Fine mål Start har putta
IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vi må kanskje stikke fingeren i jorda, og innse at vi ikke har ressurser til å konkurrere med de andre lagene i serien. Klubben har bevisst valgt å selge unna det meste av offensive klassespillere i Nosa, Ujah og Gislason. Ingen av disse har på noen måte blitt erstattet.
Selv om Henning Berg i følge mange her på forumet gjør mye rart, tror jeg det er en svært vanskelig oppgave å lage et godt lag ut fra en gjeng med unggutter og gråstein.
Vi redder trolig plassen med et nødskrik, og økonomisk går vi muligens med et lite overskudd.
Derimot er jeg redd for at vår historie i toppserien etterhvert begynner å gå mot slutten. Jeg har vanskelig for å se hvordan en klubb med så små ressurser vil kunne overleve. Uten gode spillere på laget, vil trolig publikumsinntektene også falle dramatisk neste sesong.
Mitt pessimistiske tips, er at vi rykker ned neste sesong.Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Vi taper helt fortjent 3-0 mot bunnlaget Start, som nå står med 20 poeng på 24 kamper. Vi skaper ingen sjangser. Start uheldige som får to offside-avgjørelser mot seg, som begge ville gitt situasjoner hvor Start-spiller kommer alene med keeper. Vår kaptein og lagets desidert viktigste spiller er i tillegg skadet.
Dette er faktisk svartere enn natta.Kommentar
-
Ypperlig anledning for styret å fortelle akkurat hvor dårlig det står til økonomisk, for vi har faktisk klart å treffe bunnen nå. Ingenting kan trekke oss enda lenger ned i møkka, likegyldigheten er derimot langt nærmere.Kommentar
-
Jeg forstår at det ikke er enkelt for Henning Berg når man mister Nosa, Ujah og Gisle. Forstår det ikke er verdens enkleste sak og erstatte disse, samtidig som man får skade på BBS. Men det må da faen meg gå an å få spillerene til å kjempe, løpe og blø for drakta! Dette vi ser nå er rett og slett flaut. Det er dritflaut!Kommentar
-
Jeg elsker lillestrøm og det svir alltid når vi taper, men nå tar jeg meg sjøl i å le. Vi fortjener jo ikke plassen i tippeligaen. Eneste grunnen til at vi ikke ligger desidert sist er pga av to nigerianere og en fra island. Uten dem hadde vi allerede vært klare for adecco. Nice work Berg. På din tid her har vi ikke gjort et fremskritt, vi har gått på noen av de flaueste tapa i klubbens historie og pdd. så spiller vi den dårligste fotballen vi noensinne har spilt. For øyeblikket er Flisbyen, byens beste lag. Sånn går det vettu gutter når vi selger oss til fant og ikke henter inn spillere som forsterker laget. Vi henter spillere for at de skal bære flasker og rydde kjegler etter trening, og det er faktisk det de er best på. Da går det ikke. Bevares, jeg er glad vi har bedre økonomi nå enn på 5 år men det holder jo ikke når vi rykker ned neste år, om ikke i år. Takk udugelige NFF for at vi ikke rykker ned allerede i år. Hadde de ikke hatt hvetedeig mellom øra så hadde det vært maks 14 lag i serien og hvertfall kvalik. Da hadde vi rykka ned. 100 % sikkertI år så tar vi altKommentar
-
Kippe 25.08.2011: "Vi er gode nok for medalje"
Post 25.08.2011: 0-9 i målforskjell, tapsrekket begynte mot Molde 22.08.11 og er nå 5 kamper på rad, hvorav tre tap er mot drittlag. Rævafotball på laveste nivå. Samtlige spillere gjør skam på drakta
Startoppstilling mot Rævbk:
---------------kjegle--------------
kjegle---kjegle---kjegle--- kjegle
kjegle---kjegle---kjegle--- kjegle
---------kjegle---kjegle-----------Kommentar
Kommentar