Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00
Fy faen.. Dette er patetisk!!!
5 tap på rad uten at vi har så mye som puttet en eneste gang. Henning Berg, jeg har støttet deg i sommer og frem til nå, men dra til HELVETTE!!!
2-0. Fredrik skada, Frode skada. 5 matcher uten seier, fem matcher uten mål. Vi skaper ikke sjanser. Ikke EN eneste kvalifisert målsjanse har vi skapt i dag.
Det er ikke ofte jeg svartmaler, men nå har jeg begynt langt til venstre i malerskrinet gitt.
FYYYY Faenn i HElvette! nå er det faen meg nok! uansett hva noen sier her. Dette er rett og slett og bli bokstavlig pissa på!!! Fy faen hvis ikke hoder ruller i morgen!!! PDD har vi overhodet ingen ting og gjøre i denne ligaen. Og dette er pga BERG og ingen andre. takk for at du redda oss før det første året ditt, men nå har du rørt nok i grøten. eller det er det du kanskje ikke har gjort:S... faen!!
Ett sted må jo grensa gå. Hvis det ikke skjer noe etter denne forestillingen skjønner jeg ingenting. Enten må vi ha ressurser, ellers må det permanente ambisjonsnivået vårt offisielt nedjusteres til å unngå nedrykk.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Nei, ingen kunne vite at Kippe skulle bli skadet, MEN det er lov å vente litt med byttene da.
Nå har vel dette vært det store irritasjonsmomentet med Berg hele sesongen, at man bytter for seint. Og når han først gjør dette, noe jeg synes er helt greit idag, så er faen meg det feil også. Er ikke fan av Berg akkurat, men akkurat dette blir for dumt
Kommentar