IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Guttungen på 6 år etter at start putta det tredje i går: "Jeg tror Lillestrøm må trene litt mer". Kan man si det enklere? Tilogmed en 6-åring ser problemet
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      Tror ikke det er så mange medgangssupportere i LSK... De som fantes er nok bort for mange år siden, så det er ikke slik at alle som er kritiske er medgangssupportere.

      Nok en gang blir vi avslørt til de grader, denne gangen av et elendig Start lag. Det er lett å se taktikken til motstanderlagene, og det er å legge høyt press hele tiden. Ikke har vi spillere i forsvarsleddet som er komfortable med ballen i beina, ikke har vi midtbanespillere som er bevegelige nok og ønsker å ha ballen og ikke har vi spillere på topp som kan være et oppspillspunkt. Dermed blir det umulig for oss å ha et spill. Ingen av spillerne vi har til rådighet resten av sesongen evner å holde på ball, dra av en mann eller utføre den forløsende pasningen. Det eneste vi klarer er å løfte ballen lengst mulig og håpe på at vi kan vinne en løpsduell eller at ballen tilfeldigvis faller ned hos en LSK-er. Vi er rett og slett syltynne offensivt, og har ingenting å spille med.

      Kommentar

      • Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 720

        WHO GIVES A SHIT - la dritten rykke ned. Faen nå er det faen meg nok ass.
        Siden 89 har jeg vært fast på Åråsen men nok er nok. I dont give a shit
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

        Kommentar

        • Hexaphim
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 2782

          Opprinnelig skrevet av Smukken
          WHO GIVES A SHIT - la dritten rykke ned. Faen nå er det faen meg nok ass.
          Siden 89 har jeg vært fast på Åråsen men nok er nok. I dont give a shit
          Enig, på tide å bytte til et lag som vinner! Har egentlig alltid hatt sansen for Molde, så jeg melder overgang til Tornekrattet. Snakkes!

          Kommentar

          • brisbane-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 595

            Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
            Jeg håper selvfølgelig disse kommentarene kommer fra den dype kjelleren vi befinner oss i, og at vi alle sees Fredag. Min krystallklare mening er at hvis du har investert penger, tro, håp og vilje i LSK med sesongkort for 2011, så får du faen meg stå for det og stille opp på kampene. Ikke stå og sutre uavbrutt i dager etter hver kamp. Selv om vi underpresterer. Gjør heller en vurdering etter sesongen, men la oss slippe å høre jamringen av en medgangssuporter dag etter dag på forumet. Takk.
            Nå får du faen meg gi deg. Det vrøvlet du kommer med er intet annet en oppspinn. Jeg kan bare snakke for min egen del - jeg er født i '84, begynte å gå på Åråsen på gamle ståtribunen i '90 sammen med farfar, senere sto jeg med kfl under tv-bua før feltet ble flyttet til gamle sittetribunen. Jeg har gått på Åråsen hvert år siden '90, med unntak av de 4 årene jeg bodde i Australia. Jeg har mange gode minner fra Åråsen, dog de fleste begynner å bli veeeldig gamle.
            Å kalle meg medgangssupporter er totalt skivebom. Tror du virkelig at en medgangssupporter hadde giddet å bruke tid på forumet etter all driten laget har servert den siste måneden? Vi hadde vært borte for lenge siden dersom vi var medgangssupportere. Det blir rett og slett for tullete å slenge ut en sånn kommentar som du gjorde. Det minner litt om Eggens "jeg minner om at Anthony er mørk"-kommentar når brystvortebiting- og balletak-episoden rullet for en stund tilbake.

            Selvfølgelig må vi få lov til å komme med kritikk etter 5 strake tap og 0-10 i målforskjell. Vi er ikke i nærheten av å vinne kamper, feilpasningene florerer, ballpresset er ræva, innsatsen til gutta er begredelig, defensivt lekker vi som en sil, og offensivt er det ingenting som stemmer. Selvfølgelig må vi få lov til å sutre.

            Det er flott at det finnes sånne som deg som klarer å gi 110% støtte uansett hvor bedritent det som skjer utpå banen er, men du må også skjønne at andre folk har en grense, og nå er den grensa farlig nær for mange. Jeg kommer på Åråsen på Fredag - håpet lever selv om all sunn fornuft sier at vi kommer til å bli rævpult til de grader. Spesielt etter å ha sett det trøkket Rosenborg hadde mot søpla i går. Men jeg er ikke sikker på at folk som ikke har sesongkort kommer til å komme på Fredag - etter den siste måneden virker det absurd å skulle måtte betale 250 kroner for å se 90 minutter med svada - nå burde klubben ta grep og åpne portene på Åråsen for at det i det hele tatt skal komme noe særlig med folk. Gratis inngang.

            Kommentar

            • *46*

              Muttern - 59 år: "Dårligste kampen jeg noen gang har sett av LSK. Null innsats og ingen målsjanser. Skal dere virkelig reise å se på LSK-RBK på fredag? Det kommer til å bli en flau opplevelse...."

              Synes hun faktisk oppsummerer det bedre enn Berg som kom til tre målsjanser. Håper bare Berg er mer ærlig med spillerne i garderoben enn de som ser på tv eller leser aviser.

              Kommentar

              • O'bello
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2007
                • 72

                Overlykkelig for at jeg valgte å busse til Kr.sand for å se fugle drite seg ut for fotballnorge nok en gang. Det er noe av det dummeste jeg har sett. Høydepunktet var når han ene Startsupporten ved siden av oss klarte å hisse på seg halve KFL ved å synge "stille i fjøset" på stillinga 3-0. Fråden nærmest stod ut av kjeften på folk. KFL svarte selvfølgelig med "hjem å banke kona" som visstnok skal være mye bedre. Ja ja, frustrasjonen ligger langt utpå oss alle mann. Ikke så verst å se Råner'n leike seg med gamle kollegaer. Han så forøvrig ikke særlig happy ut med resultatet han heller.

                Vi skal være sjeleglad for vårens poengfangst. Da hadde vi et lag som var i stand til å lage faenskap for alle motstandere. Nå har vi et lag som kun klarer å lage faenskap for seg sjæl. Er det virkelig folk her inne som mener en annen trener vil kunne skape resultater med denna troppen?!? Mannskapet er altfor urutinert, ingen stjerner, ingen ekstraordinære kvaliteter, bare middelmådigheter. Unntak for kanskje et par spillere, men hva faen hjelper det i en idrett som utspilles (som regel) 11 mot 11. Troppen p.t. holder middels adecconivå.

                Kun en ting som hjelper: SPENN! Forsterkninger - og da mener jeg FORSTERKNINGER, ikke stalldrit - må til. Unggutta på banen tenker mer på når dem skal få sin seksuelle debut, enn hvordan dem skal vinne fotballkamper. Kommer ikke forsterkninger ved første anledning, er det bare å ta seg ei bolle og vente på Adecco. HÆLVETE!!!!
                Team Wenche Myhre

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                  Enig, på tide å bytte til et lag som vinner! Har egentlig alltid hatt sansen for Molde, så jeg melder overgang til Tornekrattet. Snakkes!
                  Høres ikke dumt ut, men slitsomt å registrere seg på Tornekrattet sitt forum. Hva med å opprette "Den store Molde-tråden" på fotball og sport generelt? Så kan vi som herved er Molde-supportere diskuterte der.

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    Det er mange kamper som LSK har vært dårlig i, og jeg tror jaggu meg kampen i går var årets dårligste, husker nesten ikke en dritt fra kampen, bortsett fra målene. Men jeg husker ikke att LSK spilte bra eller skapte noe, så dette er nok årets dårligste kamp frem til nå.

                    Kommentar

                    • Pasi Rasimus
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Feb 2010
                      • 226

                      Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                      Nå får du faen meg gi deg. Det vrøvlet du kommer med er intet annet en oppspinn. Jeg kan bare snakke for min egen del - jeg er født i '84, begynte å gå på Åråsen på gamle ståtribunen i '90 sammen med farfar, senere sto jeg med kfl under tv-bua før feltet ble flyttet til gamle sittetribunen. Jeg har gått på Åråsen hvert år siden '90, med unntak av de 4 årene jeg bodde i Australia. Jeg har mange gode minner fra Åråsen, dog de fleste begynner å bli veeeldig gamle.
                      Å kalle meg medgangssupporter er totalt skivebom. Tror du virkelig at en medgangssupporter hadde giddet å bruke tid på forumet etter all driten laget har servert den siste måneden? Vi hadde vært borte for lenge siden dersom vi var medgangssupportere. Det blir rett og slett for tullete å slenge ut en sånn kommentar som du gjorde. Det minner litt om Eggens "jeg minner om at Anthony er mørk"-kommentar når brystvortebiting- og balletak-episoden rullet for en stund tilbake.

                      Selvfølgelig må vi få lov til å komme med kritikk etter 5 strake tap og 0-10 i målforskjell. Vi er ikke i nærheten av å vinne kamper, feilpasningene florerer, ballpresset er ræva, innsatsen til gutta er begredelig, defensivt lekker vi som en sil, og offensivt er det ingenting som stemmer. Selvfølgelig må vi få lov til å sutre.

                      Det er flott at det finnes sånne som deg som klarer å gi 110% støtte uansett hvor bedritent det som skjer utpå banen er, men du må også skjønne at andre folk har en grense, og nå er den grensa farlig nær for mange. Jeg kommer på Åråsen på Fredag - håpet lever selv om all sunn fornuft sier at vi kommer til å bli rævpult til de grader. Spesielt etter å ha sett det trøkket Rosenborg hadde mot søpla i går. Men jeg er ikke sikker på at folk som ikke har sesongkort kommer til å komme på Fredag - etter den siste måneden virker det absurd å skulle måtte betale 250 kroner for å se 90 minutter med svada - nå burde klubben ta grep og åpne portene på Åråsen for at det i det hele tatt skal komme noe særlig med folk. Gratis inngang.
                      Brisbane, vi er alle frustrert over hva som skjer i LSK for tiden. Min skyts gikk hovedsaklig til de som meldte å prioritere FIFA foran LSK og zappe innom og se hvor mange-null fulga lå under underveis. Gi faen-stemning. PS, vi stod sammen under bua

                      Kommentar

                      • brisbane-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 595

                        Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
                        Brisbane, vi er alle frustrert over hva som skjer i LSK for tiden. Min skyts gikk hovedsaklig til de som meldte å prioritere FIFA foran LSK og zappe innom og se hvor mange-null fulga lå under underveis. Gi faen-stemning. PS, vi stod sammen under bua
                        Ja, jeg skjønner hva du sier, men jeg mener det blir feil å henge ut dem som velger å bli hjemme med FIFA12 etter hva dette laget har prestert den siste måneden. Selvfølgelig trenger laget støtte, men det er tross alt tilskuerene som betaler og spillerene som får betalt. Det er maaaange som kun er middels interessert som ikke gidder mer - det blir mer og mer glissent på Åråsen for hver kamp som går, og jeg har også sett at noen av de som har sesongkort på setene rundt der jeg sitter ikke har vært der i det siste - selv ikke mot søpla. Det er synd, but I cannot blame them. De har betalt flere tusen kroner for å se underholdning, men blir for tiden servert søle og dritt.

                        Kommentar

                        • tonkro
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 346

                          Det her er tull, for da vi spilte festfotball i første halvdel av 2011, og hadde både Ujah, Nosa, Gisle og Søgård, var det fortsatt glissent på tribunene. Hva er tilskuertoppen på i år? 8500? Så går ikke an å bare skylde på resultater og dårlig fotball, jeg mener at en trener, spillere og sportslig ledelse som er like interessante som oldemor på 100 (no offence oldemor) har mye av skylda. Vil ikke ha tilbake Nordlie og Fjørtoft, men da var vi ihvertfall interessante! Til og med vennene mine som er søpla-fans, som før forsøplet hele wallen min med dritt om LSK hver gang de slo oss, gadd i år ikke engang bry seg om oss. Ikke EN drittmelding fikk jeg! DET ER ILLE DET!

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6079

                            Opprinnelig skrevet av tonkro
                            Det her er tull, for da vi spilte festfotball i første halvdel av 2011, og hadde både Ujah, Nosa, Gisle og Søgård, var det fortsatt glissent på tribunene.
                            Det er en viss latency hos publikum. Det tar en god stund før det går opp for publikum at laget spiller god eller dårlig fotball. Etter flere år i bånn har publikum fått med seg at det ikek er så artig på åråsen. Da hjelper det ikke med en eller to gode kamper. Tror nok klubben må prestere i i hvertfall en hel sesong før folk begynner å ta turen.

                            Tror ikke det er mange som sitter hjemme og følger med og ser at oi, vi vant en kamp, da må vi på åråsen igjen. HAndler vel mer om at folk har en god pplevelse når de er på åråsen og dermed kommer tilbake.

                            Kommentar

                            Working...