stian;);)

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #36
                                  Logi
                                  Karim-PSA-Kippe-SP
                                  EK-Tokstad-Ruben-Ringstad
                                  Ohi-Fredrik

                                  Det var laget sitt. Sjelden sett større kontraster mellom lagdelene hva angår alder og rutine. At 9 spillere er norske må være helt i norgestoppen? Odd og Sarp klarer kanskje 10? Husk at før sesongen var det ingen klubb i Norge som hadde flere utlendinger i troppen enn LSK. Kunne vært tidenes yngste start-11 om det ikke hadde vært for 70-tallsgjengen bak.

                                  Kommentar

                                  • TheFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 376

                                    #37
                                    Det at Tokstad starter sier noe om hvor dårlig ståa er i klubben for tiden. Den lille troa jeg hadde forsvant raskt ut døra. Men håper selfølgelig midtbanen kan vise seg fra en kreative siden i morgen, og spille en kjempekamp. Ellers vil jeg se bevegelse i morgen gutter!! Dere må ville ha ballen, og tørre. Værste jeg ser er når fotballspillere egentlig ikke vil ha ballen og ''gjemmer" litt bort. Da kan du reise

                                    Lykke til! Håper vi knuser Start

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #38
                                      Berg fortsetter tradisjonen med å plutselig gjøre valg ingen forventer. Tokstad-stuntet ser jeg på som en siste håndsrekning til en spiller på vei ut. Hadde håpet han heller brukte disse kampene på å vise oss fremtidens spillere, for den sentrale midtbanen der har ingen. Uten pasningsføtter og uten kreativiteten som må til.

                                      Kanskje er det en demonstrasjon ovenfor ledelsen?

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Berg fortsetter tradisjonen med å plutselig gjøre valg ingen forventer. Tokstad-stuntet ser jeg på som en siste håndsrekning til en spiller på vei ut. Hadde håpet han heller brukte disse kampene på å vise oss fremtidens spillere, for den sentrale midtbanen der har ingen. Uten pasningsføtter og uten kreativiteten som må til.

                                        Kanskje er det en demonstrasjon ovenfor ledelsen?
                                        Tokstad spiller for kontrakta. For øyeblikket regnes han som en bedre spiller enn Bassey, som nok har godt av å bruke vinteren til å lære seg norsk fotball. Bassey har ikke vist noe mer passningsfot eller kreativitet enn Tokstad. Bassey har vel kun vist frem noen raid som har endt litt i ingenmannsland.

                                        Helt greit å gi Tokstad, som for øyeblikket nok er en like god spiller en mulighet til å spille for kontrakta. Tokstad er ung, talentfull og lokal og han har ikke gjort dårlige prestasjoner på banen selv om han har havna langt bak i køen. Merkelig hvordan fansen har endra mening om han ettter å ikke ha sett han spille noe særlig på ett år.

                                        Ser ikke på det som noe stunt at Tokstad regnes som best for øøyeblikket og får muligheten til å vise at han er verdig ny kontrakt.

                                        Kommentar

                                        • Dole
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 1583

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Bassey har ikke vist noe mer passningsfot eller kreativitet enn Tokstad. Bassey har vel kun vist frem noen raid som har endt litt i ingenmannsland.
                                          Det er nesten litt merkelig at vi valgte å satse på Bassey, dersom han ikke er noe bedre enn norske gutter på samme alder. Med tanke på den knappe økonomien vi har, hadde det vel vært å foretrekke å bruke pengene på en spiller som ville styrket laget. De spillerne vi benytter i dag, har forhåpentligvis mye talent. Men samtidig vil jeg tro at det er et av de svakeste lag jeg kan erindre å ha sett de siste 30 årene. I alle fall på papiret.

                                          Kommentar

                                          Working...