Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg håper de leser det, de fortjener å vite både hva vi forventer og hva vi tror om laget.
Tviler på at mine kommentarer gjør laget svakere, i beste fall blir de forbanna og endelig viser litt tenning på banen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Puslinger altså, vakkert.
Litt glød i PVM og Sead, noe mer i BHR. Så er det vel jamnt slutt. Virka som grei nok lag instilling før AAFK kampen, muligens trua frem av Tromsø fadesen uka før. Det er vel stort sett det. Ellers går det i "vi forsøker", "må vel trene hardere", "nesten", "fremskritt".
Noen her i verden, og da gjerne de beste, må jobbe med seg sjæl for å gire seg ned. De er aldeles rasende fra første sekund, for mye adrealin. Taktikk blir detaljer, innstillinga er en vinner i egen kraft. Jeg håper dem jobber på Åråsen også med å gire spillera opp. Angstfullt eller hjernedødt er sjelden vinnermaterie.
Vi vil se blod fra tribunen - og det finnes en grunn til det; de som blør vil vinne såpass at tanken på å tape ikke engang eksisterer. Vinnerkultur het det. Dengang for lenge siden.Fugla mot nye høyderKommentar
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Så lenge ingen har scoret, har vi jo sjansen. Men Stabæk med lave skuldre, et enda lavere forsvar og tre-fire gladteknikere på midtbanen og framover er absolutt ingen drømmemotstander for oss slik vi framstår nå om dagen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
På meg blir slike kommentarer sure oppstøt for å understøtte et allerede godt eksponert poeng og jeg synes det tilfører like mye til diskusjonen som rim tilsetter smak på ei glassrute.Kommentar
-
De lykkepilleinspirerte utsagnene om at det er viktig å være optimister og å ha trua er akkurat like lite matnyttige, men faktum er at vi får ikke gjort noe med det.
Det er lett å tenke at Stabøk matchen ikke er noe problem når man antar 6 poeng mot Odd og Brann, men LSK har vel ikke akkurat bevist noe som tilsier en sånn optimisme i år?
Det ser svart ut og jeg forbeholder meg retten til å være negativ.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Gjør det, du, bøffel, men sats på at spillerne ikke leser innleggene dine (DE trenger ikke å være totale pessimister) og still på ODD-kampen og støtt laget ditt.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Dette er et diskusjonsforum....
De lykkepilleinspirerte utsagnene om at det er viktig å være optimister og å ha trua er akkurat like lite matnyttige, men faktum er at vi får ikke gjort noe med det.
Det er lett å tenke at Stabøk matchen ikke er noe problem når man antar 6 poeng mot Odd og Brann, men LSK har vel ikke akkurat bevist noe som tilsier en sånn optimisme i år?
Det ser svart ut og jeg forbeholder meg retten til å være negativ.Kommentar
-
Enten så vet de hvor svakt de har prestert, og da gjør ikke mine innlegg noe til eller fra, eller så vet de ikke, og da er de på tide at de får vite det.
PS: du trenger ikke å oppfordre meg til å stille på kamp. Jeg er der.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Tipper Fredrik er en som må gire seg ned. Synes også Henning Hauger virka ekstremt revansjesugen etter de første kampene.Kommentar
-
Gi meg en god grunn til at de ikke bør lese det? Tror de at de gode og jeg kan ødelegge selvtilliten deres?
Enten så vet de hvor svakt de har prestert, og da gjør ikke mine innlegg noe til eller fra, eller så vet de ikke, og da er de på tide at de får vite det.
PS: du trenger ikke å oppfordre meg til å stille på kamp. Jeg er der.Kommentar
-
Ergo, jeg er dum. Bu-hu.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Fra spøk til alvor så blir folk fort som man behandler dem og oppfører seg som andre forventer at de skal oppføre seg.
Når det er sagt er nok ikke forumet spesielt innflytelsesrik for spillerne våre.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Og for meg blir ditt opprinnelige innlegg for fjas å regne. Det er et diskusjonsforum, og folk har ulike meninger. Jeg har ikke all verdens tro på at et lag som har vunnet 6 av 25 seriekamper skal høvle over noen på hjemmebane, men du må gjerne tro det motsatte.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg har aldri sagt at vi kommer til å høvle over noen som helst lag og jeg skrev i mitt forrige innlegg at jeg ikke har tro på at vi tar 6 poeng mot Odd og Brann, så det for stå for din regning. Mitt grunnpoeng er derimot at vi har to kamper før Stabæk-kampen og forutsetningene for hvordan LSK kommer til å fremstå mot Stabæk er uvisst. Da blir det for meg svært lite matnyttig å bygge ned prestasjonene til eget lag mot ligaens desidert dårligste lag.
Når det kommer et par innlegg på rappen der eneste tekst er «LSK taper garantert mot Stabæk» punktum uten mer forklaring, så bidrar det - for meg i alle fall - lite til en konstrukstiv diskusjon. Dersom du er en annen oppfatning så er selvfølgelig det helt i orden.
For ordens skyld så var det ikke ditt innlegg jeg reagerte på, men de to som kom rett etterpå. Dersom du følte deg truffet, så beklager jeg det - det var ikke meningen.Kommentar
-
LSK taper borte mot Brann, men utenom det tror jeg på mer eller mindre full pott resten av sesongen. Neglene beit jeg til rota i løpet av vårsesongen og de er heldigvs i ferd med å gro ut igjen.
Tipper vi ender opp på 10.plassen.
Dette er ikke min måte å ta enkelt på resten av sesongen, men jeg både tror og håper at spillerne ser alvoret, og har lyst til å vinne fotballkamper fremover. Samtidig er Sandnes/Ulf og Stabæk for ræva og Fredrikstad og Odd tar i alle fall færre poeng enn oss resten av sesongen.Kommentar
Kommentar