Ufattelig at FFK bruker Masalin fremfor Jon Knudsen i mål. Gir retur på alt jo! Men takkskarrufaenmegha!
Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Med gårsdagens resultat har vi heldigvis fortsatt 5 poeng ned til kvalik.
FFK møter Sandnes-Ulf i neste runde, og det er være/ikke-være for begge to, spesielt Sandnes-Ulf. Best resultat er selvfølgelig uavgjort, men heller seier til ulf enn FFK. Stabæk kommer til Åråsen med null og niks å spille for, da SKAL vi ta 3 poeng og sikre plassen, slik at vi kan dra til ullevål uten høye skuldre og frykt i vilja.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Samtidig har Ulf igjen et medaljejagende Tromsø og Godset som begge lag er i storform, et hjemmesterkt Hønefoss og avslutter sesongen mot hjemmesterke (7-4-2) Aalesund.
FFK avslutter sesongen borte mot RBK og hjemme mot mest sannsynlig et Moldelag som må ha 3poeng.
Jeg føler meg hvertfall trygg på en ny TL kontrakt.Kommentar
-
I tillegg suger vi kamelballe hjemme. Ikke 3 sikre poeng.
."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
FFK ha igjen Odd, Ulf, MFK og RBK. MFK og RBK tar dem neppe poeng - gulljagende lag. Slik jeg ser det må dem ta minimum fire poeng mot de to førstnevnte for å true LSK om plassen for kvalik. LSK må da ikke poeng i de fire siste kampene.
Med litt innsats og tæl, så spiller LSK i Tippeligaen i 2013 også. Da må det skje noe. Fem år i sumpa må være slutten - nå må det være andre mål enn å kjempe mot nedrykksspøkels.Kommentar
-
FFK ha igjen Odd, Ulf, MFK og RBK. MFK og RBK tar dem neppe poeng - gulljagende lag. Slik jeg ser det må dem ta minimum fire poeng mot de to førstnevnte for å true LSK om plassen for kvalik. LSK må da ikke poeng i de fire siste kampene.
Med litt innsats og tæl, så spiller LSK i Tippeligaen i 2013 også. Da må det skje noe. Fem år i sumpa må være slutten - nå må det være andre mål enn å kjempe mot nedrykksspøkels.Kommentar
-
Antagelig er det sikkert, kun teoretiske muligheter, etter Stabæk-kampen. Noe som gjør vi kan senke skuldra mot enga og forhåpentligvis redde stumpene denne sesongen med en etterlengtet seier der.
Er uansett ikke bekymret. FFK har sauset det til for seg selv og er selve beskrivelsen på et lag som rykker ned/havner på kvalik. Vi har vel ikke akkuratt vært i flyten vi heller, men har hatt litt tur med de "andre" resultatene. Det ser faktisk ut til å redde oss.Kommentar
-
Jeg for min del vil ikke slå meg til ro med at vi overlever med hjelp fra andre lag. Det vil ikke komme som en bombe på meg dersom feks ffk tar poeng fra molde eller rbk. Alt kan skje. Dersom vi skulle finne på å gå poengløse fra resten av kampene kan det bli direkte nedrykk.Kommentar
-
Sewr at fotball.no tror vi holder oss: Ettersom de mener at Haglund ikke vil bli gammel
følge «inside» i denne flotte svenske fotballbyen så var dette mye dårligere enn hva det burde ha vært. Selv har jeg observert LSK og treneren på nært hold i flere kamper og treninger, han blir ikke gammel der.
Tragisk!!!
Det er 17 kamper igjen, og jeg skal ofre livet for at LSK skal holde plassen i Tippeligaen, sier Haglund.Kommentar
-
Satte meg ned for å se FFK-Brann, med den intensjonen at nå, for aller første gang på 42 år, skulle jeg heie på Brann.
Det gikk ikke. Jeg fikk det simpelthen ikke til.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Slapp av, du er ikke alene om å ikke klare det, for hvis LSK ikke klarer dette på egenhånd så har dem ikke noe å gjøre i TL. Håper som regel att det beste laget vinner, og att dommeren ikke avgjør kampen med en tabbe, bortsett fra når rbk eller søppla spiller, da håper jeg dem taper, brekker samtlige bein og for utdelt noen røde kort.Kommentar
-
Antagelig er vi klare allerede. Helt nøytralt sett ville jeg tippet på maks 4p på disse kampene, men la oss si FFK overasker
og tar 6, så trenger vi kun ett fattig poeng til for å klare oss, sett at også Sogndal ikke tar flere poeng enn oss.
Derimot har jeg trua på en ok avslutning for oss. Minst U i Bergen og seier mot Stabæk, enga og Haugesund.
Er ikke i nærheten av nervøsiteten jeg hadde de foregående sesongene.Kommentar
-
Hvilket resultat håper man på i morgen?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar